Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Mr_Moose skrev:
Yo folks..

Jeg prøvede også engang at kaste op efter et par bønner.. Men det var bare meget sært.. For fik bare sådan en underlig fornemmelse i kroppen og ikke kvalme, så gik ud til tønden for lige at være på den sikre side.. Men inden jeg var var henne ved tønden(altså 1-2 m), kom der sådan en stråle bræk(ramte faktisk plet i tønden uden spild), som nok ville ha' set ud som den stråle kineseren laver i 'How High'.. Men efter det var ude, var helt frisk igen..

Hvad kan det muligvis skyldes?? For det kan da vel ikke være niko forgiftning, når jeg ikke havde kvalme??

Velkommen til utrolig nice første post :D Kan desværre ikke besvare dit spørgsmål. Men nice skills :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjydeland
Jeg siger mange tak for velkomsten.. :D

Var også ret imponeret over det.. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså, jeg skyder stadig på en nikotinforgiftning.

Ellers har du måske rent faktisk bare været syg :lol:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjydeland
Jeg var faktisk også lidt snottet og sådan.. Men har røget mange gør før jeg har været syg, da jeg synes det hjælper stærkt på mine forkøelser og ligende..

Men vil faktisk skyde på du har ret.. :)
Så vil lige huske på det, fremover jeg ryger når jeg er syg.. :D

Medlem

Har kun prøvet at kaste op 2 gange når jeg har røget, den ene gang nok fordi jeg havde drukket heftigt hele dagen også røg jeg lige en pind med en ven, den anden gang fordi jeg ikke havde noget vand det sted jeg sugede bong, så jeg puttede cola i istedet, ikke smart og man kunne også mærke brusen tydeligt når man sugede.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Pismis skrev:
Den anden gang fordi jeg ikke havde noget vand det sted jeg sugede bong, så jeg puttede cola i istedet, ikke smart og man kunne også mærke brusen tydeligt når man sugede.

Hahaha :D Hvorfor fanden var det at du ikke fjernede brusen i colaen inden at du valgte at benytte det som bongvand?

Medlem

Obama skrev:
Pismis skrev:
Den anden gang fordi jeg ikke havde noget vand det sted jeg sugede bong, så jeg puttede cola i istedet, ikke smart og man kunne også mærke brusen tydeligt når man sugede.

Hahaha :D Hvorfor fanden var det at du ikke fjernede brusen i colaen inden at du valgte at benytte det som bongvand?

Hahah .. :D
- Jeg har en gang før "røget på cola", fordi min kammerat ikke havde noget vand i bilen .. Jeg var så bare smart, at ryste colaflasken, inden det blev hældt i bongen. ^^

Medlem

Obama skrev:
Pismis skrev:

Haha, tænkte ikke over det, havde også røget inden så var rimelig skæv :P

Junior medlem

Har prøvet at kaste op en enkelt gang, jeg var dog under indflydelse af alkohol, noget som de fleste af mine bekendtskaber viser sig at have været når de har haft dårlige oplevelser med hash.

Jeg havde vel drukket en 5-6-7 øl(i hvert fald ikke mere, det var en stille og rolig torsdags-bar) over et par timer og var lidt bøvlet og så tog jeg 4 hvæs af en ret så stærk joint og så blev hele køkkenet lige pludselig meget meget småt og jeg blev ret så klaustrofobisk. Jeg vraltede ned til min egen etage, kastede op, direkte ind i seng, faldt om og sov 10-11 timer :D

Moderator
Brugeravatar

Tricket når man ryger og drikker samtidig, er at starte med at ryge en joint, derefter drikker man så stille og roligt, og så ryger man igen senere hen på aftenen, hvis man skulle have lyst til det, dog før man for alvor bliver dum at hører på.

Det kan faktisk blive en hel hæderlig rus, normalt er jeg ikke meget til at drikke mig fuld længere, men ryger jeg 1-4 joint(s) (sammen med andre selvfølgelig) sammen med en 6-pack over en aften, så er det faktisk rigtigt lækkert. Af en eller anden grund får jeg ikke tømmermænd, eller i hvert fald ikke så stærke, når jeg ryger sammen med indtagelsen af alkoholen, selvom alkohol-indtaget er det samme. Af de grunde tager jeg sjællent ud og drikke uden at packe lidt weed.

