Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Bornholm
tråd slettet

Senest rettet af TheRagingPussy 25 okt 2010 18:58, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Ro på nu.

Det lyder som om at du overdramatiserer kroppens signaler. Det er ikke unormalt at hoste slim op, når man er allergiker og ryger på samme tid.
Jeg siger ikke at du bare skal pulse løs men, det gavner i hvertfald ingenting at gå og være så bekymret som du lyder til at være.
Det tager mere en 5 års tobaksrygning at ødelægge selv de værste astma-lunger.

jeg er astmatiker, har selv røget det usleste-lorte-hash på topnøgle, sølvpapirshoved og jeg ved snart ikke hvad.
Jeg begyndte da jeg var omkring 15år, med mit hverdags(mis)brug af hash, begyndte at ryge smøger da jeg var 13, jeg er 26 idag.
Der er ingen tvivl om at, mine lunger ikke er så gode som de burde være, men jeg er langt fra at dø, siger min læge ihvertfald. :mrgreen:

Medlem

TheRagingPussy skrev:
Arthur Spooner skrev:
Jeg tror min situation er være end din, og jeg er yngre. Om aftenen når jeg skal sove, har jeg det nogle gange som om at jeg ikke kan trække vejret pga. for meget slim i halsen. Mine lunger gør konstant ondt og jeg hoster slim op hele dagen, flere gange i træk af gangen. Nasty shit. Måske du føler dig mere tryg i din situation nu, who knows.

hvor længe har du røget cigaretter? hvor mange om dagen? har du allergi, og har du røget dårlig hash nogensinde? Jeg vil gerne høre jeres allesammens historier, for at finde ud af om min situation er normal. Jeg er 100 % sikker på at jeg aldrig mere skal ryge tobak, fandeme så. Jeg er virkelig pissenervøs. Er det virkelig muligt at få store tobaksskader i min alder? Jeg har også røget bong og tjubang af og til, men slet slet ikke til hverdag. Dog har jeg røget mange bonghoveder igennem tiden, og tjubang med hoveder uden rist. Jeg har røget på topnøglehoveder og sølvpapir og alverdens hasarderede ting. Jeg troede bare ikke at det kunne gå galt så hurtigt. oh god, oh god. Hvad fanden skal jeg stille op?

Prøv at gå til lægen? Tror han vil give dig det bedste svar. :peace:

Medlem

tråd slettet

Senest rettet af TheRagingPussy 25 okt 2010 18:58, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

TheRagingPussy skrev:
Arthur Spooner skrev:
Jeg tror min situation er være end din, og jeg er yngre. Om aftenen når jeg skal sove, har jeg det nogle gange som om at jeg ikke kan trække vejret pga. for meget slim i halsen. Mine lunger gør konstant ondt og jeg hoster slim op hele dagen, flere gange i træk af gangen. Nasty shit. Måske du føler dig mere tryg i din situation nu, who knows.

hvor længe har du røget cigaretter? hvor mange om dagen? har du allergi, og har du røget dårlig hash nogensinde? Jeg vil gerne høre jeres allesammens historier, for at finde ud af om min situation er normal. Jeg er 100 % sikker på at jeg aldrig mere skal ryge tobak, fandeme så. Jeg er virkelig pissenervøs. Er det virkelig muligt at få store tobaksskader i min alder? Jeg har også røget bong og tjubang af og til, men slet slet ikke til hverdag. Dog har jeg røget mange bonghoveder igennem tiden, og tjubang med hoveder uden rist. Jeg har røget på topnøglehoveder og sølvpapir og alverdens hasarderede ting. Jeg troede bare ikke at det kunne gå galt så hurtigt. oh god, oh god. Hvad fanden skal jeg stille op?

Jeg har vel røget cigaretter fra jeg var 12 år. ( er 16 nu) Jeg ryger nok ca. 10 cigaretter om dagen. Jeg har oftes røget dårligt hash, på klamme og usle bonger og piber med alt hvad du ikke har lyst til at ryge! Har røget i 2-3 år. Altid hver dag. Nogle perioder mere end andre. Der var en overgang hvor jeg røg pibe fra morgen til aften. Bogstaveligt talt. Tog hjem i frikvarterene og røg, og fortsatte indtil senge tid. Jeg tog for noget tid siden en pause på 3 måneder hvor jeg INTET røg. Jeg havde ikke det mindste slim, smerte i lungerne eller noget som helst. Jeg kan godt forstå du er bekymret. Det har du sikkert også grund til. Den første uge du stopper med at ryge, kommer du til at hoste helt overdreven meget slim op, men bagefter, der er det som om man aldrig har været ryger :D Efter at have læst din tråd og læst hvor meget du bekymre dig, har jeg besluttet mig for at det er på tide jeg også stopper med at ryge igen! Har lige smidt en pakke smøger ud! Jeg vil prøve mig af med nål og glas metoden til når jeg skal ryge tjald. Held og lykke med dit ryge stop! Husk at det i sidste ende er det hele værd! Og drik dig godt og grundig lam i weekenden så du har for mange tømmermænd til at du gider at ryge

:peace:

Medlem

Arthur Spooner skrev:
TheRagingPussy skrev:
Arthur Spooner skrev:

Jeg har vel røget cigaretter fra jeg var 12 år. ( er 16 nu) Jeg ryger nok ca. 10 cigaretter om dagen. Jeg har oftes røget dårligt hash, på klamme og usle bonger og piber med alt hvad du ikke har lyst til at ryge! Har røget i 2-3 år. Altid hver dag. Nogle perioder mere end andre. Der var en overgang hvor jeg røg pibe fra morgen til aften. Bogstaveligt talt. Tog hjem i frikvarterene og røg, og fortsatte indtil senge tid. Jeg tog for noget tid siden en pause på 3 måneder hvor jeg INTET røg. Jeg havde ikke det mindste slim, smerte i lungerne eller noget som helst. Jeg kan godt forstå du er bekymret. Det har du sikkert også grund til. Den første uge du stopper med at ryge, kommer du til at hoste helt overdreven meget slim op, men bagefter, der er det som om man aldrig har været ryger :D Efter at have læst din tråd og læst hvor meget du bekymre dig, har jeg besluttet mig for at det er på tide jeg også stopper med at ryge igen! Har lige smidt en pakke smøger ud! Jeg vil prøve mig af med nål og glas metoden til når jeg skal ryge tjald. Held og lykke med dit ryge stop! Husk at det i sidste ende er det hele værd! Og drik dig godt og grundig lam i weekenden så du har for mange tømmermænd til at du gider at ryge

:peace:

Det er virkelig en hjertevarmer at høre jeg har rørt nogle derude. Jeg er rigtig glad for dit indlæg, og jeg håber du holder skansen. Alle der ryger ved at det er noget skadeligt skidt, men de ved ikke HVOR skadeligt det er. Jeg var af den opfattelse i mine tidlige rygerår, at man først mærker til rygningen når man bliver gammel. Mine erfaringer siger mig noget helt andet, og jeg er ked af at det først går op for mig nu! Jeg døjer selv med at skulle ryge hash uden tobak. Jeg har prøvet en joint igår udelukkende med god pot og god hash. Det brændte ordentligt, og smagte faktisk ret godt. det er en anden fornemmelse i lungerne, men alt i alt meget nice faktisk! Jeg har så besluttet at købe mig en vaporizer, da det er den eneste rigtige løsning.

Jeg har forresten oprettet en tråd om HR og rygning. Tjek den ud alle der gider, og smid et godt råd og en kommentar :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]