Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 18:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Du kan da godt få min adresse, husk på at jeg er Alt Ædende :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
yeti skrev:
xun skrev:
Yeti > Jeg har ikke selv erfaring med det, men jeg tænker, hvor rent er det du har? For hvis ikke det er 90+ %, så ville jeg nok holde mig fra at gøre det. Måske du kunne prøve rektalt? :P

Omkring 99%, så vidt jeg husker. Men det var bare en ide jeg lige fik. Egentlig lyder det jo som et halvkedeligt stof som jeg ikke gider spilde tid på, så jeg tror bare jeg forærer det væk.

Hvis du ikke har prøvet det endnu, synes jeg du skulle prøve en 100mg dose oralt. Det er faktisk et ret behageligt stof, når det er lavet rigtigt. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har nu efter at have prøvet en relativ høj dose 4-fa, også oplevet det samme... Svært ved at sove og små "sæt" i hjernen, når jeg flytter øjnene...
Jeg har læst lidt op på det, og fundet ud af at det er lidt de samme symptomer som når man går ud af en SSRI behandling.
Disse symptomer kan fortsætte op til 2 uger, men vil forsvinde igen.

Jeg har i den sidste uge brugt 5-htp til at justere serotonin-niveauet op igen, da det er serotoninen som er blevet kneppet.

Konklusion: Lad være med at tage høje doser, det giver kun en grov nedtur...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
fa-4 er imo kanon!!
Dejlig langtids virkende stimulans.!
Og hvis man rammer den rigtig dose kan man holde en dejlig rus i mange timer!
IMO en favorit!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
FlæmMing - jeg finder det skræmmende, at du efter så alvorlige bivirkninger som du tidligere i denne tråd har beskrevet peger dine tommelfingre opad til dette stof.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Vil tro det er skrevet i påvirket tilstand, og ikke super gennemtænkt. no offense :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er normalt amf-dreng og købte 4FA som et (dengang) lovligt alternativ... Synes der skal en del mere til og det efterlader mig mere udbrændt end almindelig amfetamin - ofte også lidt hovedpine, hvilket jeg ikke har problemer med på amfetamin..
Og har også oplevet de "stød" i kroppen - jeg fik dem i håndledene og de gjorde faktisk pænt av synes jeg...

Alt i alt har jeg valgt at skille mig af med resten - og især nu efter det er blevet ulovligt, kan jeg ikke se nogen grund til at skifte amfetaminen ud med det :?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
the-red-pill skrev:
FlæmMing - jeg finder det skræmmende, at du efter så alvorlige bivirkninger som du tidligere i denne tråd har beskrevet peger dine tommelfingre opad til dette stof.

Jeg tror jeg ved hvorfor jeg den gang fik det underligt af 4-fa. Jeg brugte nogle dolol kapsler som jeg tror jeg ikke fik tømt ordenligt, plus at mine doser var en tand for høje. Men de andre gange hvor jeg har doseret rigtigt er det gået superb. Ingen tvilv at jeg fik en lærestreg den gang.
Efter noget tid har jeg lært at kende dette stof bedre. Lige som GBL/GHB og så meget andet, synes jeg imo at det er en hår fin grænse. Bare man holder doserne lavt om man ikke redosere med for få timer imellem har jeg ikke oplevet nogle mærkelige birikninger.

Men jeg giver dig ret i at det kan virkelig underligt at jeg givet thumbs op efter sådan en tur jeg har haft. Min thumps up skal nok også tages med et gran salt.

Mvh Flæmming

Medlem
Brugeravatar

Overskriften er stavet forkert.
fluor staves med u før o.
Dette påpeges ikke fordi jeg er retstavningsonaninst, men fordi at en søgning efter fluor ikke får denne tråd til at dukke op.
Så det bør rettes.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

onkel fister > Det er godt nok svært at finde ud af hvordan staves, når ingen andre kan finde ud af det :P
http://www.vitamindoktor.dk/cm138/
http://www.leksikon.org/art.php?n=812

På engelsk er det fluor, men på dansk er det tit flour

Medlem
Brugeravatar

At det tit gøres på en måde gør det ikke rigtigt. Ifølge Dansk Retskrivningsordbog staves det fluor.
http://da.wikipedia.org/wiki/Fluor wiki er også enig med mig :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]