Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 20:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi det hæmmer min udvikling. det fjerner min motivatision til næsten alting. livet blir uoverskueligt

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash for mit helbreds skyld. vil ikke ende med sukkersyge fordi jeg fylder mig med så meget sukker hver dag.

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash for at udvilke mig spirituelt. vågne op fra tankedrømmen. og det sætter hash en dæmper på. vil igang NU. VÅNG OP!

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi jeg får det underligt. jeg bliver usikker og gernert. snakker næsten ikke. lukker mig helt inde i mit selv.

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi jeg ikke kan.

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi det er det sværeste og det næmmeste på een gang.

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi jeg har sagt det til mig selv hver nat i snart 2 år. nu er det på tide at lytte til den indre stemme.

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi jeg vil vågne op til virkeligheden. jeg vil skinne ud i verden som det lys af bevidsthed jeg er.

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi gennemskue min egen afhængighed. ikke gøre mit rygestop til et problem. gennemskue det! det er nøglen.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Well, det lyder til, at du har rigeligt med grunde til, at du skal på rygestop :)
For mit eget vedkommende er det klart den afgørende faktor for, om det kan lade sig gøre (personligt taler jeg kun om pauser, da jeg ikke har planer om at stoppe helt).

Men søg på rygestop via søgefunktionen på siden, og du kan finde masser af inspiration og gode råd fra andre, der er/har været igennem de samme tanker som dig.

Som regel er det noget i stil med motion, sund mad og en pause fra hashvennerne, der kan være en god start på stoppet :)

Held og lykke!

Medlem
Brugeravatar

Citat:
jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi det hæmmer min udvikling. det fjerner min motivatision til næsten alting. livet blir uoverskueligt

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash for mit helbreds skyld. vil ikke ende med sukkersyge fordi jeg fylder mig med så meget sukker hver dag.

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash for at udvilke mig spirituelt. vågne op fra tankedrømmen. og det sætter hash en dæmper på. vil igang NU. VÅNG OP!

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi jeg får det underligt. jeg bliver usikker og gernert. snakker næsten ikke. lukker mig helt inde i mit selv.

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi jeg ikke kan.

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi det er det sværeste og det næmmeste på een gang.

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi jeg har sagt det til mig selv hver nat i snart 2 år. nu er det på tide at lytte til den indre stemme.

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi jeg vil vågne op til virkeligheden. jeg vil skinne ud i verden som det lys af bevidsthed jeg er.

jeg vil gerne stoppe med at ryge hash fordi gennemskue min egen afhængighed. ikke gøre mit rygestop til et problem. gennemskue det! det er nøglen.

er det tænkt som et digt?

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
esben6 skrev:
er det tænkt som et digt?

Jeg tror at han har skrevet de grunde ned han har til at stoppe med at ryge da det ofte er en god hjælp og rart at have og lige læse igennem når man er ved at falde i igen.. Og hvis ikke så må du endelig rette på mig orange :)

Ps. undskyld hvis jeg har formuleret mig lidt underligt.. Er pænt basket :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve
Esben, tror jeg nu ikke da det er lagt i medaljens bagside, og ikke art :).

Held og lykke.

offtoppic: Jeg fik en besked her da jeg postede en traad om at det skulle godkendes for det blev vist? har jeg ikke faaet foer? er det noget nyt, eller? sorry, offtopic men syntes ikke det var en ny traad vaerd.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Postmandper skrev:
Esben, tror jeg nu ikke da det er lagt i medaljens bagside, og ikke art :).

Held og lykke.

offtoppic: Jeg fik en besked her da jeg postede en traad om at det skulle godkendes for det blev vist? har jeg ikke faaet foer? er det noget nyt, eller? sorry, offtopic men syntes ikke det var en ny traad vaerd.

Hmm, der er ikke nogen notater vedr din profil - har du haft et andet nick? Skal nok lige finde svaret og evt få det rettet hvis det er en fejl=)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve
Nope, intet gammelt nick eller noget :). Men ved ikke, I denne traad postede den med det samme, men i den anden viste den det der, og mit indlaeg er ikke blevet vist endnu, maaske var det bare en engangs mess up :). Men tak HopIFjorden

Medlem

Orange:
Det lyder til du har gjort dig en del tanker over længere tid over hvorfor du ønsker at stoppe. Jeg kan genkende meget af mig selv i de begrundelser du nævner for at holde. Motivation for at stoppe.

Jeg ønsker dig det bedste held. :)

Junior medlem

Held og lykke mand
Smukt skrevet!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes det er nogle skide gode grunde du kommer op med. Men jeg er lidt nysgerrig, motivere det dig at andre læser det eller er det mere for at motivere andre til at gøre det samme? Ellers kunne man jo i princippet bare skrive det på et stykke papir :D så slipper man for at load sin browser hver gang lol.

Men jeg synes sku det er en fed idé :) Der burde næsten hvor en tråd med det samme princip hvor alle kan skrive.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Postmandper: Det er fordi du har postet i et triprapport-forum, hvor alle indlæg skal godkendes før de offentliggøres.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Orange hvis du ikke selv er i stand til og gøre det som der skal til for at stoppe med og ryge, så er der hjælp og hente via dit lokale misbrugscenter :) .

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]