Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Cult Mokai?
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hey psy.

Her i weekenden købte mig og en kammerat 30 cult mokai, og drak så 15 hver over 3-4 timer. Mit spørgsmål lyder så på, er det farligt at indtage så mange cult mokai? Jeg tænker på drikkens koffein indhold, der står på flasken 100mg/Pr liter.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
1 x mokai = 275ml, 15 mokai = 4,125 liter.
100 mg/liter koffein = 412mg koffein.

ifølge http://www.teinfo.dk/index.aspx?articleid=229 er der 80mg koffein i 240ml kaffe, så indholdet af koffein i har fået fra mokai's svarer til ~5 kopper kaffe af 240ml.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg havde taget en streg amfetamin på 7-8 cm og det virkede rigtigt godt, plus de cult mokai. Og mit hjerte banket virkelig afsted! Derfor blev jeg lige nødt til at høre om det muligvis kunne være en skidt combo ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
en streg amf på 7-8 cm???
så er det da vist meget normalt dit hjerte flyver derudaf.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, det er det. Men slet ikke så kraftigt som det plejer! Det føltes meget underligt, havde en underlig trykken på brystkassen som om en stod på mig. Og svedet havlet af mig. Det føltes slet ikke "normalt" .. Derfor jeg ville høre om det var smart at drikke mokai under amfetamin rus.

Medlem
Brugeravatar

LAd være at blande amf og koffein. Det giver som du har opdaget bare hjertebanken og svedture.
Men det du prmært bør bekymre dig om ifm Cult er alt det ækle sukker. Drik nogle ordenlige øl og gå en diabetesfri fremtid i møde (holder vist ikke helt i retten).

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Bl0dpump skrev:
Det føltes meget underligt, havde en underlig trykken på brystkassen som om en stod på mig. Og svedet havlet af mig. Det føltes slet ikke "normalt" ..

måske fordi du drak 4 liter væske...
er der ikke brus i Mokai?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TATP skrev:
Bl0dpump skrev:
Det føltes meget underligt, havde en underlig trykken på brystkassen som om en stod på mig. Og svedet havlet af mig. Det føltes slet ikke "normalt" ..

er der ikke brus i Mokai?

Jo, der er brus i Mokai. Tror også jeg fremover holder mig til kolde tuborg, det ved man sku hva' er! :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TATP skrev:
Bl0dpump skrev:

Mig bekendt, skulle man ikke få det dårligt af at drikke 4 liter væske ... Vi snakker alm væske som forhandles på alle diskoteker, tanke osv.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Jeg har hørt man slet ikke bør træne på amfetamin ! ! !
Du overanstrænger kroppen..
Du har jo givet kroppen " falsk energi " energi den ikke har, men den tror den har det, plus
at amfetaminer jo nedsætter kroppens faresignaler- det er altså ikke så smart, og især ikke når du i forvejen presser kroppen, tænk hvis den ikke fik lov til at fortælle dig, at der skulle til at ske noget ubehageligt.. som der gjorde..

Du slider mere på din krop, end du træner den op.
Du smadre dig selv.. Jeg kunne forstille mig det måske hjalp, hvis du skulle præstere max HER OG NU til ek konkurence, hvor du havde trænet fuldt ud til det, men det ville jo være doping og snyd, og ved idetheletaget ikke om du ville bukke under hurtigere anyway, kunne forstille mig man kom til at brænde alt sin energi af alt for hurtigt på den måde...
En af mine venner smadret sig selv efter flere års træning på amfetamin.. hans knolger og led kunne ikke mere og så havde han de sædvandlige amfetamin -abstinens symptomer.... han er desværre lost ...
Og så ved jeg sku ikke liii... de cult der ? har før hørt ( som tidligere nævnt i tråden ) at det kan give ubehalige bivirkninger... svedeture, rysten, kvalme osv
Tror sku hellere at jeg ville ha taget en masse iskoldt vand med hvis jeg var jer... så kroppen havde noget den kunne bruge til noget...

Man skal lytte til sin krop når man træner og ikke overanstrenge den for meget... det sundt nok at få lidt syre i benene og pulsen kommer op og køre, og sveden pipler ned af en, men tænk.. hvis du ikke havde taget amf ku det jo være du havde fået svedeturen nået tidligere, din krop havde advaret dig noget før, men det hørte du ikke fordi du var på amf og forsatte og SÅ sagde kroppen for alvor ( nu stopper vi lige engang kammerat ) og det tror jeg ikke er så skide sundt

se min post her som en " det går jeg stærkt ud fra " ikke en " det er videnskabligt bevidst " post.
Så hæng mig ikke op på noget... tror bare ikke det er smart.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg havde skam også drukket en masse vand den dag lizzard .. Vil skyde på en 4-6 liter! Det burde være rigeligt på en dag med tømmermænd fra amf.
Btw - Hvor kom alt den pumper snak fra?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
det ved jeg heller ikke lige, hehe.. men det er vel udbredt under bodybuildere (amf el. coke/ephedrin/koffein mix) og mange flere.. men aner ikk hvorfor lizardman pludselig begynder med det :D læst på et bb-forum ved siden af måske og blev lidt forvirret hvor han egentlig svarede ? hehe... :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
..... jeg ville jo bare sige manden skulle passe på sin krop altså... skal i altid disse... suk :( gider sku snart ikke det her mere- man blir bare negativ vær gang man går herind.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
whoot? hvem har disset? det var HELT SIKKERT ikke meningen fra min side da! syntes bare det var lidt sjovt! im sorry then!

Medlem
Brugeravatar

Bl0dpump skrev:
Jeg havde taget en streg amfetamin på 7-8 cm og det virkede rigtigt godt, plus de cult mokai. Og mit hjerte banket virkelig afsted! Derfor blev jeg lige nødt til at høre om det muligvis kunne være en skidt combo ..

nu har du snart været herinde i et år. hvordan kan du så stille sådan et retarderet spørgsmål?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Lizzard - Jeg tror bare de undrer sig over, hvorfor du svarer på noget andet, end der bliver spurgt om. Det er altså lidt sjovt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Booty-Lone skrev:
Bl0dpump skrev:

nu har du snart været herinde i et år. hvordan kan du så stille sådan et retarderet spørgsmål?

Syntes bestemt ikke det var et retarderet spørgsmål at stille! Jeg havde en dårlig oplevelse, faktisk skræmmende. Så er det meget normalt at man har behov for at snakke om det, med folk der ved hvad det drejer sig om. Såå, Booty-lone spænd hjelmen! Anyway, sikke da et flot brugernavn du har dig der!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

The-Lizardman skrev:
..... jeg ville jo bare sige manden skulle passe på sin krop altså... skal i altid disse... suk :( gider sku snart ikke det her mere- man blir bare negativ vær gang man går herind.

Hey Liz. Jeg spurgte jo bare for sjov, hvor alt den pumper snak kom fra. Det var jo ikke en del af mit spørgsmål. Men syntes det er fint at du skriver det, da det jo lige så meget som mine spørgsmål var HR relateret. :)

Medlem

HAHA. Lizard man, du beviser det endnu engang: du er HELT væk! hahaha, der fik jeg lige god griner på :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Tror Lizard-man har forstået at han var lidt offtopic da han blot ville give et godt råd, synes ikke der er grund til at hælde mere salt i såret.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]