Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 13:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Kender nogen til følelsen af at man tisser selvom man ikke gør det?
Det startede med at jeg fik følelsen på kiks (brune lyn for ca 8-10 år siden) Efter det begyndte jeg at få det ret ofte på svampe og kiks men det forsvandt hver gang trippet stoppede. En dag spiste jeg så nogle danske svampe og følelsen opstod igen, men denne gang varede det ca 1.5 år hvor jeg mærkede det dagligt. Det var især når jeg skulle sove, kørte i bil eller hvis jeg blev nervøs og når det først var der gik det ikke væk før jeg foretog mig et eller andet så jeg ligesom glemte følelsen. Af en eller anden grund var det også værst når jeg røg hash. Til sidst fik jeg kun følelsen når jeg røg hash og holdte derfor med det daglige forbrug af det. Har siden fået det på syre men kun mens trippet varede. Sidst jeg åd svampe (ca 6 år siden) varede det i ca en måned.
Savner for vildt at trippe på de vidunderlige svampe men turde simpelhen ikke af frygt for igen at skulle sygemeldes og være et omvandrende nervevrag.

Ville være super fedt hvis nogen kendte til problemet og evt havde en løsning på hvordan man kan undgå det ud over selvfølgelig at holde sig fra svampene

Medlem

Geografisk sted: byen
hmm jeg kan desvære ikke fortælle dig hvorfor det sker. Men jeg synes selv at her det sidste stykke tid hvor jeg har udsat min krop for lidt mere end jeg burde, har jeg 1-2 gange dagligt virkeligt følt at min mobil har vibretet rigtig kraftigt. og det mest underlige er at jeg lige for tiden ikke har en 5-øre på mobilen så derfor går jeg ikke engang rundt med en. men alligevel stopper jeg nogen gange op og kikker alle mine lommer igennem fordi jeg simpelthen er så sikker på der er noget der vibrere!
det er jo ikke helt det samme, men synes bare du skal vide at du i vert fald ikke er den eneste....uanset hvad det så er vær :P

Medlem
Brugeravatar

var du sengetisser som barn? det kunne være psykosomatisk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

brugernavn skrev:
hmm jeg kan desvære ikke fortælle dig hvorfor det sker. Men jeg synes selv at her det sidste stykke tid hvor jeg har udsat min krop for lidt mere end jeg burde, har jeg 1-2 gange dagligt virkeligt følt at min mobil har vibretet rigtig kraftigt. og det mest underlige er at jeg lige for tiden ikke har en 5-øre på mobilen så derfor går jeg ikke engang rundt med en. men alligevel stopper jeg nogen gange op og kikker alle mine lommer igennem fordi jeg simpelthen er så sikker på der er noget der vibrere!
det er jo ikke helt det samme, men synes bare du skal vide at du i vert fald ikke er den eneste....uanset hvad det så er vær :P

Det kender jeg godt. Tror det sker for alt fra steso til arto brugeren "lille<3pige12"

(Baudelaire 1860).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Når jeg tager amfetamin/Coke, har jeg ofte en følelse af at skulle pisse. Og når jeg så kommer ud på toilettet, er da ofte falsk alarm!! :mrgreen: MEGA PROVO

Junior medlem

Nej jeg var ikke senge tisser som barn.

Kender godt det med den vibrerende følelse som mobilen, men det er ikke det.

Kender også godt det med at ikke kunne tisse alligevel når man prøver, men heller ikke helt det jeg mener her.

