Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

weedwhopper skrev:
/me røg bong i 7 år til dagligt.. ingen dag under 1 gram .. ingen bumser .. passede mit arbejde perfekt.. der var ingen af de 60 ansatte i mit firma der kom og spurgte om jeg overhovedet røg tjald.. fitnesscenter hver 3 dag i næsten alle år.. god mad snart hver dag....

så jeg kan helt klart ikke blive enig med det!!!!!!!!! og jeg kender flere gutter der levede/lever sådan...
det kommer an på hvem du er i forvejen og hvad du vil!!

Chill chill, mate :)

Det var skam bare for sjov. Personligt ryger jeg også ufatteligt meget (dog ikke daglig bong) og jeg lever et super sundt liv med masser af god mad, ufatteligt meget motion og god hygiejne :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
ja im sorry Ariaji :D

det skulle bare ud! hehe

off to work =/
kan du hygge dig!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Helt sikkert no problemo, mate!

Håber du er kommet vel hjem fra job og fået dig en aftenryger :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
weedwhopper skrev:
me røg bong i 7 år til dagligt.. ingen dag under 1 gram .. ingen bumser .. passede mit arbejde perfekt.. der var ingen af de 60 ansatte i mit firma der kom og spurgte om jeg overhovedet røg tjald.. fitnesscenter hver 3 dag i næsten alle år.. god mad snart hver dag....
så jeg kan helt klart ikke blive enig med det!!!!!!!!! og jeg kender flere gutter der levede/lever sådan...
det kommer an på hvem du er i forvejen og hvad du vil!!

Jojo, men fordi man har bumser, så er det vel ikke tjald(mis)brug kollegaerne tænker på som det første? :)

Kan man sammenligne bumser og det, at kunne udføre et arbejde? Mange bumser=slet arbejdskraft?, ingen bumser=firmaets mand?

At man kan klare et arbejde sammen med at man har et dagligt (mis)brug, siger nok også noget om arbejdets niveau og ikke kun om personen, som udfører det pågældende arbejde...
Selvom der er forskel på folks ambitioner og evner, så er der jo jobs, hvor man kan lægge hovedet på hylden derhjemme, men også en del andre jobs hvor et dagligt (mis)brug absolut ikke går i spænd med opgaverne - selvom man har bedste intentioner...IMHO...

Jeg har selv gennemført to uddannelser konstant påvirket af tjald og amf langt de fleste tor/fre/lør/½søn og efterfølgende arbejdet som tekniker - konstant påvirket af tjald. Det var intet problem at parere ordrer, når man var bonglam, men når jeg selv skulle drible med mange bolde i luften på samme tid, ja, så måtte jeg sgu erkende at jeg måtte prioritere - på godt og ondt...
Men vær du glad for at du både kan ryge og passe dit job samtidig :)

...nå bumsen har talt off-topic...sorry!

Bom Shankar!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]