Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 01:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey alle sammen :)
Her igår røg mig og ven en del hash, har aldrig været så skæv før, jeg havde det som at alt kigget på mig. Vis jeg nu kigget på en lampe, så var det som at lampen også kigget på mig. Det var total underligt men grineren nok sammentide. Jeg gav også nogle små ryk engang imellem og da jeg kom hjem omkring en 1 tiden om natten faldt jeg i søvn og sov til næsten 3 næsten dag og er ikke typen som sover særlig meget.

Jeg blev også lidt urolig da jeg har aldrig har haft det sådan og har røget en masse hash før. Så vil gerne spørger om nogle andre har været ude for det, eller det bare mig som der er noget galt med. Undskyld vis mit indlæg måske er svært at forstår.

Medlem
Brugeravatar

Det lyder som om du er blevet lidt små-paranoid/forvirret af al den gode hash :p tror det er meget almindeligt, og lyder godt nok at du også så det morsomme i situationen.

Kender godt til de små ryk i kroppen, især da jeg begyndte at ryge når jeg tænker over det :) Vil sige at man kan få en ret god indlevelsesevne med hash også - i de rigtige mængder.

Tror bare du har været rigtig, rigtig skæv :D Snak lidt med din ven om din oplevelse eventuelt, han kan vel heller ikke have været helt ved sine fulde fem, hva'? ;)

Medlem

Ja jeg var nemlig rigtig skæv, men blev sku lidt bange ved de små ryk der. Har nemlig aldrig haft dem før og har røget en del tid :)
Men ihverflad tak, er mere rolig nu :p

Medlem

Geografisk sted: Århus
Lyder som en ganske normal oplevelse. Kan selv huske noget af det samme, fra den gang hvor jeg selv var ny-ryger.

Medlem
Brugeravatar

Cannabis kan sagtens, hvis man får noget godt sativa domineret skunk, være ret så psychedelisk. Jeg kan, hvis jeg ryger noget godt tjald, sagtens få både CEV og OEV. Godt nok ikke i samme stil som med de rigtige psychedeliske stoffer, men det kan stadig være ret intens.
Og kender også selv de der små ryk der nogle gange kommer. Kommer nogle gange når jeg er mega skæv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Rykkene kender jeg ihvertfald også en der får. Virker ikke som om der sker noget ved det andet end det ser spooky ud. Det andet er som de andre vel bare en af de forskellige virkninger hash rusen giver. Personligt så elsker jeg at få denne slags virkninger af hash men jeg skal godt nok ryge en god bønne for at tro på det efter jeg har haft disse tanker. Personligt tror jeg at nogle af disse oplevelser kommer fordi din hjerne aktivitet bliver sløvet og du derfor ikke helt kan huske hvad du tænkte på for et meget kort sekund siden og derfor opstår der nogle gange nogle ret syrede oplevelser. F.eks. havde en af mine venner en oplevelse hvor alt blev spejlvendt. Jeg tror at det der skete var at han i et lille tidsrum havde glemt hvordan vi virkelig sad og derfor troede det var spejlvendt.

Medlem

I skal have tak for svarene alle sammen, er mere rolig nu. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]