Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Så fik jeg en røvfuld Valium (10mg) hjem og om aften kunne jeg ikke modstå fristelsen for at prøve dem.

Da jeg ville leve op til mit navn her på boardet startede jeg med at æde 2 og puttede der efter en op i røven. Det virkede som jeg havde regnet med, jeg blev dum og mistede min koordination. Hele den følgende dag er meget sort for mig, ved middagstid skulle jeg hente en kammerat i bil, hvilket var en dum beslutning. Jeg syntes selv jeg kørte glimrende, men min kammerat fortalte mig senere at han havde siddet med hjertet oppe i halsen hele turen. Jeg skulle mene at 30 mg ikke er en overdrevet høj dosis, så jeg må åbenbart have en lav tolerance over for dette stof.

Jeg kan ikke forstå hvorfor folk lammer sig i disse piller, hvad får man ud af det? Hvorfor er der så mange der er afhængige af dem? Der er jo ingen lækker buzz som ved opiater, hvert fald ikke for mit vedkomne. Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge dem til og at plasmahalveringstiden er så lang er et ekstra minus.
Jeg vil dog gemme dem til en dag jeg er på LSD, bare for at teste hvor effektiv diazepam er til at slå et trip ihjel.

Hmm, måske kan de bruges til naboens møg unger næste gang de vækker mig efter en by tur.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Bryder mig heller ikke om dem, kun til tripkiller.
Og det er sjældent et stof jeg vil røre pga den lange halveringstid da jeg går i skole og gerne skulle bruge hovedet.
Men altså, hvorfor lamme sig? Fordi de er geniale at "lamme" sig på, man bliver virkelig lam.

Men hvorfor slå et ellers ganske glimrende LSD trip ihjel? Vendt da til du alligevel får et badtrip så det giver mening at slå rusen ihjel :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg har aldrig selv taget medicin for rusens skyld, men har her på det seneste overvejet og prøve en "lamme tur", min "mand" får dem selv på recept, og han siger at jeg skal holde mig langt væk fra det da man bliver utrolig nemt hooked på den her slags medicin..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan bare ikke forstå at folk vil være lam på den måde, det er meningsløst. Jeg tror at folk der lammer sig i dette stof, gør det for at opnå ligegyldigheden, som jeg i hvert i fald oplever. Hvis man søger denne ligegyldighed må man have seriøse problemer med sig selv, for mig er den hvert fald skræmmende.

Det er måske lidt spild af LSD, men jeg er nysgerrig efter at opleve diazepam´s sande effekt. Hvis jeg nogensinde for et badtrip tror jeg ikke at jeg vil bruge benzoer, da det er i mod mine principper.
Det er måske alligevel en god idé at have dem i baghånden, for jeg ved ikke hvor slemt at badtrip er da jeg aldrig har haft et.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Grunden til at jeg ville udforske den lammende effekt er jo netop for selv og mærke hvilken virkning sådan en slags medicin har på en da jeg aldrig har rørt ved den slags "stoffer"

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Alt Ædende Ateist skrev:
Så fik jeg en røvfuld Valium (10mg) hjem og om aften kunne jeg ikke modstå fristelsen for at prøve dem.

Da jeg ville leve op til mit navn her på boardet startede jeg med at æde 2 og puttede der efter en op i røven. Det virkede som jeg havde regnet med, jeg blev dum og mistede min koordination. Hele den følgende dag er meget sort for mig, ved middagstid skulle jeg hente en kammerat i bil, hvilket var en dum beslutning. Jeg syntes selv jeg kørte glimrende, men min kammerat fortalte mig senere at han havde siddet med hjertet oppe i halsen hele turen. Jeg skulle mene at 30 mg ikke er en overdrevet høj dosis, så jeg må åbenbart have en lav tolerance over for dette stof.

Jeg kan ikke forstå hvorfor folk lammer sig i disse piller, hvad får man ud af det? Hvorfor er der så mange der er afhængige af dem? Der er jo ingen lækker buzz som ved opiater, hvert fald ikke for mit vedkomne. Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge dem til og at plasmahalveringstiden er så lang er et ekstra minus.
Jeg vil dog gemme dem til en dag jeg er på LSD, bare for at teste hvor effektiv diazepam er til at slå et trip ihjel.

Hmm, måske kan de bruges til naboens møg unger næste gang de vækker mig efter en by tur.

Jeg er helt enig med dig.

Jeg synes ikke at der er nogen speciel "rus" ved diazepam, bare tågethed, træthed osv.. I modsætning til andre downers, som f.ex. opiater der har en euforisk effekt udover den afslappende, angstdæmpende. Diazepam er for mit vedkommende det benzodiazepin der er mindst eufori og rus forbundet med overhovedet.

