Substans/er: Meskalin (kaktus)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder
Dosering og anden informaton om substanserneÉn pose fra butik på Nørrebro (i ved nok hvilken)
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.Faste i 24 timer, dvs, kun vand indtaget 24 timer optil indtagelse. Vinter ca. kl. 20
4 drenge, kaktus blended/kvast i stagblender, kaktus blandet op i youghurt og tildrysset med uendelige mængder af sukker og sirup.
Godt humør og dejlige venner!
TriprapportenHejsa alle sammen. Jeg har aldrig skrevet herinde før, men læser tit på siden og syntes nu det var påtide at jeg bidrog lidt til fællesskabet og vil fortælle om min første oplevelse med kaktus.
Vi mødtes alle sammen (4 drenge) i en lejlighed i København. De tre andre havde prøvet kaktus før og havde overbevist mig om at prøve det med løfter om højere bevidsthed og en god griner (og græder). - Fint tænkte jeg.
Vi blendede det grønne stads og puttede det i youghurt. og ja, det blev helt grønt, og det smagte forfærdeligt! - selv med brug af sukker og sirup var det svært at få ned og min kammerat der før havde prøvet meskalin, måtte hoppe fra da han ikke kunne spise det. Vi andre fik det dog ned.
Jeg havde fået at vide at det først ville virke efter ca. 2½ time og jeg besluttede at bestile en taxa og hente noget mere kaktus hjemme i en lejlighed, så ham der ikke kunne spise det, kunne komme det på noget andet.
Jeg tog taxaen sammen med ham, og efter 30 min, kiggede jeg mig i spejlet og opdagede at det sorte i mit øje, nu fyldte alt farven ud. "Det kan sku da ikke allerede virke?!", men det gjorde det. Jeg var så småt ved at komme ud i et trip, og skyndte mig hjem igen (meget interessant taxatur btw.) - Da vi kom hjem sad de andre drenge også og var ved at få det godt og der gik ikke lang tid før det hele begyndte for alvor.
Jeg fik godt nok lidt urog i maven, på grænsen til kvalme, men gik hurtigt væk igen. Tror dette skyldes min faste, da jeg før LSA har forsøgt uden faste, og fik meget kvalme og kastede meget op.
Alle lyde gav rumklang, og alt hvidt lys blev pludselig meget blåt i skæret, vi røg nogle fede og noget skunk på vapo'en og pludselig slog det ind. Musik var smukt, idéer var geniale og bedst som vi sad og diskuterede universet (den samme gamle historie) - skulle vi ud og lege sneboldskamp. Det var meget uoverskueligt, men enormt sjovt. - For at gøre en laaang histore kort (trippet varede indtil næste morgen) så endte vi op med at tude lidt til pochahontas sangen colors of the wind, og se filmene "Memento" og "Animatrix" , og dette kan varmt anbefales. - Næste morgen skulle jeg lave lektier (skrive koder til hjemmesider) og sjældent har jeg tænkt så logiskt og klart.
Som konklusion, vil jeg bare sige at det er lovligt, nemt at få fat i - og pisse hamrende dejligt, jeg skal klart prøve det igen, jeg fortryder intet og, hold da op, - Hvor var det bare et dejligt trip. -
::skriv endelig hvis i har nogle spørgsmål::
/Riiz
(tag endlig let på sproget, gider ikke læse det igennem