KenIshii skrev:
Crazymikkel skrev:
Dagen efter blev jeg helt angst, og fik fornemmelse af jeg ikke var mig, lidt ligesom at stå udenfor sin egen krop. Tog til læge som gav mig anti depressiv, hvilket også virkede, men sikke da et helvedsstof.
Den fornemmelse kan jeg godt huske i en periode på en uge kort efter mit første svampetrip og trip i det hele taget. Jeg havde sådan en sær fornemmelse af "hvad fanden er det hele for noget"? Det gik over uden brug af antidepressiver eller lignende. Ved efterrationalisering tror jeg at svampene havde åbnet for nogle mentale kanaler jeg ikke var vant til og ikke sådan var til at lukke igen. I årene efter er jeg blevet meget glad for de "kanaler" der blev åbnet

Halleluja for psychedeliske stoffer!
God bedring, mvh
KenIshii
Mange tak for dine ord. Meget værdsat. Jeg tror muligvis at blandingen med amfetamin og alkohol gjorde at jeg ikke var i stand til at nyde det fuldt ud, var mere sådan "hvad var nu det" da jeg trippede, men det har nok også noget med det setting jeg tog dem i(våben og sådan noget der flyd rundt omkring, samt et sted jeg aldrig havde været før), og ved at rå æde fra en kæmpe pose tørrede svampe uden at vide hvor meget der var, er nok heller ikke det mest fornuftigste jeg har gjort. Men har nu endelig taget mig sammen til at trappe ud fra de forbandende ssri, og kan allerede nu mærke jeg er ved at komme på benene nu igen. Tror muligvis min læge er lidt for hurtig på "the Pill finger".