Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Rush skrev:
Men medmindre det er decaffeinated cola (koffeinfri) er det stadig ikke ideelt til dette brug.
Jeg flytter til Mexiko.. :D

Må jeg foreslå Juárez, der er også mange stoffer.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
TobiOneKenobi skrev:
Er det ikke tilstrækkeligt at drikke sodavand? Eller skal det være ren H2O der skal ned?

Sodavand er ikke særligt godt til at holde væskebalancen i orden. Pga. den store mængde sukker har kroppen svært ved at optage det hurtigt. Det ligger i maven og skvulper rundt og bliver optaget for langsomt. Derudover indeholder meget sodavand koffein, der, som allerede nævnt er vanddrivende. Sodavand indeholder deruover kun tomme kalorier og ingen næring. Hvis du har lyst til noget sødt på at mdma trip er frugtjuice et meget bedre alternativ da det indeholder vitaminer, der er med til at beskytte din hjerne mod den belastning stoffet udsætter den for. Men suppler stadigvæk med en masse af det gode, velsmagende postevand, som vi er så priviligerede at have adgang til her i landet.

Derudover vil jeg godt mane til besindighed mht. til vandindtag når man er på mdma. Det er en rigtig godt ide at drikke lidt mere end man ellers ville, men der er ingen grund til at hælde det i sig i store mængder, i den tro at det skulle være sundt. Hvis man danser eller laver anden kraftig fysisk aktivitet skal man selvfølgelig drikke tilsvarende mere vand, men der er ingen grund til overdrivelser.

Medlem
Brugeravatar

10hi-f9z skrev:
Jeg er kun gode gode oplevelser med kombinationen af hash og MDMA, jeg venter dog altid med at ryge til MDMA rusen er på comedown fordi det er rigtig godt at falde ned på.
Alkoholen skal du holde lidt igen med, fordi det er vanddrivende og du er jo en smule overophedet under MDMA rusen :D
Men 1-2 øl vil nok ikke skade, har selv meget erfaring med MDMA + Alkohol i større mængder, men har kun blandet de to stoffer fordi jeg i forvejen var fuld og ikke har været hel klar i hovedet.

Synes også godt om cannabis på MDMA, især som en afslutning på aften. Har kun taget MDMA 3 gange i mit liv, så min empiri er ikke særlig stor ;) Om ikke andet oplevede jeg at få ret kraftige visuals om morgen, efter i alt at have taget 400-450 mg henover natten (nytårsaften) - både oralt og til næsen. Sidste redosering skete med 100 mg og ca. 2 timer efter røg vi en omgang bong. Har endnu ikke prøvet "vildere" visuals end dette, selv ikke på mit first time LSD trip (som dog også er min første gang indtil nu).

Hvad jeg kan læse mig til, så er ca. 0,5L vand/juice i timen rimelig. Det gør også kun tingene bedre hvis du æder lidt banan henover trippet. Vil næsten tro at den bevidste bruger kan mærke hvis man kommer i underskud? Kan ikke selv vurder det, da jeg endnu ikke har haft problemet.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
apropos alkohol og MDMA, har Dr. Phibes lavet en tråd der burde have interesse for de fleste brugere Skræmmende MDMA/ethanol forskning kræftig forøgelse af alkohols giftighed, ved påvirkning af MDMA

Medlem
Brugeravatar

Svend Jolly skrev:
Gode råd: Drik masser af vand under påvirkning, tag ikke MDMA igen før efter en pause på mindst en måned, undgå at bland med andre stoffer.

Yes, skal nok huske at drikke passende mænge vand. Dog bruger jeg MDMA til rekreationel sofa-hygge, så behovet for væske er lidt mindre, end hvis man skal ud og kogetrampe. :D

Gartnersvinet skrev:
Er dit mdma helt hvidt pulver ? Syntes nemlig det varriere meget i styrke, og har flere bekendte som har brokket sig over at have det afhelvedes til dagen efter i forhold til rene krystaller.

Det er sådan hvidt pulver med nogle enkelte små "klumper" i. Men det kommer fra et afprøvet batch og kontakten står helt inde for det.

mr.hara skrev:
Jeg vejer selv ca 78-80 kg og 130-140 mg helt rent mdma oralt er også lige i overkanten på engang for mig jeg ville foretrække at spise 90-100 og sniffe det jeg vil redosere med.
Hvis du kommer dit pulver i eppendorfrør er det meget nemt at håndtere.
Spejle/glas synes jeg er det mest velegnede at bruge til at fordele pulveret på fx glasset fra en billedramme til en 10,er den har lige kanter så er det nemt at skrabe ud over med en dankort,spillekort,barberblad eller lignende.
De klinger der bruges i maling skrabere er imo perfekte til drys.
Og husk hvis du skal sniffe det, at bruge papirrør eller sugerør da pengesedler er fyldt med baktusser og snask fra folk.

Jeg har ikke lige hørt om de der effendorfrør før?

Ellers nogle andre fortællinger om hvordan I arrangerer/udmåler/håndterer jeres pulver?

Medlem
Brugeravatar

http://kptnaturfag.no/shop/11290/thumb
google er din ven

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]