Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 01:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Ny docu fra Alex Jones...
Så mange virkelig skræmmende påstande... Vil ikke kunne sige hvor meget af det der er 100% korrekt, da jeg ikke har haft tid til at researche det hele endnu, men min erfaring med de fleste af de her ting siger mig at den er god nok. Hvert fald er det en film der klart er værd at se.

Medlem
Brugeravatar

Tak for linket. Gik herind for at poste den selv :wink:

Jeg så den igår. Den er svær ikke at tage seriøs. Det er jo ikke som om disse banker og så videre, ikke er grunden til den globale økonomiske nedtur. Og istedet for at blive anholdt og låst inde som de forbryder de, bliver de betalt yderligere med skatte penge og bliver forsat på de poster, fra hvorved de kan blive ved med at udsætte resten af verden for deres grådige og fatale handlinger.

Man kan jo spørger sig selv, hvordan det kan være at regeringens' eneste svar til bande konflikter, hash markedet, narko salg, og hard core klima demonstrationer, er yderigeliger stramninger i straf. Vi ved jo med sikkerhed, at mere politi og straf ikke fjerner disse ubehagelig konsekvenser af et kapitalistisk styre. Hvis de gjorde, ville Amerika, med dens allerfineste og mest top-tunede politi styrke i verden, forlængst være stof og bande fri. Det er den ikke, tværtimod.

Spørgsmålet vi Danskere må stille os selv er om vi vil styres hen imod den Amerikanske samfunds model. Fordi, det er lige præcis der vi er på vej hen. Når vores regering forslår stramninger i lovgivningen, hver gang en mindreårig samler en brødkniv op, og begår røveri, er det kun symptomerne vi behandler og ikke sygdommen i sig selv. Eller sætter vi foden ned og siger, stop, der er andre læsninger på problemet? Men disse løsningerne findes ikke i systemet i sig selv, disse løsningen findes i et andet system.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]