Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 18:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: i ny og næ
Junior medlem

hvor lang tid efter men er droppet ud af et hash misbrug ville man kunne ryge en pind i ny og næ uden at falde tilbage i det igen. der er sikkert skrevet om det før men kunne ikke finde ud af hvad jeg skulle søge efter.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Tror sku' det er pænt svært, ihvertfalde for mit vedkommende. Når jeg har "prøvet" at holde pauser og vi nu siger jeg holde den i 2 - 3 uger og min mate lige har noget mix eller en joint. Jamen self ville jeg da være med på den, det er jo bare denne ene gang og så holder jeg igen fra imorgen af. Men næ nej, den joint/mix giver dig bare lysten endnu mere, så ville man stoppe så er det endten eller??? Ved ikke om der er andre på boadet der har andre erfaringer.

Medlem
Brugeravatar

det er meget individuelt, det kommer jo an på hvor opsat du er på ikke at komme ud i et misbrug igen, men hvis du ikke vil falde i, tror jeg det er bedst du måske lader være med at ryge ?

Junior medlem

Geografisk sted: Bahamas
Jeg har efter mange år med hidsigt hash misbrug(bong) og enkelte længere pauser indset at jeg skal lade være med at ryge tjald. Jeg kan simpelthen ikke styre det. Men skunk/pot kan jeg godt ryge lidt af i ny og næ uden det bliver en daglig ting. Man skal bare lige tænke sig lidt om. Men synes det er meget nemmere og styre. F.eks. røg jeg hver dag i 2 uger for en måneds tid siden. Holdt så en pause på en uge, røg 2-3 gange og har ikke røget et par uger før jeg købte en skunk joint den anden dag, Røg den, Blev helt væk. Og det var nok. Har ikke røget 5 dage eller sånoget.
Min pointe er, at jeg kan ryge når jeg vil, og lade være når jeg vil med planter. Det er helt umuligt for mig med tjald. Der skal jeg bare have mit "fix" hver dag, uden undtagelse. SÅ hvis du føler du har et problem med hashen så drop det helt. Det har gjort det meget nemmere for mig ihvertfald.

Medlem
Brugeravatar

hold da kæft. . (ment på en ikke stødende til nogen facon)
jeg troede før at jeg havde haft et problem med urten - det havde jeg så åbenbart ikke. .

jeg kan sagtens ryge i ny og næ nu uden at "have brug for det" bagefter.
jeg kan sku godt lide det, og det er da det værste ved at stoppe fuldstændig er da at man savner det netop fordi jeg godt kan lide det. . ligesom jeg kan lide at være fuld, høj, påvirket af diverse, etc etc.
men jeg har sku aldrig haft brug for det på den måde som i beskriver det!

held og lykke. du skal nu nok finde ud af hvad der er bedst for dig i sidste ende (:

peeeaaace!

Junior medlem

have nu tænkt mig at ryge lidt hash i weekend engang i mellem ikke en gang hver weekend syns det lyder lidt fucket at jeg aldrig kan ryge igen jeg kan ikke så godt tåle alkohol. ville bare høre om hvorlang tid efter et hashmisbrug jeg ville kunne ryge en joint uden fysisk afhæninghed opstår igen cirka den psykiske afhæninghed er ikke noget problem og det kommer sig nok af jeg ikke har råd til det hverdag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]