Ikke for at forsvare nogle, men hvorfor går folk altid i forsvars position, eller ligefrem angreb, bare fordi de læser om en der siger han kan indtage mere end de kan.
Jeg synes da også 4kix + 8g danske lyder vildt, vildere end jeg nok ville synes var morsomt (8g svampe i hvert fald, 4 kix er jo ingenting (sammen med 8g psyller er det nok hehe) Men derfor er det da ikke umuligt, langt fra! Jeg har da mødt personer IRL der har indtaget en MEGET stor dosis aMT (noget der ligner 80-90mg, vi nævner ingen navne [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Hvilket jeg synes lyder alt for vildt, da jeg selv kun har prøvet 35mg og kunne da mærke at hvis jeg fik det dobbelte, så ville der være monster smæk på (ikke at 35 er vildt, slet ikke faktisk [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Men derfor bliver jeg da ikke pissesur og angriber personen, bare fordi han måske er lidt mere erfarn og 'tør' at ligge ud med den størrelse
Undskylder for evt. stavefejl, men gad sq ikke til at rette, har skrevet det her ned sådan rimlig hurtig
[ 09 September 2002: Besked ændret af: Liquid- ]
|