Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 00:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6409 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 321  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

weedwhopper skrev:
synes også, at SN godt kan snyde lidt når det har regnet.. de ændrer lidt deres form og farve synes jeg?

Jæs, jeg mener også at SN er hygrofane - altså at de ændrer farve i ret høj grad når de er våde. F.eks er det ret tydeligt at se på denne svamp (som ikke er en SN):
Billede

Junior medlem

hej ved du hvornår det bliver godt ingen fandt 60stk på 20min madag den 12 okt. ude ved lufthaven var der ude her i går men der var ikke nogen kommer de ikke snart op ingen skriv poulsen

Junior medlem

Det er hvertfald ikke slut endnu :) Jeg var lige hurtigt inde på en mark og kikke idag. Jeg fandt ca.25 stk på 15 min, så nattefrosten har ikke vundet endnu. Og de næste mange nætter skulle det ikke blive så koldt igen. Sååå mon ikke de kære små cyller snart titter frem igen :mrgreen:

:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja vi finder også stadig pæne mængder på prime spottet.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Imaginationland
Var ude med en kammerat for 3-4 dage siden.. Vi gik i et godt stykke tid uden at finde noget. Vi bestemte os for at gå videre. I stedet for at gå direkte af marken foreslog jeg så at vi gik tilbage hvis nu vi skulle være heldige. 3 sekunder efter hopper min kammerat lige ind i en svamp, og jeg verificerer at det er SN. Vi fandt 100 på den næste halve time. Jeg havde dog planer for de næste dage, så jeg ikke kunne komme ud og finde flere.

Nu sidder jeg her og er blevet forkølet og har haft det for dårligt til at gå ud og tåge rundt på en mark i dag, men jeg håber virkelig ikke de er væk, så jo flere der kan bekræfte det, jo bedre får jeg det. :)

Et andet spørgsmål: Terence McKenna's "Heroic Dose" er på 5g. Er dét det samme med SN? Hvis nogen skulle vide det. :)

Pas på jer selv derude, håber i får nogle gode trips hvis i finder noget.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg var selv lige ude i dag og bekræfte at de stadig er der. :rocking: :D

Billede

Jeg synes det ser rigtig fint ud.. Ser det ikke ud til jeg har valgt de rigtige? :)
De nederste til venstre har tørret i en uge. Der er ca 50 tørre. Lækker dag at rende rundt ude på en mark ved en sø og ryge skunk med køerne :mrgreen:

Junior medlem

hej er det ude ved lufthaven af i har fundet de svampe skriv

Junior medlem

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
poulsen skrev:

Tror du alle er fra Aalborg eller hvad? :lol:

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg kan bekræfte dd. at der stadig er masser af SN ved Aalborg lufthavn, det er så bare lige med at finde de rigtige marker.. ;) hehe
Kommer pt. derude fra, og har en pose med en 60-70 stykker med hjem...

Junior medlem
Brugeravatar

Dagens fangst:

Hvis der er nogle garvede psychonauter til stede, så må i meget gerne tage et kig.. Der er nogle små meget mørke svampe imellem, men de ligner til forveksling SN meget, og tænker det er fordi de har fået lidt regn/frost at de er blevet mørke, dog uden at vide det!??

Billede Billede

Billede Billede

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Jeg fandt idag en god stor svamp. Ved sgu ikke hvad, det er for en. der er ihvert fald ikke SN. Nogle der ved, hvad det er? kan den spises? fandt den på en stor fodboldbane.

http://img269.imageshack.us/i/ssa53652.jpg
http://img269.imageshack.us/i/ssa53654.jpg

[hsimg]http://img269.imageshack.us/i/ssa53654.jpg/[/hsimg]

Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

weedbringer skrev:
Et andet spørgsmål: Terence McKenna's "Heroic Dose" er på 5g. Er dét det samme med SN? Hvis nogen skulle vide det. :)

Nej, Psilocybe semilanceata (SN) er noget mere potent i psilocybin mg/gr. forholdet, når TM taler om 5 gr. tørrede så menes der Psilocybe/Stropharia cubensis.

Du kan finde en psilocybin potency comparison guide på erowid under deres magic mushrooms sektion.

Junior medlem
Brugeravatar

InnerNetExplorer skrev:
Du kan finde en psilocybin potency comparison guide på erowid under deres magic mushrooms sektion.

Tak for det :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
InnerNetExplorer skrev:
weedbringer skrev:

Nej, Psilocybe semilanceata (SN) er noget mere potent i psilocybin mg/gr. forholdet, når TM taler om 5 gr. tørrede så menes der Psilocybe/Stropharia cubensis.

Der er en øvre grænse for hvor meget neurotransmitter (psilocin) dine synapser kan håndtere. Når du er der er det ligemeget om du har spist 5 eller 50 gram, du er doomed :!: Hvis du så alligevel vælger at gå op på heroiske ( :lol: ) doser, vil du føle det som om du vejer et ton, mister evnen til at tale og er næsten ude af stand til at bevæge dig. Hvor helteagtigt er det lige? :roll:

Junior medlem
Brugeravatar

Flimmer skrev:
Der er en øvre grænse for hvor meget neurotransmitter (psilocin) dine synapser kan håndtere. Når du er der er det ligemeget om du har spist 5 eller 50 gram, du er doomed :!: Hvis du så alligevel vælger at gå op på heroiske ( :lol: ) doser, vil du føle det som om du vejer et ton, mister evnen til at tale og er næsten ude af stand til at bevæge dig. Hvor helteagtigt er det lige? :roll:

Hehe, skal nu ikke være en helt for nogen, jeg kunne bare godt tænke mig at komme op i de større doser, da jeg har prøvet det nogle gange før med mindre doser. Regner ikke med at skulle vade rundt, eller tale med nogen, så det går nok.

Jeg fandt den her: http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms_info4.shtml

Virker ret svært at regne om fra en slags til en anden. Jeg må prøve mig frem :D

Junior medlem

hej jeg vil lige en tur ud til lufthaven her i dag og se om der er nogen psil. jeg håbe sku af jeg finden nogen her i dag der har jo været god vejr de siste par dagen. var der ude her i går men fandt ikke nogen. jeg var på den mark som jeg har fundet mangen på. men der var ikke en. hej i går. er nogen her inden der ved hvornår det er godt det kommer jo også and på vejet. poulsen.

Dedikeret medlem

weedbringer skrev:
Virker ret svært at regne om fra en slags til en anden.

Ja, men du kan prøve dig lidt frem med Shroomery's Dosage Calculator.
F.eks mener den, at et level 5-trip kræver 4,92 gram tørrede cubensis (altså ~5g), mens at et level 5 trip på Semilanceata kun kræver 3,69 gram.

Jeg er dog ikke sikker på om dosis/respons-sammenhængen er lineær eller hvordan - måske nogle kloge hoveder kan hjælpe her. Hvis den er gør det det jo noget lettere at regne på :)

Medlem
Brugeravatar

Er det her guldet? :D

Billede
http://yfrog.com/3tdsc00672gj

Junior medlem

HASTER! Hey vil lige høre om det her er p silocybin svampe, hatten er spids i toppen på de små men der er også forholdsvis store svampe der stod sammen med men uden spidsen i toppen men stadig kegleformet.
LINK NEDENFOR!:
Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6409 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 321  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]