Hej alle
Min første psykedeliske oplevelse er for ca. et års tid siden da jeg sammen med et par venner, fik fat i nogle dårlige ecstasy-piller. Der var bestemt ikke MDMA i, men et stærkt psykedelisk stof, som vi den dag i dag, stadig ikke aner hvad var (TEST JERES PILLER!!

). Det var en dårlig oplevelse (da vi jo havde forventet noget helt andet), men nok om det. Vi er nu blevet klogere, ejer testkits mv.
Siden hen har vi prøvet et enkelt svampetrip (2,5 g. tørret et-eller-andet-som-jeg-naturligvis-har-glemt-navnet-på-nu), som faktisk gik glimrende. Helt til sidst i trippet blev det en smule "mørkt" og dystert, da vi besluttede os for at gå en tur på gaden (det var aften, mørkt og koldt), men vi kunne sagtens kontrollere os selv, og vi endte bare med at gå en kort tur, og derefter vende tilbage til lejligheden. Alt i alt, et god oplevelse.
Vi har nu haft et LSD-mærke liggende i et par måneder. Vi har kun kunnet få dét ene, og planen er at vi skal være to om at dele det. Men da ingen af os har prøvet LSD og ikke kender til de forskellige mærker, håber vi at I kan hjælpe os med at identificere mærket og fastslå en cirka-potens (om muligt). Vil et halvt mærke være i orden osv.? Personen vi købte det af, sagde at et halvt mærke til hver skulle være mere end rigeligt, da det var meget kraftigt (jaja, det skal han jo sige - og så alligevel ikke, da han normalt slet ikke sælger, men kun gjorde os en tjeneste da det er en ven af en ven og bla bla bla).
I øvrigt, hvor længe holder mærket? Det ligger pt. et mørkt og tørt sted (stuetemperatur).
Her er billeder så godt som jeg kunne tage dem:
http://www.gratisupload.dk/download/36697/Hvis I har brug for bedre billeder, kan jeg lige få fat i et bedre digitalkamera.
I øvrigt - vi ville gerne undgå at tage det imens det er mørkt. Derfor ville vi helst ha' nået det i sommer. Så var planen at gøre det et lyst og sikkert sted (hjemme evt.), men da det nu er vinter kan det næsten ikke undgås at det bliver mørkt da dagene er så korte - nogle ideer?

På forhånd tak for hjælpen