Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 20:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Har lige modtaget Erowids månedlige nyhedsbrev, som indeholder en artikel med analyser af forskellige LSD blotters, som er foretaget i spanien, med blotters fra forskellige kilder, for at påvise antal af µg, som jeg synes jeg lige ville dele.

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_article3.shtml

Som i kan se er antal af µg meget lav, gennemsnit ligger på 38.81 ved de spanske prøver, og 50.1 ved schweiziske prøver, det er lige omkring threshold.

Tror desværre også godt man kan regne med det er gældende for de blotters man kan få herhjemme, så når ens dealer siger at "de her frimærker indeholder så og så mange µg"(som jo altid er godt over 100 :P) skal man ikke kunne regne ret meget med det :)

Jeg kan selv genkende at have haft nogle af de frimæker som er billeder af, hvor jeg har fået at vide de skulle indeholde meget mere end hvad analysen viser, om de er fra samme batch skal man jo så ikke kunne sige.

Men efter jeg har set denne analyse, tror jeg da rigtig aldrig jeg er kommet ret meget over de 100µg, de gange jeg har taget LSD.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
Vidste godt der var langt fra hva dealeren lukkede ud, men så langt fra vidste jeg alligevel ikke de lå.. Har altid proppet mig med flere mærker af gangen, af samme grund (god HR ik?)

Site Webmaster
Brugeravatar

Fra mig selv i en tidligere tråd:
Jugg skrev:
Skeletor skrev:
Til en førstegangsdosis vil jeg anbefale dig et halvt mærke = ca. 75 mics.

Du finder ikke nogen mærker på 150µg. 80µg hvis du er heldig.

Jeg læste for nyligt en DEA rapport (Jeg prøver at grave den frem og poste den her) om netop det, og alt de opfangede lå mellem 13 og 80µg på et mærke på det amerikanske marked. Jeg tror ikke vi er så heldig her i europa at vi lægger så langt over standarden.

Samt en rapport om mængden af syre i hit i 60'erne og 70'erne. Læg mærke til de fuldstændigt åndsvage hidsige hits der er fra 60'erne men hvor det langsomt bliver værre og værre.

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_history1.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd ... m_1987.pdf

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 25 jun 2009 22:09, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm jeg stødte på udtrykket iso-LSD i Jugg's link og google mig hurtigt ind på Wikipedia og ved et tilfælde opdagede jeg denne her:
Citat:
LSD is strongly fluorescent and will glow bluish-white under UV light

Er det noget man evt. kunne bruge til at teste med - altså om ikke andet for at sikre sig at der er LSD tilstede?

Jeg har desværre ikke noget så jeg kan afprøve det :-(

Site Webmaster
Brugeravatar

LSDrejø skrev:
Hmm jeg stødte på udtrykket iso-LSD i Jugg's link og google mig hurtigt ind på Wikipedia og ved et tilfælde opdagede jeg denne her:
Citat:
LSD is strongly fluorescent and will glow bluish-white under UV light

Er det noget man evt. kunne bruge til at teste med - altså om ikke andet for at sikre sig at der er LSD tilstede?

Jeg har desværre ikke noget så jeg kan afprøve det :-(

LSD vil også flashe hvidt lys hvis du ryster en mængde af ren krystal.

Shulgin i TiKHAL om LSD skrev:
A totally pure salt, when dry and when shaken in the dark, will emit small flashes of white light.

Ahh ja, hvem der bare kunne få LSD krystal..

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 28 jun 2009 03:42, rettet i alt 1 gang.

Medlem

LSDrejø skrev:

Yes det kan man sikkert godt, det er ret tydeligt med dråber ihvertfald, de lyser blåt i UV lys, har faktisk aldrig rigtigt lagt mærke til det på blotters :)
men det kan jo ikke bruges til at teste renhed af blotters eller dråber, kun for at sikre at der nu er det i som skal være, men der findes også mange andre væsker der lyser blåt i UV lys :)

Jugg skrev:
Ahh ja, hvem der bare kunne få LSD krystal.. man burde flytte til Nord Californien eller til Oregon, bare så man har en chance for den drøm.

haha ja, så må du have gang i potterne og panderne hjemme i køkkenet og begynde at brygge lidt LSD :badidea: :P

Men ja det ville nu være rart med noget god kvalitets LSD, godtnok ret overrasker over den faldende kvalitet af blotters .. så når man har haft spist 2 frimærker som man har fået at vide skulle være på 100 - 150 ug, i håb om at ramme 200-300ug har man vel kun lige rundet omkring de 100, det er lidt nitten at tænke på :P næste gang må jeg prøve at hapse en 4 stykker for at få en ordentlig dosis heh :P

Men tja, det er vel heller ikke så vigtigt at de ikke er så stærke som man går og tror, så længe man har det sjovt med dem :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]