Som du selv er inde på, så kan det til gengæld være meget rart hvis man er stresset, angst osv., og så kan man sikkert nemt blive afhængig af dem. Specielt hvis man ikke samtidig forsøger at fjerne roden til problemerne, men bare medicinerer symptomerne væk. Tolerance-udvikling gør hurtigt problemet endnu værre - det er ligesom at tisse i bukserne for at få varmen, og man vil højst sandsynligt hurtigt få det endnu værre end før man begyndte at bruge diazepam.

Jeg synes dog at diazepam er den suverænt bedste downer at bruge til at slå en stimulans-rus ned med, når man engang op ad morgenen/formiddagen gerne vil sove og slappe af. Den lange halveringstid gør at man stadig er afslappet i muskler og sind når man vågner igen, og den angstdæmpende effekt gør at man ikke lider af social paranoia som man ellers kan komme til efter en heftig nat på meth/speed.

Jeg har desuden læst at det skulle være meget effektivt til afvænning af anden benzo-afhængighed. Og jeg har en ven der har brugt det med ret god effekt til afvænning af heroin-afhængighed, for at mindske abstinenserne.

Insane psychedelia user!

Alt Ædende Ateist skrev:
Jeg skulle mene at 30 mg ikke er en overdrevet høj dosis, så jeg må åbenbart have en lav tolerance over for dette stof.

30 mg er altså en ret stor dosis. 10 mg er såvidt jeg ved den kraftigste dosis der kan fås som piller, så det svarer til en tredobbelt dosis af den allerkraftigste slags piller.

Diazepam virker ret smooth og subtilt, så hvis du ikke har mærket så meget er det nok derfor. Du skriver jo også selv at din ven syntes du kørte meget dårligt, selvom du selv troede det gik fint.
Man kan tit først rigtig forstå hvor dum og bedøvet man har været, når man er ædru og kigger tilbage på det.

Medlem

Fordi det er rart at tømme hoved helt og bare nyde de retarderede øjeblikke, men det skal sgu være sammen med et par gode venner så man kan grine af hinanden.
Alene er det bare en tung ugidelig stener.
Vi har en fast tradition med at et par gange om året står den på pinde, benzoer, god fråder og konsol-spil.
Synes også næsten at diazepam er det hyggeligste, mange af de andre(benzoer red.) giver en meget forgiftet fornemmelse som giver mig nogle irriterende momenter.
Men hvis rusen ikke tiltaler dig så er det sådan, det er vel også meget fint at kunne fjerne lidt fra sortimentet når nu der er en milliart forskellige rus-typer.

Min bedst oplevelse med diazepam var sidste vinter hvor vi havde taget MDMA dagen før og sad på 20 mg diazepam på tangkroen og røg pinde og drak varm kakao med flødeskum i snevejr. Aldrig har den her verden taget sig så perfekt ud.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Alt Ædende Ateist skrev:
Jeg skulle mene at 30 mg ikke er en overdrevet høj dosis, så jeg må åbenbart have en lav tolerance over for dette stof.

30 mg er altså en ret stor dosis. 10 mg er såvidt jeg ved den kraftigste dosis der kan fås som piller, så det svarer til en tredobbelt dosis af den allerkraftigste slags piller.

.

30mg er overhovedt ikke en stor dosis - jeg har selv disse 10 mg's valium liggende. De sucks! Jeg skal spise en 15-20 stks før at der er godt gang i festen. Men det er helt sikkert ikke noget jeg vil gøre igen nogensinde! Man bliver simpelthen så dum af det. Og forresten, der findes valium der indeholder mere end 10 mg 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Magic Shroom skrev:
Zarathustra skrev:
Alt Ædende Ateist skrev:

.

30mg er overhovedt ikke en stor dosis - jeg har selv disse 10 mg's valium liggende. De sucks! Jeg skal spise en 15-20 stks før at der er godt gang i festen. Men det er helt sikkert ikke noget jeg vil gøre igen nogensinde! Man bliver simpelthen så dum af det. Og forresten, der findes valium der indeholder mere end 10 mg 8)

Du tror ikke det er noget faket lort du har?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Magic Shroom skrev:
Zarathustra skrev:
Alt Ædende Ateist skrev:

.

Du tror ikke det er noget faket lort du har?

Nej, slet ikke. De minder på alle måder om det valium jeg har prøvet før.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Magic Shroom skrev:
Zarathustra skrev:
Alt Ædende Ateist skrev:

.

Gider du godt at holde din tågesnak for dig selv?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Magic Shroom skrev:
Zarathustra skrev:
Alt Ædende Ateist skrev:

.

