Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Jer "gamle hoveder" som har været her de sidste 2 års tid! -hvad synes i om psy før og nu? Synes i siden er blevet et mere behageligt sted at være, eller har i en anden opfattelse? Personlig foretrak jeg nok psy.dk som den var før i tiden. Jeg vil ikke bitche, men jeg synes altså at et eller andet er gået galt et sted. Om det er for mange nye mennesker med for mange "dårlige" holdninger, som spreder nogle irriterende vibes ved jeg ikke...-men jeg syn's altså at det var rarere før [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]. Hvad synes i???

[ 28 2002: Besked ændret af: Halifax666 ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Oh, i suck very much at making messages in one try...

hey Halifax666
jeg syns helt klart de var en beder steming her inde i gamle dage.og du har nok rat mange af de nye medlem har nok ikke lige bruge for de skulle man tror in i mellem.
men jow jeg give dig helt rat vi må gøre nåde vh trold

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af trold:
hey Halifax666
jeg syns helt klart de var en beder steming her inde i gamle dage.og du har nok rat mange af de nye medlem har nok ikke lige bruge for den her side.skulle man tror in i mellem.
men jow jeg give dig helt rat vi må gøre nåde vh trold
<HR></BLOCKQUOTE>

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hallifax: Her er lidt halvdårlige vibes, men det bliver ikke bedre af at folk whiner. Eller smutter for den sags skyld. Uden dog at klandre nogen da der vitterligt er mange der har problemer herinde, eller hvordan jeg nu skal formulere det. Arrh mand, stop whining! Ej okay, det jo nederen, men hvad fanden kan vi gøre? Det ville jo ikke være rimeligt at smide folk ud herfra. På den anden side...

-Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Personligt synes jeg det er bedre, men det er også fordi jeg har fået boardet med i mit virkelige liv, lyder lamt, men mener bare at jeg nu har fået IRL venner via boardet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Og så går jeg ikke så meget op i boardet, så jeg kan ikke blive helt nede over det ikke er de gode gamle dage, har sq meget andet at lave end bruge min tid på at bitche over et web-board (no offense, jeg elsker jer sq hehe)

[ 29 2002: Besked ændret af: Liquid- ]

de hele state jo ikke på psy .de bord i state på lige inde jeg kom (kan ikke lige huske hvad de hede) de var død men posten hanled om af plante shooom. og ikke
om andre mensker hvor dumme de er ........

[ 29 2002: Besked ændret af: trold ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Tja, nu har jeg også snart været her i lang tid (1½ år) og man kan da godt se at der er kommer flere E hoveder (no offence) ind på boardet, end der var før. Da jeg kom hertil var svampe-forummet det klart bedste ved sitet, men efter ulovliggørelsen af de kære små er trafikken endt (det er ihvertfald min opfattelse) i Syntetiske Drugs hvor diverse E-hoveder florere med deres dealer-historier osv. osv. Dog er jeg stadig glad for psychedelia, og jeg prøver bare at ignorere de uheldige elementer på sitet og fokusere på det gode som vi har her!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
det starte på svmap.dk et svampe board.
jeg fandt siden fordi jeg søgte efter dossering og så var der en masse sjove i historie, så begyndte jeg at hænge ud der

det var herlig talt ikke ret mange og dem der var der på det tidspunkt var folk som havde prøvet svampe eller ville prøve det (LANGT TID FØR DET BLEV ET COMMECIELT narko sotf som blev solgt på tilbud.

der var det et lille hyggeligt svampe communiti hvor der blev fortalt om trips og om info der var ikke en skid der kendte den side så vi havde den mildes talt for os selv ja som kom laks men hva fanden i dag har jo jensus tais ego ovs.

hey morphos
du mener vil ikke jensus er laks ??
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Har ikke været her i så lang tid, men jeg synes klart det var hyggeligere før Urban, der fik man heller ikke så negative svar da der ikke var så mange pophoveder som postede dumme indlæg.

