Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 05:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
God idé ... Men så får vi også flere penge end hosting koster, hvilket vel ikke gør noget - de kunne hurtigt bruges til noget cool på sitet. Og meget god idé for at få lamme folk væk.

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Fuldstændig enig med de fleste af jer - Væk med kex-forummet, ind med brugerbetaling! Jeg ville være mere end villig til at betale en hund om året (eller noget) for at kunne "være med", og det ville helt bestemt fjerne de mest useriøse brugere!
Go for it! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
-Mathias

Medlem

monster kanon karma til dig Woody [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Længe leve psy.dk !! Må lyset forude være et tegn på bedre tider for dette board [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Så vi må ik f.eks. poste hvis der nu er kommet en ny PMA pille, eller spørge om den nye ? kex er god? Det er sq da HR... Hvad nu hvis jeg går ned og køber 3 helt nye kex, men ik spørger herinde osv men de indeholder PMA!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Næ - der har du først Pillreports.com og så Kix.dk - DER kan du stille dine pillespørgsmål...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja og hvor aktive er de sider lige?!?!?!?

Insane psychedelia user!

Thumbs up VH, Zionboy, TM og Woody [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Alcoholic, hvis du ser det som et så stort problem at få "rene" piller, så køb dig da et testkit ?

Det kan vel ikke være psychedelia.dk's problem.

Udover det, så startede psychedelia.dk som en forbruger-side, ikke en misbruger-side.
Hvis man behandlede stoffer med respekt så ville der ikke forekomme dødsfald.
Hvis folk ikke misbrugte piller, så kunne man nøjes med én hver gang.
Hvis man så startede med en halv pille, og ventede til virkningen af den begyndte, også tog den anden når virkningen af den første indtrådte så ville risikoen for at overdosere på PMA være meget mindre, hvis der så føltes fysisk/psykisk ubehag ved den første, så er det et tegn på at man bør ikke tage mere.
Man kan kaste op og få sig noget væske, slappe lidt af, evt. søge læge, og leve med at man ikke blev påvirket af MDMA den aften. Hvis det er et stort problem for nogle mennesker at leve med, SÅ ER I EDDERMANDME NOGLE NARKOMAN-TABERE. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

STOFFER SKAL RESPEKTERES!

[ 09 Marts 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af fonky:
det kan godt være der står en masse lamme ting inde i det ecstacy-forum, men var det ikke en ide at sorterer lidt i posterne istedet for bare at lukke det ned.. det syntes jeg er en skidt ide, eftersom ecstacy da er rimeligt farligt, hvis man ikke passer på.. jeg siger ikke at der skal stå ting som:" ÅÅÅÅRRRRHHH FÅÅÅRK, de nye triple-psyko-farfar-brænd-sammen-mitzuer er for fede mand... man bliver bare blæst helt vildt!!!!" men at lukke det forum helt er en dårlig ide.. jeg har da tit fundet oplysninger jeg kan bruge til noget.. imellem al øregassen.. med lad vær at luk det.. måske skulle man bare lave reglerne lidt om.. eller finde en anden admin, hvis den nuværende ikke kan styre det.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Det er jo fordi MDMA ikke hører ind under psychedelia, for at køre en lidt renere stil med boardet så det ikke kører mere af sporet end det er i forvejen. Folk er jo begyndt på at skrive alt hvad der falder dem ind, og måske skulle vi lidt mere ind på hvad psychedelia stod for i starten. Det er vist det folk er iriterret over.

Du tænker psychedelia som et HR forum for alle stoffer, hvor vi måske skulle holde os indenfor de psychdeliske stoffer. Men det ville jo være fint at nævne hvis man har hørt om en pille der indeholder PMA, men snakken om alle forskellige piller ikke vedkommer psychedelia.dk

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
@wOODY
skal det forståes sådan at det kun er psychedelia der er legitimt herinde? jeg ved godt at siden hedder psychedelia men synes da ikke det har skadet noget at have det E forum. anyway som kom lige med en statement om hvilke stoffer der skal diskuteres inden i begynder med jeres "bruger hygiene".

@dex
du snakkede på et tidspunkt om en anden side du var ved at lave. du kaldte den vist "Psyconaut" eller noget. bliver den til noget? jeg vil gerne assisterer dig hvis jeg på nogen måde kan være behjælplig. jeg mener du skrev noget om at den skulle være nogel ala erowid bare på dansk. ville det være muligt at lave et forum der hvos man så kunne diskuterer stimulanser? synes faktisk det ville være en god idé. det skal ikke forstås som en konkurrent til psychedelia men derimod som en søster side hvor man så kunne diskutere andet end svampe.

men det er self bare et forslag [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Der må skam gerne diskuteres stimulanser her.

Dette er et forum for disktuion af brug af stoffer. Ikke et forum hvor man indirekte anbefaler gode piller til hinanden.

Hvis der skulle kommer noget "lort" på gaden, er det selvfølgelig helt okay at advare om dette.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af DN:
@wOODY
skal det forståes sådan at det kun er psychedelia der er legitimt herinde? jeg ved godt at siden hedder psychedelia men synes da ikke det har skadet noget at have det E forum. anyway som kom lige med en statement om hvilke stoffer der skal diskuteres inden i begynder med jeres "bruger hygiene".
<HR></BLOCKQUOTE>

Prøv og læs min post igen, jeg skrev det selvfølgelig var iorden at advare brugere om en ny dårlig pille ... men psychedelia startede ud som et forum for psychedeliske ting - og som du ser er der mange der gerne vil have det væk så vi kan komme på rette spor igen, derfor er det blevet deaktiveret. Ikke alle kan være med på idéen, men der er mange flere der vil have det væk, end der er folk der vil have det ...

Medlem

Geografisk sted: danmark
det kan godt være der står en masse lamme ting inde i det ecstacy-forum, men var det ikke en ide at sorterer lidt i posterne istedet for bare at lukke det ned.. det syntes jeg er en skidt ide, eftersom ecstacy da er rimeligt farligt, hvis man ikke passer på.. jeg siger ikke at der skal stå ting som:" ÅÅÅÅRRRRHHH FÅÅÅRK, de nye triple-psyko-farfar-brænd-sammen-mitzuer er for fede mand... man bliver bare blæst helt vildt!!!!" men at lukke det forum helt er en dårlig ide.. jeg har da tit fundet oplysninger jeg kan bruge til noget.. imellem al øregassen.. med lad vær at luk det.. måske skulle man bare lave reglerne lidt om.. eller finde en anden admin, hvis den nuværende ikke kan styre det.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
DN > Psykonaut.dk - jeg har det stadig på tegnebordet, og det er meget lavt prioriteret, så du ved det.
Hvis det bliver en realitet, så bliver der absolut intet webforum - jeg har allerede prøvet at administrere et webforum en gang, og det gør jeg nødigt igen... Jeg har set hvor galt det kan gå.

Det bliver envejs-kommunikation, og højst sandsynligt skrevet af mig alene - ikke fordi jeg vil være arrogant og picky, men jeg arbejder bedst alene, og sådan er det bare.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]