Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Undskyld jeg river op i gamle sår...

Jeg er ked af du genopliver en for længst død og ligegyldig tråd, der ikke mindst sætter mig i et rigtig dårligt lys. :)

IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Det kunne jo også være at man så alt det lort fordi man havde hørt så meget om det inden - og så når man ser på en person hvor lyset lige falder rigtigt husker man et glimt i hovedet af noget med briller og vupti... den mand har sku da briller på !

Den forklaring tror jeg ikke så meget på. Blandt andet fordi jeg på det tidspunkt ikke kunne huske noget som helst om, hvad nogen havde sagt til mig inden. Som andre har skrevet tror jeg ganske enkelt, at synerne skyldes skygger mm.

Bl0dpump skrev:
Jeg har heller aldrig prøvet at få halluer på kix :|
Hvor store doser snakker vi, når i andre har fået halluer?

Jeg talte desværre om alt for høje doser. Så vidt jeg husker 7 piller. Jeg husker med gru, at jeg den aften også så mine vens øjne som blændet kød, bogstaver som udenjordiske tegn og den samme ven blive til et lig på få sekunder. Derudover var hele verden meget mystisk at se på og forstå.

For en sikkerheds skyld vil jeg lige understrege, at der ikke er nogen, der skal tænke: "Fedt man kan få "halluer" på kex, hvis man tager mange". Det er et tegn på, at der er noget galt, fx pga. overdosering. Jeg har lært min lektie fra dengang (også med hensyn til at starte tråde uden grund), og jeg opfordrer folk til at passe meget på med den slags stoffer.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: at the dark side of the moon...
da jeg for snart mange år siden lammede mig en del på trillere, fik alle folk også små hatte og briller på... og en bestemt kammerats øjne blev altid til en blanding af reptil øjne og blodige kød-lignende klumper... og himlen/loftet/væggene blev nærmest dækket af et net af en art, der konstant bølgede i vinden... svært at forklare, men det så fantastisk ud... sidste sommer skulle jeg lige prøve kix igen, efter en pause på 4-5 år og sørme om ikke alle de samme halluer kom til syne igen, efter kun 1 enkelt pille...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Jeg har altså haft de mest sindsyge halluer på e-piller i den periode af mit liv. Og det har intet haft med skygger at gøre.

Lige fra lille pige, til min ven skiftede person til nogen andre af mine venner og fik skæg og stort hår. Og ja det med briller og hat er en mega klassiker. Altid guldbelagt stel, eller sort tygt.

Set personer der aldrig har været i det hus den aften. Har sat i en legehus en nat i en have, hvor der var et vindue. Mig og min ven sad og sagde åhhh se man kan se græsset bevæge sig og alt muligt. Hvor efter en halvtime vi så finder ud af der er en sort plastic pose for vinduet.

Jeg kan sådanset blive ved. Har prøvet det sygt mange gange det med e-piller og halluer.

Og jeg vil kalde det en ægte hallu, pga. at de personer jeg har set har virkelig lignet rigtig mennesker, ikke bare skygger eller gennemsigtig. Ved godt det nok er pga. overdoseringer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]