Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Ung, dum og Trendy.

Senest rettet af Korte99 13 jun 2011 12:34, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hvis du reagerer på den måde på GBL, skal du helt sikkert holde dig langt fra GHB. GBL nedbrydes hurtigt til GHB i systemet.
Du er helt sikker på at du kun fik 1 ml? Jeg har aldrig hørt om nogen som reagerede tilnærmelsesvist så voldsomt på så lav en dosis. Havde du drukket i forvejen, taget opiater, benzodiazepiner eller lignende?

Medlem

Ung, Dum og Trendy.

Senest rettet af Korte99 13 jun 2011 12:34, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Hvor er det fornuftigt at høre dig sige! Håber du er ok efter oplevelsen?

Ramte selv koma for noget tid siden med GHB, og kender mange der har gjort det på små og storre dosis. Det er bestemt ikke legetøj, da der skal så lidt til at ramme ved siden af og gå hættekold / koma.

(lå selv i koma 8 timer - hvor lægerne havde ringet efter min familie for at fortælle dem de nok skulle komme ind og sige farvel.)

Medlem

Jeg har en følelse af der ligger noget tungt på min brystkasse, og har lidt svært ved at trække vejret sådan heelt igennem.. ellers er jeg helt kommet mig oven på oplevelsen tak :) Jeg har desuden valgt at holde en længere pause med div. stoffer. Så må vi se hvor længe den kan holde..

Virkelig ked af at høre du har været igennem det samme - hvis ikke værrere! ( med forældre indblandet ovs.. )

Det lorte stof er simpelthen for skadeligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sikker på at det var GBL? Nu bruges GBL jo som fælgerens m.m, så det kunne godt være en mulighed, at du havde fået noget andet snask. Din reaktion virker nemlig ret vild, som Prom også siger, så det kunne godt lyde som om, du havde fået noget malingfjerne eller noget i den stil.

Medlem

John D. Rockefeller :arrow: Jeps, havde selv bestilt det over internettet fra en hollandsk leverandør.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hehe, ja, og så er man sikker på, hvad det er man får, når man bestiller over nettet :P

Well, GBL dannes naturligt i kroppen i meget lave koncentrationer, så jeg er ret overbevist om, at du kan nedbryde det.

Når du har taget det i kombination med benzoer og amfetamin (hvilket i sig selv er en tåbelig combo pga modsatrettet virkning på hjernen) kan du ikke skyde skylden på GBL alene. Der er synergi (dvs en forstærkende effekt) mellem benzoer (clonazepam) og gbl, og når du har taget 4mg clonazepam (pillerne kommer i 0,5mg og 2mg, dvs du har spist, hvad der svarer til 8 af de svageste!), der har en halveringstid på 30-40 timer, så kan du kun forvente, at din krop reagerer kraftigt.

Og hvad fanden er det for en reaktion dine venner havde på det? Skyder amf op i næsen på en mand, der er gået i koma? Det er sgu alligevel noget af det dummeste, jeg har hørt i lang tid...

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
noname skrev:
Hehe, ja, og så er man sikker på, hvad det er man får, når man bestiller over nettet :P

Well, GBL dannes naturligt i kroppen i meget lave koncentrationer, så jeg er ret overbevist om, at du kan nedbryde det.

Når du har taget det i kombination med benzoer og amfetamin (hvilket i sig selv er en tåbelig combo pga modsatrettet virkning på hjernen) kan du ikke skyde skylden på GBL alene. Der er synergi (dvs en forstærkende effekt) mellem benzoer (clonazepam) og gbl, og når du har taget 4mg clonazepam (pillerne kommer i 0,5mg og 2mg, dvs du har spist, hvad der svarer til 8 af de svageste!), der har en halveringstid på 30-40 timer, så kan du kun forvente, at din krop reagerer kraftigt.

Og hvad fanden er det for en reaktion dine venner havde på det? Skyder amf op i næsen på en mand, der er gået i koma? Det er sgu alligevel noget af det dummeste, jeg har hørt i lang tid...

Vil lige sige der var andre til festen inklusiv mig selv der havde indtaget langt større mængder clonazepam og samtidtig tog samme hætter som Crunk uden at ryge i så voldsomt coma, som han lå i.

Vil lige sige at det med at skyde amf oppe i næsen på ham, var nok ikke lige det smarteste, men er selv tvillingebror til crunk, og var bekymret og var parat til at prøve hvad som helst for at vække ham, troede sgu knægten kradsede af :peace:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Fuck man.. Få lige styr på livet - hvordan kan man gøre sådan ved en man holder af? Vil ihvertfald nødigt se hvad der sker med jeres fjender. :P

Føler med dig, sådan nogle ture rører en - ved jeg fra mig selv. Vær lykkelig over at du overlevede og ikke engang blev indlagt. Vil altså råde jer til at snakke om episoden i vennekredsen, så i ved hvad i skal gøre hvis det sker igen..

