Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 01:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hey,.. da jeg er igang med at bruge amfetamin som slankemiddel tager jeg det mange dage i træk.. med søvn selvfølgelig..

Men det jo kun de første dage man får glæden ved amfetamin.. Hvor mange dage går der før at man siger "alt er nulstillet igen" ? :=

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
først efter en længere pause vil du opnå glæde ved rusen igen, da du skal have bygget de ting op igen du vælger at brænde af (serotorin, dopamin)
jeg tror ikke man kan sætte et antal dage på fordi det er så individuelt.

til dette vil jeg også tilføje at det er en temmelig farlig måde at tabe vægt på.
der er chancer for afhængighed, psykoser og et grimt vægttab hvis du ikke træner sammen med.
mange der taber sig af amfetamin, minster både fedt og muskler og ender med at se mindre men federe ud end før.
derudover vil du opbrygge både en tolerance og sikkert også en permanent tolerance.
den permanente telerance gør at du aldrig vil kunne få den samme - eller måske slet ingen - glæde ud af amf igen.
tag hellere et kig på ''blodpump''s kur som ligger herinde, den virker udemærket.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
1. Du er da Extreme dum hvis du tager amf for at tabe vægt, stimulanser er på ingen måde sunde for kroppen, og slet ikke når man benytter sig af sådan noget som amf hver dag. IMO er amf narko's svar på polen, lugter af h til, smager af h til, virker af h til og man har det ofte skidt dagen efter.
Hvor meget amf suger du så normalt i løbet af en dag??

For at man skal kunne overraske sig selv over den "positive" effekt som amf har vil jeg råde dig til at ligge det på hylden i hvertfald i to måneder. Det smadrer kroppen og efterlader dig som en tom skal hvis du bliver ved længe nok. Lad vær med at benyt amf som et slankemiddel du benytter på daglig basis, svøm hellere en tur og tænk over hvad du putter i munden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg vil ikke sige du er dum, men tænk dig godt om! Amfetamin er ikke et redskab til at tabe sig på. Når du taber dig på amfetamin, er det MEGET svært at holde vægten der, efter et trip. Du vil højst sansynligt tage hele lortet på igen. Man kan ikke tabe sig sådan vedvarende.

Når man skal tabe sig, handler det om at lave hele sin livsstil om! De 3 gyldne tips, Spis sundt, bevæg dig mere og få god natte søvn!
Jeg vil fraråde dig at gøre det. Jeg kender godt til det med store doser amfetamin over laaaang tid. Og jeg må sige: LAD VÆR! Du rissikere at få depression, afhængihed ..

Som francis påpeger, så tag et kig på min kur. Den ligger i off-topic.

:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Off-topic: Hvordan linker jeg til en anden tråd?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
.ja lyt lige til hvad der er blevet sagt ikke.

Amfetamin er ikke noget slankemiddel - det et "combat drug" om man vil - det er lavet ved at reducere efedrin - som i sig selv heller ikke er skide sundt...

Når du engang ikke længere bruger speed til slankekur - vil du sikkert tage det hele på igen pga det var amfetaminen der holdte dig tynd - der kun 1 måde at tabe sig på - det er ved at ændre sin livsstil.

PLUR

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
COA > Nu er det kun methamfetamin der laves ved at reducere Efedrin. Normal amfetamin er typisk syntetiseret ud fra Benzaldehyd eller P2P.

Okay, i teorien kan man lave P2P ud fra Efedrin, og så videre til amfetamin - men det er besværligt og ineffektivt, og jeg tvivler på at nogen kommercielle kemikere ville gå den vej...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
OT:
Bl0dpump skrev:

Du skal bare ha' phpBB3 stående efter psychedelia.dk (psychedelia.dk/forum), så for du hele stien i søgelinien.

Her er linket: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=31&t=29597

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Totalt dumt det du har gang i... Med sådan en slankekur så mister du både fedt og muskelmasse...
Jo mere muskelmasse man har jo hurtigere forbrænder din krop fedt.. Ærgeligt du brænder din muskelmasse af kan man så sige???
Når du stopper din amf kur har du meget mindre muskelmasse... Muskelmasse kan man ikke tag på sådan lige.. Kræver træning og masser kød/proteiner... Fedt tager du nemt på, kræver bare du åbner munden og tygger...

Så dit slut resultat bliver bare at du har misted en masse muskelmasse men har lige så meget fedt som før eller mere :)... Hvordan tror du så man ser ud???... Du kommer til at være blød som en vandseng altså og alt på din krop vil blævre fordi du ikke er en skid fast...

