Noname: Jeg bor i nordjylland - i en lille, men ret crazy by - har været i fight i mit hjem mange gange før og når det er klokken omkring midnat og man er på vej i seng og nogen smadrer på døren, uden at sige hvem de er - så er mit næste logiske træk at tage i håndtaget, flå døren op og trykke et par skud af i hovedet på ham der følger med døren ind, virker rigtig godt inden man smasker til dem med nogle knyttere eller den omtalt totenschlager - jeg hader at slås - derfor bruger jeg våben, så er det hurtigere overstået og jeg kan slippe for det latterlige tidsspilde. Heldigvis opdagede jeg det ikke var noget "tæskehold", men bare en flok idioter i civil, det er til at tage at føle, når man lige har fået dem ned på jorden ovenpå chokket.
Så måske er det paranoia - men det sådan det er, her hvor jeg kommer fra - ihvertfald den del af miljøet - folk er crazy og leger gangers, vil ud og pisse territorier af og pisser nogle gange de forkerte steder og ligesom med en hund, så man nød til at forklare dem det, så de forstår det - hvis de så bare var så intelligente som hunde, havde det været en del lettere. Jeg opfatter det bare ikke som paranoia - men en reaktion på der snart sker noget og så er jeg altså klar - uanset hvem fanden det er, så skal de ikke komme i mit hjem og prøvet at udøve vold imod mig, har våben nok til at ligge - til enhver situation - har dog ikke en rigtig 9mm endnu, men det er nu ikke det sværeste at få fat i - kan bare ikke se hvad jeg skal med sådan en, nu når min co2pistol sagtens kan sprænge en urystet øldåse..
Men var sgu lidt mere interesseret i bøden - første gang jeg nogensinde bliver knaldet for narko og våben...... så er lidt nervøs, men er stadigvæk glad for jeg ikke er banderealteret, hold kæft det havde været nitten.
Noname: Desuden er en gaspistol lovlig og jeg må faktisk gå rundt med den - det ret fedt når det altid er folk der er 20cm højrer og tit det samme bredere der kommer for at tumle en - så virker sådan en gun sgu... bare smid dem en flok i fjæset eller i brystkassen - de får kæmpe mærker og blodsprængninger - men det kun fordi det de lorte plastic kugler - de splintrer på huden - så venter på jeg finder en billig vendor til 6mm aluminiums hagl... Bliver så nice