Junior medlem

jeg prøvede det igår.
var sammen med nogle venner, vi røg en god fed. der var dog kun 1 af de andre som røg, han tog 2 hiv, og ellers røg jeg resten. først fik jeg bare den svimlende fornemmelse, jeg kunne ikke gå lige.
så sad jeg på en stol og så dem spille fifa, jeg fik det dårligere og dårligere, jeg startede med et glas vand, og derefter gik jeg ud på toilettet, jeg begyndte at se "dia-show" som nogen ville kalde det. synet ikke kan følge med til hvad der sker. jeg kastede op, fik vanvittig meget sved på panden, det dryppede fra min næse med sved. jeg kunne ikke fokusere på noget uden at jeg kastede op ved det.

har røget mange gange før, og det er første gang. og jeg tror også det er pga. vi ikke ristede den nok. plejer altid at riste i sølvpapir gryde, med en tuned lighter.

så ja, nikotin er noget pis i en fed.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bronx
jeg ryger normalt aldrig joints med ristede smøger.. magter simpelthen ikke til arbejdet ved at riste.. har dog aldrig kastet op pga nikotin ? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jeg har kun brækket mig én gang, og det var første gang jeg sugede et hoved på min bong.
Det var et satans stort hoved, men jeg sugede det hele, og det var som om at røgen ikke ville ud af mine lunger uanset hvad jeg gjorde.
10 min efter lå jeg med hovedet i toilettet. Men underligt nok, var det mega dejligt. ;) ?

Senest rettet af Mursu 02 maj 2010 19:18, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Arthur Spooner skrev:
Narkosvin skrev:
Jeg har heller aldrig brækket mig af hash ..

Eller jo, hvis jeg har røget hash, mens jeg var påvirket af andet samtidig. :)

En nat på feta med masser af tjald = 100% garanti for opkast.

PRÆCIS !
Brækkede mig kun eeen gang da jeg var møgstiv, og fik en ven der også var møg stiv og ikke røg bong normalt, til at riste og lave mit lix.. .for det første.. alt for meget hash i ... for det andet, alt for lidt ristet, det var jo nærmest stadig fugtigt... så jeg røg mig et ordenligt fjæs, og rejste mig op med røgen i lungerne for at spille smart og danse lidt rundt ( var 16-17 år ) hvorefter jeg faldt ned på mine knæ af svimmelhed, og fik svedeture, og kort tid efter knækkede jeg mig ud af et vindu fra 3 sal... fedt.. blev da skæv ? og havde det okay da nikotinen var " skredet " igen..

Tror helt sikkert ikke det er tjaldens skyld overhoved, jeg har røget ren tjald sommetider når man havde meget bare for sjovt, og selv om der er røget et gram ned på få minutter ( dumheder ) har jeg aldrig fået det mindste ubehag.. faktisk modsat :D

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg knækkede mig så sent som i forgårs udover mit vens værelse
Tror der kom for meget indenbords også skulle det bare ud igen :)
helt normalt
havde det dog fantatisk lige efter :D

Jeg tør stadig ikke ryge tjald med tobak efter min nikotinforgiftning. Jeg brækkede mig konstant, fik koldsved og enten frøs eller havde det varmt. Da jeg endelig stoppede med at brække mig, faldte jeg i søvn på gulvet på mit badeværelse.

Jeg røg pot blandet med ikke-ristet tobak. En mix jeg fik af en ven. Jeg tør stadig ikke ryge tjald med tobak i, efter det helvede jeg var i. Nu ryger jeg enten pot eller en blanding af hash og pot (til at holde hashen "i live").

Prøv at ryge vandpibe... du får meget nikotin der og en ret afslappende nikotin-rus, med lidt kvalme i nogle tilfælde, men ikke til at du brækker dig. Blander du nikotin og cannabis, så er du på skideren, hvis du ikke er storryger.

Anbefaler at være på den sikre side, og bruge pot i stedet for tobak... :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er 100% nikotinen.. Jeg får også kvalme af tobak + hash, har dog aldrig brækket mig af det..
Når jeg ryger den rene vare: skunk, hash på rist, ryst, osv. får jeg aldrig kvalme, lige meget hvor meget jeg ryger, tværtimod.. :) Et hoved skunk er efter min mening klart det bedste stof mod kvalme, jeg kender.

Mvh,.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
feta + hash + druk giver mig sådan en mærkelig kriller i halsen.
Og hvis jeg prøver at hoste det væk giver det instant ørle (altså kun ørle, ikke knække sig)
Så bliver det værre og værre så til sidst går jeg ud, prøver at hoste det væk og så knækker jeg mig lige..
Men der er jeg normalt også blæst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]