Det føles virkelig som at tisse. Den snurende fornemmelse man får i pikhovedet når tisset strømmer ud. Den eneste måde jeg kunne konstatere at jeg rent faktisk ikke tissede var ved at tjekke om jeg stadig havde tørre bukser :D
Har en kammerat som har prøvet det på kiks engang, som siger at han har hørt om flere der har oplevet det og at det er et eller andet der bliver bedøvet dernede. Syntes nu det lyder lidt underligt men det er faktisk den samme snurrende fornemmelse som hvis man er mega bedøvet ved tandlægen - og nej jeg bliver ikke bedøvet i pikken hos tandlægen :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg har prøvet noget lignende på LSD, måske også på svampe eller LSA, men jeg kan ærligt talt ikke huske det. Jeg sad i min vens sofa, og havde det generelt rimeligt godt, da det føltes som om der løb noget ned af mit inderlår (sådan omkring hvor mit lem lå). Jeg fik nærmest et chock da det gik op for mig jeg var igang med at pisse på mig selv - indtil jeg mærkede, og opdagede der ikke var sket noget. Jeg kan ikke rigtigt forklare det, og fantomfornemmelsen (i mangel af bedre ord) forsvandt da jeg mærkede med hånden, og kunne konstatere jeg stadigvæk havde tørre bukser på. Dog tømte jeg blæren umiddelbart efter, bare for at være på den sikre side.

Junior medlem

F|ak skrev:
Jeg har prøvet noget lignende på LSD, måske også på svampe eller LSA, men jeg kan ærligt talt ikke huske det. Jeg sad i min vens sofa, og havde det generelt rimeligt godt, da det føltes som om der løb noget ned af mit inderlår (sådan omkring hvor mit lem lå). Jeg fik nærmest et chock da det gik op for mig jeg var igang med at pisse på mig selv - indtil jeg mærkede, og opdagede der ikke var sket noget. Jeg kan ikke rigtigt forklare det, og fantomfornemmelsen (i mangel af bedre ord) forsvandt da jeg mærkede med hånden, og kunne konstatere jeg stadigvæk havde tørre bukser på. Dog tømte jeg blæren umiddelbart efter, bare for at være på den sikre side.

Har også prøvet at sidde til en fest på kiks hvor jeg fik fornemmelsen og da jeg hallucinerede ret kraftigt så mine bukser ovenikøbet våde ud men da jeg rejste mig kunne jeg ånde lettet op over at mine bukser var tørre. Har også prøvet engang på lsd hvor jeg stod og tissede og da jeg var færdig og fik gemt svinet væk føltes det som om jeg stadig tissede og hallucinerede straks at par våde bukser men kom lidt efter til mig selv og kunne konstatere at det bare var i mit hoved det foregik.

Men disse hændelser har været mens jeg trippede hvorimod det jeg beskriver længere oppe var der også når jeg ikke havde taget noget.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Av, for søren. Jeg fik ikke læst dit første indlæg ordentligt - det beklager jeg. Jeg har desværre ikke nogen begrundelse for hvad du oplever, eller nogen forslag på hvad du kan gøre for at slippe af med det.

Junior medlem

F|ak skrev:
Av, for søren. Jeg fik ikke læst dit første indlæg ordentligt - det beklager jeg. Jeg har desværre ikke nogen begrundelse for hvad du oplever, eller nogen forslag på hvad du kan gøre for at slippe af med det.

Helt ok. Er jo også sluppet af med det. Må sgu desværre nok bare acceptere at jeg ikke kommer til at opleve et svampetrip igen, for jeg ved jo ikke om det kommer igen og hvor lang tid det så vare denne gang :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg har også en kammerat der efter en del weekender med speed, hash og mdma begyndte at opleve præcis det samme med at føle han skulle tisse men ikke skulle.. Det gik vidst i sig selv igen efter en pause.
Jeg ved desværre ikke mere om hvorfor eller hvordan dette sker, men det har da efter al sansynlighed noget at gøre med stofferne og måske mere specifikt, overforbrug.

Dedikeret medlem

Cubensis skrev:
Jeg har også en kammerat der efter en del weekender med speed, hash og mdma begyndte at opleve præcis det samme med at føle han skulle tisse men ikke skulle.. .
Men det er jo ikke det problem trådstarter har. Han føler at han rent faktisk tisser - ikke bare at han skal pisse.

Junior medlem

Cubensis skrev:
Jeg har også en kammerat der efter en del weekender med speed, hash og mdma begyndte at opleve præcis det samme med at føle han skulle tisse men ikke skulle.. Det gik vidst i sig selv igen efter en pause.
Jeg ved desværre ikke mere om hvorfor eller hvordan dette sker, men det har da efter al sansynlighed noget at gøre med stofferne og måske mere specifikt, overforbrug.

