Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 18:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
I denne uges weekendavis kan man læse en artikel ved navn "den indirekte forbindelse" Som handler om hvordan den svenske Professor Henrik Svensmark er kommet et afgørende skridt videre i at påvise en sammenhæng mellem solen og klimaudviklingen. Der er en klar forbindelse mellem solens variation og skyernes dannelse og omfang. I sidste ende handler det om årsagerne til den globale opvarmning.

http://www.dtu.dk/Nyheder/DTU%20i%20Pressen.aspx?guid={5CC69E34-C65C-4C08-AF49-06EE35A17295}
Kan ikke lige få linket til at virke, copy/paste selv.

Et ryk henover næbet på kællingerne fra IPCC der i deres 2007-rapport stemplede hans hypotese som "kontroversiel"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Jeg synes bestemt det er interessant med ophavsstedet til den globale opvarmning. - Så længe det ikke er dårlige undskyldninger, for at fortsætte med den Co2 udledning vi har idag.

Nu er jeg selv lidt dårlig til at researche - Men hvordan kan de vide hvordan den kosmiske stråling har været så lang tilbage i tiden? og solens magnetfelt? jeg vil mene at begge dele er ret komplicerede at måle, og begge dele har formeneligt ikke været målt i særlig mange år

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]