Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 23:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

OhImNew skrev:
Jeg har prøvet at få lidt forskellige virkninger med amfetamin...

Det jeg er i besiddelse af lige nu giver sådan et generelt velbehag. Jeg har det godt når jeg tager det, men tilgengæld skal man tage rimelig meget af det for at få en ordentligt virkning synes jeg. Det giver en smule kildren i kroppen og veltilpashed, men generelt er følelsen ret subtil - dog ikke så subtil som kokains virkning.

Tidligere har jeg haft noget som jeg kunne mærke efter jeg tog bare 2 forholdsvis små streger. Det gav nogenlunde samme følelse som det jeg har nu, dog lidt mere "intens". Det kunne mærkes mere, og når man kom op i lidt høje doser, snakkede man bare derudaf, og blev ved med at afbryde andre. Dette oplever jeg på ingen måde med det amfetamin jeg har nu, uanset hvor meget jeg tager.

Jeg kan tydeligt kende det du skriver. Mine første 1½ års erfaringer med amf skete fra samme stash og var altid super - rusen kom meget hurtigt og var meget intens... Kunne overhovedet ikke sove om morgenen og kroppen helt flad i 2 dage efter; men ingen dystre tanker eller noget...
Så fik jeg noget nyt og synes ikke jeg kunne genskabe den der "supermand" følelse fra før og opgav faktisk amf helt i en periode... indtil jeg en dag fik en venne streg i festligt lag og blev straks hevet tilbage den velkendte (gode) følelse - købte lidt til lager og nød godt af det i lang tid...
Det sidste jeg havde fået nu her, er noget underligt noget - angiveligt meget rent (as always :roll: ) - det er helt hvidt, lidt klumpet - nærmest fugtigt og har den velkendte lugt af petrolium(?)... Men nå jeg sniffer det, så får jeg ikke den hurtige og intense rus - det kommer langsomt, måske op til næsten en time før man rigtig begynder at snakke hurtigt... Rusen er mindre intens; men ellers behagelig - har ingen problemer med at sove rimelig godt (3-4 timer); men dagen efter er dog lidt slem psykisk (noget jeg ikke er vant til) og kroppen er lidt træt, ellers ikke noget.
Gad godt vide hvad der gør det, for er sgu irriterende at man ikke kan stole på det...

PS: Det er nogle heroiske doser i bruger synes jeg.... 100-150mg til mig, så er jeg kørende... og så en tilsvarende dose et par timer senere... Så kan jeg holde den kørende i noget der ligner 10-12 og så luske hjem og sove på albuerne som man nu gør :D

Medlem

Jeg tror desværre bare at det amfetamin jeg for tiden kan få fat i, er af en elendig kvalitet. Hvis du ikke skal bruge mere end 150 mg. for at opnå en udmærket rus, så må det du har fat i være omkring 10 gange så rent som det jeg får (og det er jo temmelig sørgeligt at tænke på, for tænk på alt det lort jeg så får op i næsen i stedet)... Puha, godt at det er så sjældent jeg tager det lort - jeg må se at finde mig en bedre pusher, det burde være muligt når man bor på Vesterbro i København ;o)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]