Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hmm jeg begyndte for 14 dage siden min pause med hashen. og på en og samme dag droppede jeg også smøgerne. tror personligt det var en god ide, Da jeg kan ikke finde ud af om det er smøger eller hash jeg ryster efter :D og det jo kanon!
skal lige siges jeg har røget bong nogen år nu ;)

meeen,
alle mine kammerater ryger fede, Og jeg siger de ikke skal holde sig tilbage når jeg er der, men er der nogen der kender til at blive utrolig UTILPAS så snart man bliver det mindste passiv skæv? eller er det bare indbildning da jeg har røget 8 - 9 år ?

jeg syntes virkelig at virkningen fra et par venners xhales er frygtelig, er det fordi jeg er blevet en såkaldt svagryger på de 14 dage jeg ikke har røget nogen former for tobak? eller er det ren indbildning!

Søger en del blandede meninger da jeg aldrig har i sinde at skifte min vennekreds ud med sober mennesker :)

UNDSKYLD DEN RODEDE TEKST

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg tror ikke du bliver dårlig tilpas af den selve "passiv-rygning". Men mere det at se andre så tæt på ryge hash. Det kan nok godt være svært at overbevise dig selv (Hjernen) uden at tænke over det.

Det blev lidt rodet. Prøver lige igen! Du bliver utilpas af at se folk ryge, fordi du selv savner/mangler TCH/Nikotin i kroppen. Det er noget psykisk tror jeg. Det er selvfølgelig kun noget jeg tror.

:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det lyder umiddelbart som placebo. Hvis du endelig var blevet passivt skæv, så ville du vel bare få samme virkning som hvis du selv havde røget det. Jeg tror også det er fordi din krop længes efter det at du føler sådan når du ser dine venner ryge.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Men det er fandme stærkt gået, at du bare sådan kvittet smøgerne og feden! Godt gået. Hold ved! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bl0dpump skrev:
Men det er fandme stærkt gået, at du bare sådan kvittet smøgerne og feden! Godt gået. Hold ved! ;)

:stupid:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

cake skrev:
Bl0dpump skrev:

Hvad er der med dig, Cake? :life:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bl0dpump skrev:
cake skrev:
Bl0dpump skrev:

Aaah, bar mig der tåger ;) Med "Im with stupid" smiley'en, mente jeg, at jeg gir dig ret i at det godt gået dér ! :roll: så SPEEEEJL

Medlem

Mange tak gutter, det betyder sgu mere end i tror med et par tommelfingre op af. lige pt. er natten pænt lang, og den er ikke engang begyndt endnu :/
har købt dvs. natur sove gøgl men det virker jo nada!

er virkelig glad for støtten og de gåde råd fra sidelinien :) håber jeg kan gengælde en dag :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

mig skrev:
Mange tak gutter, det betyder sgu mere end i tror med et par tommelfingre op af. lige pt. er natten pænt lang, og den er ikke engang begyndt endnu :/
har købt dvs. natur sove gøgl men det virker jo nada!

er virkelig glad for støtten og de gåde råd fra sidelinien :) håber jeg kan gengælde en dag :)

Ja, selvfølgelig. Jeg ved selv hvor lækkert det er med et par gode råd med på vejen op en thumps up. Er selv ved at komme ud af et amfetamin misbrug. sååå. Men - Vi er her jo for at hjælpe mester :wink:

Ja, dagene kan godt føles lidt længe. Men du må bare holde i. Evt. hvis du føler trangen er MEGET stor pludselig, så løb en tur, hør noget højt musik, dyrk sex whatever. Et eller andet som føles rart. Bare et lille trick, jeg ofte selv bruger.

Go' Vind :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

cake skrev:
Bl0dpump skrev:
cake skrev:
Bl0dpump skrev:

Aaah, bar mig der tåger ;) Med "Im with stupid" smiley'en, mente jeg, at jeg gir dig ret i at det godt gået dér ! :roll: så SPEEEEJL

Siden hvornår er "Im with stupid" smileyen blevet et synonym for "Det godt gået" ??? :P Hehe - Bare iorden Cake!

