Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jo det hele startede med at jeg købte ca. Et halvt gram amf af en af mine venner, jeg skulle for første gang prøve det til en fest.
Det blev lørdag og jeg tog over til festen, omkring klokken 12 ville jeg dyppe næsen for første gang, jeg startede med en lille bane. Ca 2 cm lang og ½ cm bred og ventede så for at se om jeg fik virkning af det, jeg glædede mig men var samtidig nervøs for virkningen. Efter ca 15min var der stadig ikke kommet nogen virkning så jeg besluttede mig for at tage en bane mere på samme størrelse. Efter 20 min, stadig ingen virkning, jeg lagde en bane mere op af samme størrelse, efter 10 min. Stadig ingen virkning, så nu blev jeg lidt sur og hældte resten af posen ud og tog den hvilke blev en bane på 5 cm og ½ cm bred. Efter den store bane kunne jeg mærke en klump i halsen som smagte meget syntetisk og jeg besluttede mig for at smage på amfen for har hørt at amf skulle have en yderst væmmelig smag, men da smagte på det synes jeg ikke det var så slemt, det smagte lidt af salt og bittert på en måde.

Men hele aftenen skete der absolut ingenting.
Jeg synes selv jeg sniffede yderst forsigtet så jeg ikke ville få det hele i svælget

Lyder det som amf når det smagte af lidt af salt og bittert? Det var helt tørt og men klumpede en lille smule?

Eller er det mig som der har gjort noget galt? Fordi jeg burde sgu kunne mærke ca ½ gram amf sniffet på 45min når det er første gang?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det burde ikke smage salt... men bittert og kemisk.
Dine første streger burde godt nok heller ikke give nogen virkning, det er alt for lidt...
Hvis du har taget bare over 300 mg, så burde du have fået en effekt, medmindre det virkelig var utilgiveligt dårligt (klage-dårligt) amf. Men en streg på 5 cm og ½ cm bred lyder faktisk rimeilg lille, når det er gadeamf, og det lyder ikke som et halvt gram, selvom du ligger de andre streger oveni, overhovedet. Du har måske kun haft 200 mg, og så er det ikke så mærkeligt, at du ikke har fået den store effekt. Det meste amf kan man godt tillade sig at øge størrelsen af stregerne betydeligt, hvis du ikke kan mærke noget efter 5 minutter.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Da en af mine kammerater prøvede det for første gang troede han heller ikke det virkede. Lige indtil han prøvede det for anden gang :D

Jeg tror folk forventer det virker anderledes end det egentlig gør.
Man bliver jo netop ikke fucked man bliver mere "klar" i hovedet og i sine tanker. IMO.

Men har meget tit set folk der ikke tror det virker første og anden gang de prøver amf eller coke.

Det kunne jo også være at du er blevet snydt!
Du siger det smagte salt?
Det skulle gerne smage meget bittert og kemisk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Der er ikke andet end at gøre, end at prøve igen simpelthen hvis det er det du ønsker selvfølgelig. For som Minimal siger, er dosen du har taget nok lige lidt for lille af gadeamf og være ..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Du er med stor sandsynlighed blevet snydt med voldcuttet amfetamin... hvis der overhovedet har været amfetamin i dit pulver. Amfetamin smager helt horribelt dårligt og det du beskriver lyder ikke rigtigt.

Jeg synes ikke der er nogen grund til fortsat at forsøge dig med samme pulver og bare sniffe en kæmpebunke af det - men der i mod prøve at få dig noget ordentligt narko, der ikke kræver man skal sniffe sig igennem 1 kilo fyldstof for at få effekt. Ellers kunne rensning være en mulighed?

Til sammenligning får jeg en udmærket og mærkbar effekt ved blot 20mg af det amfetamin jeg har prøvet.... og det er altså ikke en særligt stor streg.

PS: Husk at amfetamin hurtigt kan blive en træls affære for krop og sind (du ved det sikkert godt men ..HR.... osv, etc. mm)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dekadenz skrev:
Jeg synes ikke der er nogen grund til fortsat at forsøge dig med samme pulver og bare sniffe en kæmpebunke af det - men der i mod prøve at få dig noget ordentligt narko, der ikke kræver man skal sniffe sig igennem 1 kilo fyldstof for at få effekt. Ellers kunne rensning være en mulighed?

