KenIshii skrev:
Jeg synes der er stor forskel på hvor afhængighedsskabende hhv. ren meth og alm. gade amfetamin er. Ren meth får min reptilhjerne til at tage totalt over og kræve MERE, hvor jeg ikke oplever det i sammen grad med amfetamin.
MVH
KenIshii
Og der har vi den nemlig.. det er meget meget mere afhængeligheds skabebe- og der er nogle langt farligere indholdstoffer i meth..
Lad vær at lyv over for jer selv og sig det ikke er farligere osv..
Amfetamin er farligt- men dette stof er meget meget meget mere farligt...
Jeg har da aldrig set visualt på amf ? jeg har aldrig set nogle af mine venner se sådan der ud- selv om en af dem har et amfetamin misbrug der hedder - 1 til 2 gram om dagen.. måske mere.. han har bare bumser osv.. men mister ikke sine tænder.. og.. er der batterisyre i amfetamin ligesom der er i meth ?
Og vil vi virkelig have dette problem til dk ? der er jo en grund til der er hysteri omkring det i usa- det er jo ikke for sjov at de siger det er det farligeste narkotika i usa pt...
Jeg vil ikke sidde her og sige du skal tage amfetamin frem for meh- det ville være forkert- men jeg fatter ikke meningen med dette stof.
Måske skal man ikke bruge " face of meth " som bevismateriale og det gjorde jeg heller ikke ! jeg sagde endag inden jeg postede linket at det måske var lidt skræmmekampagne agtigt osv.. men det er der en grund til !
Jeg havde en thailandsk ek kæreste... i skulle vide hvad hun vidste om dette forfærdelige stof, bangkok er ikke verdens fedeste by at bo i - hvis man altså befinder sig i slummet - netop mest pga meth -og afhængelig der ska ha penge til stoffet og derved laver kriminelle ting.
Sådanne steder gider jeg ikke have i danmark.. hvis det kommer så bomber jeg hele lortet