Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa

af disse 2c-? varianter har jeg personligt kun prøver 2c-b et par gange og med stor succes. Men kunne godt tænke mig at høre nogle der evt. har prøvet begge hvor forskellen på selve trippet ligger. Jeg har læst diverse på erowid osv. Men kunne måske godt tænke mig at få en mere personlig og nuanceret forklaring, hvis det er muligt og folk ved hvad jeg mener hehe.

Ha en god dag! :D :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
2c-i giver efter min mening mere kropsubehag end 2c-b, men stadig mindre end 2c-e.

ens visuals er ikke helt det samme, de ligger tæt ved men mønstrene har under mine oplevelser med de forskellige stoffer, virket forskellige.

tankemæssigt er 2cb også til at foretrække efter min mening, da 2c-i'eren speeder mig op så mine tanker er uklare :)...

men søg forhelvde! der er MASSER om det emne på boardet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet 2c-b og 2c-i, men ikke 2c-e.
IMO er 2c-i lidt mere potent, varer lidt længere og har en lidt anden slags visuals, der træder senere ind, end hos brom-analogen. 2c-b har en mere "nede-på-jorden" kropsfølelse, hvor 2c-i godt kan være lidt overvældende af og til.
Det skal siges at jeg indtog 2c-i sammen med lattergas, hvor 2c-b var solo.

Men alt i alt, ganske lækre stoffer, meget visuelle og ikke overdrevet dybdegående, hvis du bare holder dig fra hash - det slører blot trippet IMO.
Personligt er det sjovt at starte rigtig lavt med doserne nasalt IMO, også bygge forsigtigt op derfra - så lærer du mest muligt uden at dumme dig ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

holde sig fra hash under et 2c-x trip? Whaaaat

Hashen fjerner kropsubehag.. og desuden bliver jeg totalt jointmonster på 2c-x'erne... :D - mig og en ven, vi plejede at ryge 6-8 joints under et 2cx trip, for... hoold da kæft det stimulere ens jointtrang :D

Junior medlem

Jeg vil også påstå at joints er en god ting for mig under et trip.. dog ikke hele tiden og konstant, men som sagt i et andet indlæg så hjælper de med at fjerne krops ubehag (ondt i maven og kvalme) det samme gør joints også når jeg tager feks. LSD :) Men hvis man ryger for meget så kan det godt gøre det hele endnu mere skummelt end det allerede er.. men sådan er det jo også hvis man er ædru og ryger :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Jeg har overvejret at anskaffe mig noget 2C-C, har både prøvet 2C-B & 2C-I, og I'en har en rigtig fed visual, men man får så mange kropslige ubehaligheder.Tænkte også på om der var nogle her på boader der har prøvet 2C-C?

Medlem

:offtopic:

Jeg sad netop i emnet, en lyn hurtigt: Er 2c-i, 2c-e, 2c-h ovs alle bare research chemicals?

crUnk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kommer nok an på hvordan man definere research chemical.

Men jo, jeg ville mene ja - ingen af dem har en lang historie med human konsumption :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes bare at hashrusen forstærker trippet på en negativ måde - Jeg får i højere grad paranoia, alt bliver mere omtåget og sværere at huske bagefter også. Bodyloadet forstærkes blot, men positivt vil jeg ikke mene.. Præcis som hvis jeg ryger hash midt i et MDMA trip - dog kan det være lækkert til comedown.

Medlem

Jeg er enig med rush, det usammenhængende tankemønster der normalt gør hash så filosofisk og lækkert bliver bare en byrde når man i forvejen er helt skudt af. Og den sløvende effekt er helt uoverskuelig...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Jeg syntes nu at hash+2c-b, er mega lækkert.
Også i og med at der ikke er det store tanketrip på 2c-b, så syntes jeg overhovedet ikke det er noget problem at ryge fede..

Jeg ved ikke hvordan det er på svampe, da jeg aldrig har haft et ordentligt svampetrip, egentlig fordi jeg måske tror at det er for forvirrende i forhold til 2c-b, selvom jeg er blevet fortalt at svampe ikke er ligeså aggressive som 2c-b'en.

Mht. 2c-i kender jeg en del der har taget det, men har aldrig selv prøvet det. De beskriver det som om at visualsne er meget lig med dem på 2c-b, nogle får mere kropsubehag og et større bodyload.
Endvidere har de berettet om at 2c-i virker længere, og at selve trippet er mere nuanceret i forhold til 2c-b.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]