Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Oxynorm
Junior medlem

Hej, jeg har fået nogle oxynorm kapsler efter en operation, 5 mg par kapsel, en lille orange agtig kapsel der nemt kan trækkes ud og så får man oxynormen ud, mit spørgsmål er så, hvor mange mg man skal tage, hvis man vil sniffe det, har prøvet en aften uden den store virkning, og det var en hel kapsel og så efter lidt tid så var det halvdelen af den anden kapsel, og spm sagt uden den store virkning, så hvor meget skalman havde hvis man skal sniffe oxynorm, og hvordan er virkningen hvis nogle af jer har prøvet det ??

Titel: Re: Oxynorm
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hvis du har slugt Oxynorm uden at tage det stoffet ud af kapslen, får du ingen virkning. Du skal tage det ud af kapslen.

Junior medlem

Har taget stoffet ud af kapslen, lagt det i en bane og så indtaget det nasalt, men hvor mange mg skal man starte med som første gangs bruger?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Start på 10mg. Så kan du altid redosere, hvis den ønskede virkning ikke indtræffer.
Go' vind :)

Junior medlem

Så 10 mg's bane og så det bare med at sniffe til? :P har bare hørt at det kunne være ret farligt! og at man hurtigt kunne tage overdosis, så der for jeg ville spørge nogle der vidste lidt mere. så kan jeg da bedere forstå at jeg ikke fik nogle virkning der jeg kun startede med 5 mg :P haha

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er meget fint at du starter med 5mg. Det er rigtig klogt! Altid start lavt, du kan jo altid tage mere hvis det ønskes. Det er sku for dumt bare at kaste sig ud i noget :)

Jeg har kun erfaring med at sluge Oxynorm pulver. Men har lige læst en ældre tråd igennem, og der anbefales det at starte med 10mg til snifning.
Du kan lige give en tilbage melding når det er?

Junior medlem

Det skal jeg da nok gøre :) og tak for hjælpen! ;)

Junior medlem

Men er det ikke det samme at sluge pulveret som at spise kapslen ?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
duermig skrev:

Jo, det er præcis det samme. Bl0dpump blander det formentlig sammen med OxyContin der har samme indholdsstof men er et depotpræparat.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

F|ak skrev:
duermig skrev:

Jo, det er præcis det samme. Bl0dpump blander det formentlig sammen med OxyContin der har samme indholdsstof men er et depotpræparat.

Hov, ja selvfølgelig. Mixet lige tingene sammen.

Junior medlem

det bare i orden, for synes nemlig ikke at det har den store effekt på mig når jeg spiser det, ud over det stopper smerterne :P hehe

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
kan bare ikk forstå de skulle være så meget bedre at sniffe oxynorm end at indtage det oralt? Det ville virke mere fornuftigt hvis det var morfin fx. Men ved det ikke..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
For mig kommer det ud på et, bare jeg bliver lam :cheers:

Spøg til side ^^

Grunden til du ikke kan mærke noget kan være fordi du er ved at have tolerance, hvor længe har du brugt dem? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan sagtens få det sjovt ved at æde Oxynorm men du opbygger svjv. hurtigt tolerance. Til at starte med var 10mg nok til at jeg kunne mærke lidt, men synes det bliver sjovest ved 20+. Har selv været på Oxynorm i forbindelse med et brækket håndled, der spiste jeg dem hver dag i en periode på 2-3 måneder. Det kan betale sig at gemme dem til efter man er stoppet med at tage dem fast synes jeg, så skal der meget mindre doser til.

Junior medlem

Har bu et par gange taget det basalt, og ced de 10 mg, der virker det sku ikke som noget, så sys jeg da at 4 piller er sjovere at spise, så hvis man skal sniffe det er det over de 10mg, men det sku ikke behageligt i næsen lidt tid efter, der man får alt pulveret op igen fra halsen, hvis man har lidt snot! hehe men for mig er det helt klart langt over de 10mg man skal sniffe af oxynormen! men det det sku lidt farligt! der jeg har hørt at man hurtigt kan tage biletten til den anden verden, og at man nemt kan få en OD af at sniffe lidt for meget?? :S jeg får bare så sindsyg meget kvalme dagen efter når jeg spiser hele 4 kapsler, kan desværre ikke mærke meget hvis vi ikke er oppe på 4 kapsler oralt!! men må sku prøve den med citron saften og så at hælde pulveret ned i?? så skulle virkningen tage fat med det samme jo ??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du vil få mest ud af at vente til den tolerance du har opbygget er væk. Det der plejede at give det fedeste trip for mig var 20mg oralt, efter lidt tid kunne man så redosere med 5-10mg afhængigt af rusen.
Når effekten er næsten aftaget drak jeg så en øl eller to og blev blæst igen. Det skal dog siges at man skal være meget påpasselig når man kombinerer det med alkohol, da der vist er synergi mellem de to stoffer.

Dedikeret medlem

jeg er rimelig ening med mange der skriver i dette forum.. Det er efter min menning ikke en mærkbar forskel hvis man sniffer dem, så synes kun det er pisse træls og ikke besværret værd!

Senest rettet af Morpheus 21 okt 2009 11:39, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Oxynorm er ikke depot ligesom oxycontin, så hvorfor dog i alverden sidde og sniffe dem :shock:

Har kun lige læst de første post hvor blodpumpen skriver at han ingen effekt vil få ved bare at æde dem, men ja han har jo bare forvekslet præpærat.

Syntes dog det er lidt synd for trådstarteren, at han har siddet og sniffet dem. :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
Oxynorm er ikke depot ligesom oxycontin, så hvorfor dog i alverden sidde og sniffe dem :shock:

Har kun lige læst de første post hvor blodpumpen skriver at han ingen effekt vil få ved bare at æde dem, men ja han har jo bare forvekslet præpærat.

Syntes dog det er lidt synd for trådstarteren, at han har siddet og sniffet dem. :P

Hehe, ja nu hvor du siger det så er det egentlig lidt syndt :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
argh, oxycontin er da ikke i kapsel efter hvad jeg har oplevet er de i piller, hvis min erfaring er rigtig så vil jeg nok mene at det er svært at forveksle især når han skriver at han skal tage stoffet ud af kapslen, men det jo ikk sikkert jeg har ret ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]