Medlem

Ung, Dum & Trendy.

Senest rettet af Korte99 30 jan 2012 13:55, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

OrangeLenny skrev:
... og samtidtig tog samme hætter som Crunk uden at ryge i så voldsomt coma...

Havde han ikke kun taget 1 mL? Svjv er en hætte 6-7mL, hvis du tænker på en colaskruekapsel...

Og selvfølgelig har rivotrilerne haft indflydelse! Det er det, der ligger i synergi...

Hvem fra psychedelia har anbefalet dine venner, at de skulle blæse amfetamin op i næsen på dig? Og fint nok, at de tjekkede vejrtrækningen. Men nu er det jo langt fra det eneste, der er vigtigt i sådan en situation. Hvad med puls, blodtryk og temperatur?

Medlem

Ung, Dum og Trendy.

Senest rettet af Korte99 13 jun 2011 12:35, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Tja, hvis du har så meget erfaring med stoffer, så burde du også vide, at benzoer og amfetamin er en nono-kombo. Jeg forsøger også blot at forklare, hvorfor du har reageret som du gjorde. Dvs pga synergi mellem de depressanter, du indtog. Og hvis du udmærket er klar over, hvordan din krop reagerer, og hvilke konsekvenser det medfører, hvorfor hulen endte du så i koma?

"de ringede ikke til giftlinjen som vi ellers plejer" Så det er noget der sker ofte, det med at du og dine venner går i koma, når I fester? Måske skulle I overveje, hvilke stoffer I pløjer jer igennem, og hvis I er så HR-orienterede, så lade være med at blæse amfetamin op i næsen på en, der er gået i koma. Og jeg spørger lige igen... Hvem fra psychedelia har sagt, at det var en god ide?

Medlem

Ung_dum og fuld af lort

Senest rettet af Korte99 16 okt 2011 14:09, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Ung_dum & trendy.

Senest rettet af Korte99 16 okt 2011 14:10, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Well, mange af mine spørgsmål er for at få uddybet situationen, for at kunne give et fornuftigt svar. De andre, dem du nok finder nærgående og provokerende, er fordi jeg vitterligt er dybt forarget over, at nogen kan finde på at blæse amfetamin op i næsen på en person, der tilsyneladende er gået i koma. Og det er pisse ligegyldigt, om man har tjekket med andre, eller har læst om det på nettet. Det er en fucking dum ide, og det burde være åbenlyst for alle og enhver.
Når der allerede er ringet efter en ambulance, hvorfor så ikke bare vente på, at der kommer uddannede og kvalificerede mennesker og hjælper?

Ydermere, når man blander amfetamin og flere depressanter, så kan man ikke kalde sig HR-orienteret. Punktum!

Desuden beder jeg dig ikke redegøre for personlige detaljer, eller for den sags skyld beder dig om en triprapport. Jeg spørger ind til, hvad du har indtaget, fordi det er pænt relevant for din reaktion. Og det er vel din reaktion, du vil have en forklaring på? I forrige indlæg har du ændret dit indtag af rivotril til fire? Skal det så forstås som 4*2mg?

Mht respekten... Respekt fra andre er en god ting at have, men i dit tilfælde, så er det mig egentligt bedøvende ligegyldigt, om du respekterer mig eller ej. Jeg har i hvert fald heller ikke for 25 øres respekt for dig, dine venner eller jeres måde at omgås stoffer på. I beder selv om problemer, når I indtager de komboer, og I er til skade for den del af befolkningen, der godt kan finde ud af at indtage stoffer på en forsvarlig måde.

Medlem

Ung, Dum og Trendy.

Senest rettet af Korte99 13 jun 2011 12:35, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Hey, jeg er glad for, at du ikke kom galt afsted (fik varige men), og glad for, at du har lært noget af oplevelsen. Det er mere, end hvad der gør sig gældende for så mange andre, der har været ude for lignende situationer. Nok kan jeg lyde hård i tonen når jeg skriver, men det er ikke ensbetydende med, at jeg er en kold skid, der ikke ønsker det godt for folk, jeg ikke kender...

MEN ja, jeg nægter at tro, at rivotrilerne ikke har haft virkning. Jeg arbejder med mennesker, der dagligt får rivotril i mindre mængder end du har indtaget, og de bliver synligt påvirkede af deres dagsdosis, på trods af flere års tolerance. Desuden kan noget som tolerance sættes til side, når man taler synergi. Og det siger jeg ud fra et videnskabeligt synspunkt, som jeg tillægger væsentligt større værdi, end dine personlige erfaringer med blanding af stoffer.

Drak I forresten alkohol?

Medlem

Ung, Dum og Trendy.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]