Svend Jolly skrev:
Gode råd: Drik masser af vand under påvirkning, tag ikke MDMA igen før efter en pause på mindst en måned, undgå at bland med andre stoffer.
Yes, skal nok huske at drikke passende mænge vand. Dog bruger jeg MDMA til rekreationel sofa-hygge, så behovet for væske er lidt mindre, end hvis man skal ud og kogetrampe.
Gartnersvinet skrev:
Er dit mdma helt hvidt pulver ? Syntes nemlig det varriere meget i styrke, og har flere bekendte som har brokket sig over at have det afhelvedes til dagen efter i forhold til rene krystaller.
Det er sådan hvidt pulver med nogle enkelte små "klumper" i. Men det kommer fra et afprøvet batch og kontakten står helt inde for det.
mr.hara skrev:
Jeg vejer selv ca 78-80 kg og 130-140 mg helt rent mdma oralt er også lige i overkanten på engang for mig jeg ville foretrække at spise 90-100 og sniffe det jeg vil redosere med.
Hvis du kommer dit pulver i eppendorfrør er det meget nemt at håndtere.
Spejle/glas synes jeg er det mest velegnede at bruge til at fordele pulveret på fx glasset fra en billedramme til en 10,er den har lige kanter så er det nemt at skrabe ud over med en dankort,spillekort,barberblad eller lignende.
De klinger der bruges i maling skrabere er imo perfekte til drys.
Og husk hvis du skal sniffe det, at bruge papirrør eller sugerør da pengesedler er fyldt med baktusser og snask fra folk.
Jeg har ikke lige hørt om de der effendorfrør før?
Ellers nogle andre fortællinger om hvordan I arrangerer/udmåler/håndterer jeres pulver?