Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 07:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jah, jeg må også slutte mig til flokken der har 'seje' forældre. Jeg snakker ikke direkte med mine forældre om hvad jeg nu har taget, da jeg godt ved det ikke behager dem så vil nødig vade i det. Men de har det kewl nok med at jeg experimentere lidt. Og har også snakket godt igennem med dem et par gange, og kan tydelig mærke de acceptere det mere og mere jo ældre (og erfarn?) jeg bliver

Så sent som idag, sagde min mor (da jeg har sovet af helved til de sidste par dage og sefølig har sagt det) at jeg jo nok ikke skulle have taget kix på min tur til kbh så [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har også et relativt åbent forhold til mine forældre, men jeg har heller ikke taget så meget. De ved om amf (1 gang), de ved om svampene, om mine dumb-ass eksperimenter med clonazepam og om hashen. På det seneste har jeg ikke fortalt dem noget, for at de ikke skal blive urolige. Jeg gider ikke fortælle dem alt og der er mange ting de ikke vil kunne forstå. I det hele taget påstår jeg over for min omverden at jeg ikke er på stoffer, at det er noget der hører min fortid til. Jeg synes det er nemmere på den måde, selvom jeg brænder efter at fortælle om mine eksperimenter (selvom de ikke er særligt vilde).

-Psyko

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Min mor tog sit liv da jeg var 9 med en overdosis af hjertemedicin og panodiler.

Min far snakker jeg ikke med men da jeg snakkede med ham fandt han selv ud af hvad jeg havde taget.
Han ved at jeg har røget fed længe stjal tit hans pot som 11-12 årig *G* [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
well min far fandt ud af det med kix da jeg skrev sammen med ham over email mens jeg boede på skolehjem i thisted i nordjylland
en onsdag skrev jeg at jeg havde været til lægen og fået konstateret mavesår.
2 dage efter fik jeg E psykose og var nød til at gå til psykiater hvor jeg fik udskrevet nozinan.
Jeg ringede til ham samme dag som jeg havde været til psykiater og fortalte ham ikke nok med jeg havde fået mavesår nu havde jeg også fået psykose men at det nok var p.g.a det hash jeg havde røget før.
Så sagde han ja det er nok alt det lort du propper dig med sagde han på en ligegyldig måde.
Some way i wish he would care bout it!
fuck det...

/MÐM@

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Jeg har lige røget en chillum Carlsberg! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Du skal ryge bong dex ... bong ...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Tjaa jeg ved det faktisk ikke 100%, min forældre ved godt jeg er admin på psychedelia ... det har jeg da fortalt dem. Min far ved godt jeg ryger, det gør min mor vel også - har dog aldrig sagt det til hende upfront.

De har dog spurgt om jeg ikke hed woody på nettet, mon ikke de har listet sig herind og læst hvad jeg har lavet ? Det tror jeg nok de har, men de skal selvfølgelig ikke være bange ... for jeg har jo hele psychedelia til at passe på mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg skal nok pumpe lidt ekstra for at kunne tæve din tæve-mor Woody!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]