Medlem

Ja, hvem var laks??? Fandt i nogle sinde ud af det?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg syntes det var mere spændene i starten for mig pga jes søgte en masse information nu er det mere diskutioner og da jeg kun har adgag til computer på mit arbejde fordyber jeg mig ikke ordenligt i dem som nu hej hej

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
nej

Dedikeret medlem

det var fedt indtil for 2 år siden .. efter den 2. triptur begyndte det at gå helt galt ..

men anyway .. så er der kommet mange nye medlemmer.,. istarten var det mest mund til mund,, men gik over i banner på forsiden af div. interbutikker,, hvilket resulterede i samme målgruppe som internetbutikkerne havde, hoveddelen af produkterne der blev solgt er fup,, så vi har ramlet ind i en størrer mængde personer der er nemme at bilde noget ind, blandet sammen med de første som fandt siden ved at søge rundt på nettet eller gennem en ven.

og tilsidst kom vi på div. chart siden som gav os meget blandet trafik...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Det var altid federe før i tiden..sådan er det jo bare, i et hvilket som helst miljø. 'Kan du huske dengang i 1988 da acid house kom frem, det var sgu tider. Stemningen var helt anderledes. Dem der kommer til festerne nu fylder sig bare med narko' eller hvad med 'Jeg synes at punkscenen efter 1981 var totalt latterlig. Det var som om at dem der var med fra 1977 havde meget mere på hjertet' eller 'Al hiphop idag handler bare om pistoler og penge, hvad er der blevet af den gamle ånd hvor det handlede om at have det sjovt'...jeg har hørt på folk der sagde at det var federe i gamle dage siden..ja...ALTID! Og min koknklusion er at man ikke kan bruge det til noget. Selver jeg et meget usentimentalt menneske, der stort set aldrig sætter en gammel plade på fordi den minder mig en svunden tid eller lignende. Drop sentimentaliteten og spring ud i det der er nu, så har man det meget sjovere. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
haha, ja ham laks var sq ret blæst [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men det var sq kewl nok at hænge ud på det gamle svamp.dk board

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød... Tror jeg?
Jeg har været med i næsten et år... Og jeg må nok indrømme (hvor upassende det så lyder), at jeg er her for det meste på grund af fællesskabet. Let's face it, jeg ryger ikke mere hash, jeg tar' ikke andre stoffer (måske poppers [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ).
Da jeg kom hertil var det på grund af at jeg godt ville vide mere om drugs... Og jeg har da lært meget af jer "garvede" drug-hoveder...

Thumbs up
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

BTW: Jeg syntes nu ikke at det er så slem med "nykommerne". Det er jo en info site. Folk har bare en tendens til at lave deres ejne små communities. Små kliger, eller hvad man nu skal kalde det.
Men personligt står jeg meget stærk på drug-viden nu..

THX guys...

Keep up the good work.

Dedikeret medlem

@Dankdawg
Du er da vist gammel i gårde, hva? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hvordan var her egentlig før i tiden? Jeg har vel været aktiv over et år, og må nu indrømme at jeg ikke kan mærke den store forskel...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
laks var fandme griner, til tider GROFT irriterende, men egentlig meget sjov...
nogen af jer der nogensinde prøvede nogen af hans madopskrifter?

Jeg savner MEGET det gamle psy.
Jeg har selv fået de første 10+ gode IRL venner herindefra, det skal sitet have mange tak for, men det er sq også de gamle drenge jeg har mødt ikke de nye.

Jeg savner det som det var, men der er ikke ret meget at gøre ved det, man kan jo ikke ligefrem sparke folk ud igen (jo det kan man jo egentlig godt ved at slette deres brugere, men sådan er vi sq ikke. Jeg er ikke EGO)

Jeg håber at det hele falder lidt på plads efter alle de nye har lært hinanden og os lidt at kende og omvendt. Så kommer her med garanti lidt mere "hjemlig" stemning.

Take care guys... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]