Møgindlæg. 30 mg er en ret høj dosis i forhold til hvad der anvendes terapeutisk, og at AÆA ikke har nogen tolerance. Stoffet virker som en allosterisk modulator af GABA-receptorerne, så der er ikke nogen lineær sammenhæng mellem dosis og effekt. Det er ikke alle som skal ud og være dumme som snot i flere dage før de synes dosen er tilstrækkelig.
Og Valium findes kun i tabletter á 2, 5 og 10 mg, ellers er det ikke Valium.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kaktus Klausen skrev:
Magic Shroom skrev:
Zarathustra skrev:
Alt Ædende Ateist skrev:

.

Gider du godt at holde din tågesnak for dig selv?

Ehm??? Hvorfor er det tågesnak?

Medlem

Hvad i al helvede tænker man på når man smider 15-20 piller indenbords? Du tænkte aldrig at når de kommer i 10 mg pr pille er det nok ikke så smart at tage 200?
Ved du hvad de er lavet til?, du skriver "før der kom gang i festen" og hvis de virker er der bestemt ikke gang i festen. Har du endeligt besluttet dig for at dit liv ikke skal bruges til noget som helst?

De er højst sandsynlig falske som det bliver påpeget, men det er på inden måde nogen undskyldning for så ved du slet ikke hvad de indeholder.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Håbløs diskution.. Endnu engang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Magic Shroom: Det er vigtigt at du forstår den bekymring boardet har for det misbrug du har (håber jeg kan rette det til har haft) af forskellige stoffer da det er helt åndsvage mængder, når jeg selv påpeger det er det udelukkende kun for din egen skyld, du bliver sku nødt til og passe på din krop hvis du også gerne ville leve om 5 eller 10 år, for med det tempo du har kørt indtil nu, så gør du det sku nok ikke!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Jeg synes dog at diazepam er den suverænt bedste downer at bruge til at slå en stimulans-rus ned med, når man engang op ad morgenen/formiddagen gerne vil sove og slappe af. Den lange halveringstid gør at man stadig er afslappet i muskler og sind når man vågner igen, og den angstdæmpende effekt gør at man ikke lider af social paranoia som man ellers kan komme til efter en heftig nat på meth/speed.

Jeg har også overvejet at bruge dem til netop dette, men da mine stimulans ture som regel også indeholder store mængder alkohol er jeg lidt betænkelig. Kan jeg gøre det sikkert hvis jeg bare holder dosis lav? evt. 5 mg?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
helt ærligt prøv lige og slappe lidt af.. Det er altså bestemt muligt der skal 15-20 valium til før der kommer den ønskede effekt.. Vi kan tage mig selv som exsempel. Da jeg første gang skulle lamme mig/ være skæv på diazepam var 5 mg nok.. Nu kan jeg nærmest ikke blive lam af diazepam mere.. Ja også selvom jeg spiser 100 stykker og der over.. Det skyldes selfølgelig tolerance.. Men ja hvorfor lamme sig i dem..
Hvorfor lamme sig i stoffer i det hele taget??
Det er lidt hvad man er til.. Fx. jeg kan ikk li og drikke alkohol, men morfika og noget stærkere benzo såsom flunitrazepam eller clonazepam kan godt give mig en dejlig rus..
Det kommer helt an på hvad man tikker på oppe i hjernen.. Vi er alle forskellige jo..
Men ja det var sku lidt tåge snak det der med der findes valium der indeholder mere en 10 mg.. Så er det nok ikke valium længere men nærmere nok bare diazepam..
Valium er jo bare et præperat navn som roche laver.. At der så bliver lavet en helt masse andre efterligninger er jo en anden sag..

Insane psychedelia user!

Alt Ædende Ateist skrev:
Zarathustra skrev:

Jeg har også overvejet at bruge dem til netop dette, men da mine stimulans ture som regel også indeholder store mængder alkohol er jeg lidt betænkelig. Kan jeg gøre det sikkert hvis jeg bare holder dosis lav? evt. 5 mg?

Jeg har flere gange gjort det at jeg har drukket mig fuld på meth (eller hvad man nu vil kalde den dér underlige stimulans-brandert hvor man ikke er rigtig fuld), og så på et tidspunkt er stoppet med at drikke og bare har holdt den kørende. Evt. begyndt at ryge hash. Og så senere ud på morgenen taget en mindre dosis diazepam og crashet. Og der har ikke været problemer med OD, coma eller sådan noget.

Hvis du ikke drikker alt for meget, hvis du venter en del timer siden sidste drink, og hvis du holder doserne af diazepam lave, så burde der ikke være stor fare forbundet med det. Jeg tror 5 mg burde være relativt sikkert.
Dermed ikke sagt at det er en decideret god idé :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]