nicolai112 skrev:
der efter kommer der noget grønt Amf hvor man tænker wow haha det skal jeg da prøve og så gik jeg totalt amok og snakkede som sindsygt og dansede rundt og ik fattede noget,

MEEEEEEEN da vi havde festet hele natten og kloggen blev 8 om morgen og så begyndte det MIN mave gjorde så ondt og følte min mave skulle eksploder, vi sad rundt om et bor og vi kigger på hinanden og så er en af mine kammeraters øre helt rødt og det andet var normalt, er der nogle på virkninger på amf med blodstrømning ? pga det ser sku ik så normalt ud at ens øre er helt rødt XD
For det første skal du fandme da ikke sniffe GRØN amfetamin. Amfetamin skal være hvid, fandme ikke grønt. For det andet er det meget kendt at amfetamin giver vasokonstriktion. Det vil sige at dine blodkar trækker sig sammen, så dit blod ikke kommer ordentligt rundt.
Hvis din vens ene øre har haft en hel anden farve end det andet, er det sgu da pænt meget et faresignal om at der er noget galt, fandme ikke bare en joke!
Hvad fanden ville I gøre, hvis han var død, af jeres grønne klamme amf, og alt imens havde I bare siddet og snakket og grint, fordi I absolut intet ved, om hvad I har gang i?
Vil anbefale dig på det kraftigste at læse op på, hvad du har gang i og overveje dine valg.
Hvis jeg så blev tilbudt grønt amfetamin, havde jeg bedt dig om at skylde det ud og ikke dele det med nogen!
Udover det, så har du altså også lige kommenteret et opslag fra 2009.