Du vil hellere have ham til at prøve hårdere stoffer, måske?
Jeg mente at han skulle prøve at skaffe sig noget nyt amfetamin, altså fra en anden pusher. Og dermed prøve igen. For det lyder jo som om han har fået kreatin whatever ..

In our memories
Brugeravatar

Dekadenz skrev:
Til sammenligning får jeg en udmærket og mærkbar effekt ved blot 20mg af det amfetamin jeg har prøvet.... og det er altså ikke en særligt stor streg.

Det er eddermaneme en fintfølende narkohjerne, du er udstyret med så, om det så var 99,9% rent amfetamin. :wink:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvem snakker om andre stoffer?

Jeg mener han skal få fat i noget amfetamin der ikke består af 99% kreatin, druesukker og nullermænd...... og så ellers passe på sig selv.

Aner ikke om jeg er fintfølende - men jeg er ikke den eneste der får fint effekt af doser i 20-30mg zonen af det samme batch. Selvfølgelig er det ikke OMGWTF PAAAARTY effekt - men der er helt klart mærkbar effekt.

In our memories
Brugeravatar

Hvad får du ud af at tage 20-30 mg, selvom du godt kan mærke en form for effekt?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

frisk, klar i hovedet, moderat humørløft, mindsket appetit, snakkesalig, forhøjet puls etc

Omkring 20mg er min foretrukne dose (af mit ikke helt rene, men heller ikke helt skamcuttede amfetamin) - man er pænt stimuleret uden at det er overdrevet.

Desuden er jeg ret sikker på at 30mg 99% ren amfetamin er mere end rigeligt til at give en endog alvorlig virkning......

In our memories
Brugeravatar

Det må være meget tæt på rent, samt du må være godt modtagelig eller lede efter en mindre effekt, end jeg ville gøre og tro var normalt.

Jeg ville sige, at 100 mg ren amfetamin er en god dosis.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Det må være meget tæt på rent, samt du må være godt modtagelig eller lede efter en mindre effekt, end jeg ville gøre og tro var normalt.

Jeg ville sige, at 100 mg ren amfetamin er en god dosis.

100 mg ren amfetamin nasalt er vist rigeligt. Det kommer selvfølgelig an på, hvem man er, og hvor mange stoffer man generelt tager. Men efter min mening er 100 mg sgu en ret stor dosis. Jeg ville selv indtage omrking 50 mg , hvis jeg sad inde med så rent et produkt. :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan berette at jeg en enkelt gang har holdt mig vågen i omkring 2 døgn på ca 90 mg temmeligt rent amfetamin. Der kørte jeg så også med lavest mulige doser, kun lige nok til at holde mig vågen, uden synderlig eufori... Og det var IV. 40-50 mg er en fin dosis at lægge ud med imo. 100 mg skal du ikke tage medmindre du har rimelig høj tolerance, eller gerne vil være VIRKELIGT blæst!

In our memories
Brugeravatar

Yeti - Jamen 40-50 mg IV er da voldsommere end 100 mg nasalt... :?:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nu spørger jeg måske dumt men hvad står IV for?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
intravenøst

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder som om der ikke er andet at gøre end at prøve en gang mere. Skal se om jeg kan få fat i noget af en anden pusher, men burde amfetamin gøre ondt i næsen når det sniffes? For jeg synes overhovedet ikke det var ubehageligt på nogen måde.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ondt og ondt..... jeg synes godt det kan svie en lillebitte smule? Men ikke noget voldsomt.

Junior medlem
Brugeravatar

Det svier en smule ja, og rykker tårer hvis det er udemærket kvalitet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det vildeste amfetamin jeg nogensinde har prøvet, gjorde overhovedet ikke ondt på nogen måde. Kunne knap nok mærke at jeg sugede det op i næsen, men mine øjne begyndte at løbe i vand helt vildt. :rocking:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]