Nu vil jeg lige blande mig her - træner godt nok selv med krudt - men det ikke så relevant - uden korrekt søvn og mad - så virker roids ikke optimalt og er spild af penge.
Det i snakker om med udholdenhed og så styrke..... Det kan altså kombineres i centeret - Det ret enkelt - først kører man 21/18/15 reps med halv vægt - det kaldes warm up - det giver udholdenhed samtidig med det varmer muskler og led op sådan at skader bliver minimeret - det ret smart - derefter kører man så sin work out - som er med langt lavere reps men med dobbel så meget vægt.... Nogle elite idrætsudøvere træner sådan - har det fra noget american olympic training shit.
Det gør at ens træning bliver 1 time - 1½ længere - alt efter antallet af øvelser - dermed kommer den der udholdenhed som nogle jagter og åbenbart ikke tror man kan få i centret - hvis man tænker sig om kan man jo godt.
En anden ting - jeg fatter da ikke folk gider træne uden roids - altså helt enig i at det ikke skal overforbruges - dianabol f.eks er jo lavet til at hjælpe med at beholde de muskler man bygger på og ikke til at bulke med, som de fleste pumpere gør - altså sammen med deca og test - nogle skifter endda dianabol ud med anadrol-50 og det ikke videre smart, slet ikke i de doser som de bruger dem i - hvis man derimod bruger roids som de er lavet til - ja så er resultaterne ikke så bestialske som de ellers er, men det stadigvæk muligt at bulke 5-6kg på, på 8 uger, med dianabol som bliver siddende - uden nolvadex - fordi ved 10mg ED, der lukker kroppen ikke sin egenproduktion ned, i de fleste tilfælde. Samtidig bliver man ufattelig meget stærkere fordi kroppen ikke taber sine muskler under restitutionen så let som den gør uden roids - dvs, at hvis man ikke spiser 100% korrekt og sover 100% korrekt, så kan roids faktisk hjælpe med at det ikke spiller ind, dog virker roids ikke optimalt på den måde - men de virker stadigvæk.
Lige pt er jeg i pause, indtil januar, hvor jeg begynder igen. Hele januar uden roids - skal have kørt min træning op til ca 15 timer om ugen - full body - så i februar - der starter jeg en cycle der hedder.
1-3 Uge
20mg Dianabol (Hver dag)
200mg Primobolan Depot (en gang om ugen)
3-6 Uge
20mg Dianabol (hver dag)
250mg Primobolan Depot (en gang om ugen)
25mg Nolvadex (hver dag)
7-12 uge
250mg Primobolan Depot (en gang om ugen)
Det skulle gerne give omkring 12 kg som bliver siddende og nolvaen skulle gerne fjerne det meste af bloatet fra dianabolen ved at negate det østrogen som det aromatisere til - Primobolan Depot - det aromatisere ikke og er egentligt ikke et ret vildt steorid - men det godt er det

Smider mit træningsprogram på her i januar - det ikke helt færdigt endnu

Genialt med en træningstråd.
PLUR