Medlem

den med sex er helt iorden! men tror ærligtalt min dame er rimelig træt i underlivet, for ikke at sige kæberne :) men helt sikkert det flytter fokus :)

fed mad og sukkertrip har også hjulpet med til det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

mig skrev:
den med sex er helt iorden! men tror ærligtalt min dame er rimelig træt i underlivet, for ikke at sige kæberne :) men helt sikkert det flytter fokus :)

fed mad og sukkertrip har også hjulpet med til det :)

Så den jo i vinkel :lol:
Men ja det rigtigt - Hver gang jeg får lysten så napper jeg en coca cola, spiser god mad, løber en tur eller lignende. Det flytter mit fokus rigtig meget. Og så ved jeg ikke helt om det kun er mig som har det sådan, men. Når jeg hører "glad" musik, og ser sjove film så mister jeg lysten. Men hvis jeg hører hardcore gangsta rap og ser voldsfilm, så får jeg lysten af en årsag. Jeg ved ikke helt hvorfor det er sådan, men det er det altså. Andre der kender det?

Medlem

Jeg kender den med ganster rappen :D høre primert kun rap! så det ikke blevet til så meget musik på det seneste!!
bare en god æder en masse fritænkning! min hjerne arbejder jo på en så fuckt måde lige pt, føles somom jeg er på vej i pubberteten igen. er ustyrlig, og min dame mener jeg har fået alt for mange meninger :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

mig skrev:
Jeg kender den med ganster rappen :D høre primert kun rap! så det ikke blevet til så meget musik på det seneste!!
bare en god æder en masse fritænkning! min hjerne arbejder jo på en så fuckt måde lige pt, føles somom jeg er på vej i pubberteten igen. er ustyrlig, og min dame mener jeg har fået alt for mange meninger :P

Ja, det er klart at din krop ikke kan finde ud af det for tiden. Den mangler jo et stof, som den er vant til at få. Men det går sku hurtigt over igen, de første par uger kan godt være lidt slemme. Men du kan sku sagtens komme igennem det. Det er bare et spørgsmål om vilje og rygrad! :)

Ska' lige høre. Er det kun pause? - Eller har du planer om at forblive hashfri?

Medlem

vil gerne kunne ryge en bønne i ny og næ! men det skal kunne blive ved det! :D
eller en god kage, guld kakao, du ved hvad jeg mener! så ikke trippet bliver hverdags kost!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cool - Go stil mester. Keep up the good work! Der er nogle tråde om netop, det med at stoppe med at ryge hash. Måske de kunne være en hjælp ;)

Go' Vind !

Medlem

Hmm har overvejet et tilbud jeg fik om at komme med til et Na møde! tror god jeg kunne finde på det! men ved bare ikke om jeg passer ind der! for der sidder sikkert kun mennesker med rigtige problemer! og føler ikke det her er et problem for mig på den måde!

og måske de andre ville syntes jeg tog pis på systemet?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

mig skrev:
Hmm har overvejet et tilbud jeg fik om at komme med til et Na møde! tror god jeg kunne finde på det! men ved bare ikke om jeg passer ind der! for der sidder sikkert kun mennesker med rigtige problemer! og føler ikke det her er et problem for mig på den måde!

og måske de andre ville syntes jeg tog pis på systemet?

Altså nu kender jeg ikke lige så meget til NA møder. Men, syntes da bestemt heller ikke du skal et sted hen hvor det er rigtig hardcore misbrugere. Der passer du jo ikke ind, så vidt jeg kan forstå. Nu ved jeg ikke hvor du bor - Men tjek lige denne hjemmeside. Så må du selv lige vælge Region ;)

http://www.uturn.dk/content/dk/hvor_kan_jeg_ga_hen

På denne side, kan du få rådgivning uden at gå nogle steder hen. Du skal blot have Msn/Webcam, og så klare de resten.
http://www.komphash.dk/

Så syntes da 100%, nu hvor du gerne vil og har motivationen, at du skal gøre noget ved det .. :)

Medlem

mange tak!! undersøger sagen :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ingen årsag. Du skriver bare hvis der er noget ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]