Citat:
Men altså, når det bliver sagt at Meph formentlig er neurotoxisk - hvad menes der så præcist ved det? Snakker vi ved jævnligt brug? En enkelt line? Eller først ved decideret misbrug?
Det er der sådan set ingen der ved, men man kan se på den kemiske struktur, at det højest sandsynligt er neurotoxisk og derfor skader det sikkert allerede ved første intagelse, ja, men hvor meget vides ikke. Mephedrone er sådan set stadig et RC og risikoen ved RC's er at ingen ved præcist hvad der sker.
Jeg ved dog ikke hvordan det ses, at det er neurotoxisk, men der er emner her på sitet, hvor det er beskrevet.
Citat:
Jeg spørger fordi det undrer mig hvis medicinen skulle være SÅ skadelig at man ik en gang kan prøve det enkelte gange uden at risikere hjerneskade - det lyder i mine ører utroligt, og man kan spørge om det så ville være lovlig medicin overhovedet?
DET ER IKKE MEDICIN! det er absolut ikke medicin, det er et RC som sælges til forskning og ikke til menneskelig indtagelse, sådan formelt, dem der sælger dette RC til menneskelig indtagelse må ses som usympatiske, da de må kende til dens mulige neurotoxiske virkning. og DET ER ULOVLIGT! det er bestemt heller ikke lovligt, det er ulovliggjort efter nogle dødfald henholdsvis i Danmark og Sverige, som også er beskrevet i tidligere indlæg.
Citat:
Jeg sætter pris på at I tager jeres HR-ansvar seriøst på forummet og er glad for advarelsen. Men jeg vil også gerne have lidt flere detaljer på den advarsel når nu jeg overvejer at købe 5g til eget forbrug som vil blive brugt over nogle måneders varighed.
Søg forhelvede på forummet! Der er folk der har skrevet ligende doser taget over nogle månender og følgevirkningerne har i nogle tilfælde været rimelig ubehagelige. Ligeledes kan det bestemt ikke anbefales, jeg vil faktisk advare dig på det strengeste, specielt med sådanne mængder, hvad fanden tænker du på?
du svarer selv på dit spørgsmål. Det er muligt NEUROTOXISK og der har været en række DØDSFALD. håber at dette klarer det lidt op for dig.
Rusen lyder fristende, ja, men tænk før du handler, modsat dine venner, det sgu ikke det værd.