Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: partypills
Junior medlem

Hej
Jeg faldt over en hjemmeside, hvor de sælger party pills.
Er der nogen som har erfaring med dem, hvilken effekt de har osv.

Fungerer det, eller er det bare dyre koffein-piller?

Senest rettet af andspand 13 jan 2010 20:23, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Husk at læs retningslinjer for forum, der står bl.a. : "Ingen kildehenvisninger - Hvis du har nogle fede links hvor man kan købe diverse research chems eller andre sjove sager, lovlige eller ej, så hold dem for dig selv!"

Men tror du spilder din tid på de piller

Junior medlem

Modtaget. :)

Har rettet det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jep, som 10hi-f9z siger så fjern dit link.

Desuden er den artikel Ekstrabladet bringer - hvorfra jeg formoder du fik linket - nok så sagtligt som det bliver når det kommer til den hjemmeside. Det er ikke muligt at sige noget som helst om produkter der ikke er nogen indholdsfortegnelse på, udover at jeg ville mene du bør spilde dine penge på andre ting.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Usle piperaziner fra polen.
Hold dig fra dem er det fornuftige svar.

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Jeg skrev til dem, da jeg synes det var mærkeligt de ikke kunne skrive hvad de indeholdte på deres hjemmeside!

Jeg fik svaret at de næsten kun indeholdte planteekstrakter ? :D og altså ikke var vildere end en red bull eller cult instant energy hvad det så end vil sige.!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Personligt ville jeg aldrig bestille nogle former for piller hjem fra nettet. Det her er ikke en opfordring men køb da noget mdma i stedet hvis det endeligt skal være :D

Site Webmaster
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
Usle piperaziner fra polen.
Hold dig fra dem er det fornuftige svar.

Hvorfor tror du det er piperaziner?

Flere af den type produkter har vist sig at indeholde enten MDPV, 4-MMC, 4-FMC eller 3-FMC.

Jeg siger ikke at det ikke er piperaziner eller at det skulle være en af de kemikalier jeg nævner, bare at vi ikke har nogen anelse om hvad det er, hvilket bare er endnu en grund til ikke at købe dem.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem

Jeg skrev til dem og spurgte hvorfor de ikke skrev hvad deres produkt indeholdte her er svaret:

Hej Christian

Tak for din mail.

Og hold nu op med det pjat bare fordi ekstrabladet skriver lidt gylle, pillerne er stort set baseret på planteekstrakter og koffein, og er ikke farligere end end Red Bull eller Burn Instant energi som Carlsberg sælger til børn ned til 14 år.

Med venlig hilsen

ja det ved i jo :)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Med andre ord: De slår plat på unges lyst til at beruse sig, ved at sælge hypede men stort set virkningsløse tabletter. Markedsføringsmæssigt i samme genre som energidrikke.

Jeg synes det er synd for dem der ender med at købe deres tabletter. Giv nu folket noget ordentligt narko.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Det er formentlig kapsler...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Eftersom siden nu linker til...... ja gad vide hvad... som sælger ketoner.... så tror jeg ikke helt på det bare er koffein..... og også piperaziner... føj noget lort..... den er jo alt for... offentlig.. FUCK noget pis.

PLUR

Insane psychedelia user!

Jeg tror på ingen måde på at det er planteekstrakter + koffein de sælger.
De sider de linker til er notoriske sælgere af piperaziner som fest-piller og en masse andet i den dur.
@rbp: Jeg tror at det er piperaziner da det typisk er det som "party-pills" fra den slags butikker er baseret på.
De stoffer du nævner sikkert også en mulighed, men jeg lægger stadig mine penge hos piperazinerne.
Desværre er det umuligt at vide når sælgerens moral er så pisseråden at han prøver at afsætte det som "harmløse" planteekstrakter der ikke er vildere end en cult samtidig med at han reklamerer med deres vilde effekter som under ingen omstændigheder kan stamme fra de inholdsstoffer han nævner.

Medlem

Jeg har nu fået svar fra dem igen, efter at have brokket mig lidt over den manglende produkt information, på deres hjemmeside :)

Hej Christian

Og tak for din interesse.

Vi har faktisk registreret alle produkterne hos fødevarestyrelsen, og fik så sent som i går at vide at alt var ok og under behandling, men at der kunne gå op til 3 mdr. førend produkterne blev opdateret i deres online database.

Og så tror jeg faktisk at hende der har udtalt sig til EB blot har slået op i den føromtalte ikke opdaterede database, det overrasker ikke mig desværre.

Men nu har vi simpelthen lavet et index over sider der sælger disse produkter, så kan vi bruge al den trafik der kommer på baggrund af denne omtale til at få afmystificeret produkterne, og forhåbentlig kan vi få vendt fokle stemningen til at det nok mest er de Danske særregler der er noget galt med og ikke produkterne. Det var den holdning 9 ud af 10 havde omkring at vi ikke måtte købe Red Bull i DK førhen.

Vi gør det når vi har fået godkendelserne retur med official approval, så smider vi kopi af godkendelserne på siden inklusive komplet vare deklaration, pt. findes udførlig deklaration dog på selve emballagen.

Så vi er ikke så mystiske endda.

Med venlig hilsen
i ved hvem :)

Insane psychedelia user!

Jeg tror ikke på dem på nogen måde.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
HAHAHA det må da være løgn.. du henvender dig 2 gange for at få at vide hvad det indeholder - begge gange svarer han med tågesnak samt en henvisning til at købe produktet.. nej tak

Junior medlem

så! så var det farvel til de små sataner i denne omgang.

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1285795.ece

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
YOUKNOWWHO skrev:

Vi har faktisk registreret alle produkterne hos fødevarestyrelsen, og fik så sent som i går at vide at alt var ok og under behandling, men at der kunne gå op til 3 mdr. førend produkterne blev opdateret i deres online database.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Medlem

TATP skrev:
HAHAHA det må da være løgn.. du henvender dig 2 gange for at få at vide hvad det indeholder - begge gange svarer han med tågesnak samt en henvisning til at købe produktet.. nej tak

hahaha plus en henvisning så jeg kunne blive fan af dem på facebook sammen med 143 andre idioter :D ? anyways svarede tilbage på mailen, og spurgte om sådanne ting ikke skulle være iorden fra start af - intet svar :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]