Vil du ha slankemidler som er ulovlige.. Hvorfor går du så ikke ind på Bodyhouse.dk og overvejer de forskellige ulovlige "effektive" slankekure istedet for at tag stoffer som slet ikke er beregned til det...
Siger ikke disse slankekure er sunde.. Men de virker i det mindste efter hensigten og tager ikke røven på dig i sidste ende... TSH

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
Extreme skrev:
Hey,.. da jeg er igang med at bruge amfetamin som slankemiddel tager jeg det mange dage i træk.. med søvn selvfølgelig..

Men det jo kun de første dage man får glæden ved amfetamin.. Hvor mange dage går der før at man siger "alt er nulstillet igen" ? :=

ville ikke bruge det som slanke middel for mange negativer, men har dog hørt at amf oprindeligt blev lavet som en/et steoride middel, men blev brugt som rusmiddel pga virkning. hvor vidt det passer skal jeg ikke kunne sige. men ta en cykkel tur istedet, det bliver også kønnere og se på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
fushibask skrev:
Extreme skrev:

ville ikke bruge det som slanke middel for mange negativer, men har dog hørt at amf oprindeligt blev lavet som en/et steoride middel, men blev brugt som rusmiddel pga virkning. hvor vidt det passer skal jeg ikke kunne sige. men ta en cykkel tur istedet, det bliver også kønnere og se på.

steoride middel??? - næppe.
men jo, det er blevet brugt som slankemiddel før i tiden.
det virkede ganske udemærket men der var flere problemer med det.
for det første havde de ikke undersøgt ordentligt hvilket konsekvense det kunne have.
og for det andet var der mange læger der var lidt for løse med recepterne, så man endte med en masse mennesker der enten lå med psykose eller abstinenser. - jeg har dog ikke hørt om dødsfald i sagen.

men hvis nogen af jer har set Requiem for a Dream er det denne sørgelige skæbne moderne er udsat for.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Atna skrev:
OT:
Bl0dpump skrev:

Du skal bare ha' phpBB3 stående efter psychedelia.dk (psychedelia.dk/forum), så for du hele stien i søgelinien.

Her er linket: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=31&t=29597

Okay, takker .. :wink:

Junior medlem

Har ingen erfaring med amf som slankemiddel. Men en af mine kammerater to på et tidspunkt speed hver eneste dag, af ren og skær misbrug.
Han blev sindsygt tynd af det, men det var ikke kun fedtet der røg, han misted også muskelmasse. Han endte senere med en Depression.

Lad være med at bruge amf som slankeur.

Og btw. er du sikker på det ikke bare er en slags 'undskyldning' for at tage stoffet ofte?

Medlem

Fatdet skrev:
Har ingen erfaring med amf som slankemiddel. Men en af mine kammerater to på et tidspunkt speed hver eneste dag, af ren og skær misbrug.
Han blev sindsygt tynd af det, men det var ikke kun fedtet der røg, han misted også muskelmasse. Han endte senere med en Depression.

Lad være med at bruge amf som slankeur.

Og btw. er du sikker på det ikke bare er en slags 'undskyldning' for at tage stoffet ofte?

Nej faktisk ikkke.. For mærker næsten ikke jeg tager det. appetiten er bare væk. Og jeg får 50 gram protein mindst om dagen, så der ryger ikke alt masse :)

Men tror jeg vil finde en anden fedtbrænder fordi min krop har vendt sig til den her, og har stået stille i en uge ca.. Så må finde noget andet :)

Medlem

Og tager omkring 2 -3 baner om dagen.

omkring 1 gram

Medlem

Extreme skrev:

omkring 1 gram

Du er sindsyg...

MEGATRON

Akira_Dk3 skrev:
Extreme skrev:

omkring 1 gram

Du er sindsyg...

Hvorfor er han sindssyg? Det kan vel også skyldes at han er uansvarlig eller bare dårligt oplyst.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dopamin skrev:
Akira_Dk3 skrev:
Extreme skrev:

omkring 1 gram

Du er sindsyg...

Hvorfor er han sindssyg? Det kan vel også skyldes at han er uansvarlig eller bare dårligt oplyst.

Uanset hvad, er det fuldstændig hul i hovedet at sniffe 1 gram om dagen. Der må være noget, som siger "Hov, det nok forkert af mig"!

Medlem

Dopamin skrev:
Akira_Dk3 skrev:
Extreme skrev:

omkring 1 gram

Du er sindsyg...

Det er en kalde måde, det er ikke ment at han er ''sindsyg'' måske jeg skulle have formuleret mig på en anden måde.

Det er for sindsygt er måske bedre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Extreme> Var det også derfor at du havde cuttet dit tandpasta amf op med lige så meget kreatin? Hvis ja, så kan jeg jo berolige Akira_Dk3 med at det kun er 0.5 g amf om dagen. Det dumt at indtage amf på daglig basis, også selvom der er mest kreatin i ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]