Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har lige et spørgsmål omkring de her morning glory frø, som jeg ikke rigtig syntes jeg har kunnet finde svar på nogen steder. Men nu er jeg heller ikke en haj til de søge maskiner der :)

Hvis ikke man laver ekstrakt af dem, og spiser dem "rå" får man så de samme mave smerter/problemer som ved HBWR?

Eller kan man godt bare nøjes med at smutte dem ligesom alm mandler? :D

Medlem
Brugeravatar

Det kommer an på hvor mange du spiser, men generelt giver morning glory færre maveproblemer end HBWR. Hvis du holder dosen på 150-200 frø, så skulle det ikke være et problem.

Du kan vel smutte dem hvis du vil, men jeg har aldrig gjort det. Det er nogle små hårde sataner.

Medlem
Brugeravatar

Men der er stadig mavesmerter eller hvordan? De skal indtages på en festival nemlig. Lidt trist at lægge der med mave smerter.

Grunden til at spørger er fordi hvis ikke der er nogen mavesmerter ved morning glory frø, så vælger jeg dem frem for at lave en ekstrakt af HBWR.

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Hvis du laver et ekstrakt fra HBWR så burde du ikke opleve nogen mavesmerter, men ellers så fortager smerterne sig forholds hurtigt

Medlem
Brugeravatar

Brown skrev:
Hvis du laver et ekstrakt fra HBWR så burde du ikke opleve nogen mavesmerter, men ellers så fortager smerterne sig forholds hurtigt

Ja det ved jeg. Men jeg har ikke rigtig tid til at lave det, hvis det skal være ordentligt og klar til Roskilde Festivalen. Jeg skal ud og rejse.

Det er derfor jeg gerne ville vide om der også er længere mavesmerter ved indtagelse af Morning glory frø??

For at være helt præcis er det Ipomoea violacea jeg søger nærmere information om.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]