Ja mit kom også først efter et massivt forbrug af div stoffer og gik først helt væk da jeg blev clean. Nu kan jeg igen ryge hash, tage lidt coke osv uden problemer, men turde simpelt hen ikke tage svampe da det var dem der udløste det hele.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Har nu haft et hashforbrug på seks år, on & off. Det sidste halve år har jeg røget hver dag, stort set. Jeg kender præcis det du snakker om, jeg oplever det faktisk også når jeg køre i bil, og hvis jeg er total skæv. Mærker ikke følelsen dagen efter, først når jeg blir hammer skæv igen.. Det sker måske 3 ud af 15 gange. Det er faktisk ret ubehageligt, det føles fuldstændig som om man pisser. Skal siges jeg aldrig har tisset i sengen/søvne. Hvorfor sker dette? :shock:

EDIT: Tripper lidt på svampe en gang eller to om året. Også lidt Cola engang om året.

Medlem
Brugeravatar

jeg kender også til det med at man tror man tisser i sine bukser og så bagefter mærke efter om det nu virkelig kan passe. jeg har kun prøvet det når jeg har røget hash og pot, det skal så lige siges at jeg heller ikke har prøvet andet end disse. men jeg har det bare sådan at selvom jeg mærker efter så føles det stadig som om jeg tisser også med kilden i pikhovedt og det føltes som om noget varmt løber langs lårene, det er faktisk ret klamt :( jeg har også døjet lidt med at tørre ting kan føltes våde og at hvis der er en der siger at han hælder vand på, føltes det faktisk også sådan, selvom jeg udmærket godt ved at det ikke kan være rigtigt(sker oftest når det er mørkt) :( pisse træls.
Det kunne i hvert fald være fedt hvis nogen kunne komme med en forklaring om hvorfor at man får det sådan :) og jeg havde egentlig ikke regnet med at der var andre der følte det næsten på samme måde :P

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Når jeg tager svampe, specielt høje doser, føles det under come-up som om jeg skal pisse konstant.

På 4 gram cubensis begyndte come-up i Fakta; vores indkøbstur havde desværre trukket lidt ud -- var ikke lige meningen at det skulle være der. Jeg må have lignet en idiot, stående der i køen, en hånd i lommen til at trykke på pikhovedet. Jeg skulle selvfølgeligt ikke tisse.
Der er bare et eller andet med vand og psykadelika -- både på LSD og svampe har jeg oplevet at min hånd føltes våd uden at være det...

Junior medlem

Fedt at vide jeg ikke er den eneste der har oplevet problemet. Har faktisk også en kollega der døjer med det lige pt. Han har haft det i ca 14 dage nu men det er i det mindste aftagende og det var bare efter en sølle cola tur.

Vil sige til alle jer der kun oplever det en gang imellem og hvor det er væk dagen efter - pas på sådan var det også ved mig i starten og smask så varede det i ca halvandet år og det var ikke fordi jeg tog en stor dose eller noget faktisk så var det kun 7-10 stk friske danske svampe der udløste halvanden års helved.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Jeg fik det i en periode ( især efter sex ) - og især hvis jeg havde indtaget god coke-
Kom ud på wc og følte jeg sku mega pisse, men så når man prøvede var det som at løbe hovedet imod en mur :D der skete ingenting

Jeg prøvede at slappe af hele tiden fordi jeg var overbevist om at jeg var for anspændt, og faktisk virkede en joint somregl på tisseren ^^

Junior medlem

Geografisk sted: Jylland
Jeg tror godt jeg kender følelsen . Det er virkelig en følelse af , at man står og pisser sig selv ned af benet.
Det er dog kun sket hvis jeg har røget hash .

Medlem
Brugeravatar

jeg plejer at kalde det forstoppelse..
men ved ikke om jeg er helt gal på den så.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]