Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 22:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Medlem

xganjamanx skrev:
hm okay' har i såé en idé om hvaé man skal gøre med det der citron saft, hvor meget skal man drikke & hvornår ?
skal selv tests her den 30 jan ca. mine forældre har nogle teste liggen her hjemme, for de ved godt jeg har røget meget hash & taget mange stoffer, såé de skal være sikkre påé jeg er stoppet.
men vis det er sådan en pis test som mine forældre bare har liggne her hjemme kan man såé overhoved se ph'værdien i den ? (de har fået dem af min skole's ssp'er)

En af mine venner gjorder det at han fik en af sine venner som ikke røg til at pisse ned i en flaske som kan lukkes, så da pisprøven skulle tages varmede han bare flasken med varmt vand (altså han hældte vandet uden på flasken) og hældte det så ned i den beholder man pisser i på et hospital, men man kan sikkert bare hælde det på pisprøven. Det lyder og er sikkert også lidt klamt, men det er effektivt.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Det er jo nok heller ikke for sjov at dine forældre vil have dig til at stoppe med at tage stoffer.. Det er ikke skide sundt jo, og specielt når du ikke er over 18, og din krop og hjerne ikke er færdig udviklet..
Hvis du er "voksen" nok til at tage stoffer, så må du også være en mand og tage konsekvenserne..

Junior medlem

prøv & hør her jeg synes bare du skal blande dig helt udenom, der er ingen der har bedt om din mening til at jeg tar stoffer & ryger hash ?

Medlem

Lad være at skriv på et offentligt forum, hvis du ikke ville høre andres meninger. Du bestemmer selvfølgelig selv om du vil lytte til dem eller ej. Umiddelbart(jeg kender jo ikke din alder, så det er udelukkende baseret på din opførsel herinde) vil mit råd være det samme som KawN

Junior medlem

bedte jo bare om et svar & ikk en mening ?

Medlem

Ja det er rigtigt. Du har også fået svar af nogle af brugerne. Alligevel kan du ligeså godt vænne dig til, at folk kommenterer de indlæg du skriver herinde. Harm reduction er et af formålene med psychedelia. Og husk at det folk skriver kun er råd til at hjælpe dig

Medlem

Søg på google.

'Drug detox'.

Junior medlem

Roland: jaé det er vel rigtigt nok :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har skulle tage urinprøver hver uge i et halvt år. Mit bedste råd er bare at drikke en helvedes masse vand, det virker!. Jeg skulle pisse hver mandag morgen. Kunne ryge indtil fredag aften, også bare drikke 4-5 liter vand de dagende indtil urintesten. Prøvede endda engang, hvor jeg var røg søndag morgen, hvor jeg også bare drak mange liter vand, og sørgede for at pisse min. to gange inden urintesten, og den blev fandme også ren!

Jeg har hørt, at det virker med 1½-2 flasker citronsaft, fordi det skulle neutralisere urinen, så hashishen ikke kan måles, men det kan ikke jeg ikke rigtig få til at hænge sammen med at sæbe også virker, når sæbe er basisk? Men måske er det ikke en neutralisering man forsøger at lave...

Hvis ikke, så kan man ugyldiggøre en test med et par dråber citronsaft i urinen. Det kan være, det er praktisk at have gemt noget ude på badeværelset, hvis man frygter, at ens forældre vil teste en :)

Junior medlem

Jeg har hørt at man skal drikke et halvt til et helt glas eddike før man skal pisse, men i må ikke hænge mig op på det.
:peace:

Medlem

Geografisk sted: København
Til-tropic
Som EmilieSoerensen's beskrev
ellers nikotin-vand med salt, det er så godt nok ikke pis, men kan bruges hvis de ikke kigger.
Alle de citron ovsovs, er blevet afkræftet. køber snart 10urinprøver, så beviser jeg det gerne i en tropic :)
Nu skal man også tage hensyn til urinprøver et forholdsvis nyt produkt på marked, derfor vil der også ofte forekomme fejl blandt testene, faktisk så mange fejl at de er begyndt at bruge drugwipes på mange institutioner og fængsler..
peace

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Drugwipes er da et nyere produkt end urintests? Gætter på, at de er skiftet over til den anden metode fordi der er for mange der snyder, jævnfør dette topic ;)

Og jo, citron virker.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kunne godt tænkte mig at afprøve nogle af de forskellige metoder på mig selv og evt. en der ryger dagligt.
Desværre er urin drugtest relativt dyre, især hvis jeg skal lave gentagne tests, derfor efterspørger jeg et præparat i form af indikatorvæske eller paper strips (gætter på 5-20 potions pakning er nok til de tests jeg vil lave).

Det er kun THC jeg vil teste for, da de fleste andre ting er relativt hurtigt ude af systemet.

PS: Det er selvfølgeligt kun navn på præparat jeg leder efter pga. sitets politik ellers PM :wink:

EDIT:

Hidtil priser: jeg har kunne finde er, 79 kr. for en Multinarko tester på dansk site, hvilket er ret urealistisk til mit formål.

Den billigste stk. pris jeg har kunne finde på THC strips er $3.99.
Men jeg leder stadig, det må være muligt at kunne spare lidt ved at købe en pakning.

TommyTheBat skrev:
EDIT:

Hidtil priser: jeg har kunne finde er, 79 kr. for en Multinarko tester på dansk site, hvilket er ret urealistisk til mit formål.

Den billigste stk. pris jeg har kunne finde på THC strips er $3.99.
Men jeg leder stadig, det må være muligt at kunne spare lidt ved at købe en pakning.

Prøv at google 12KTHC og gå ind på det første site, der kommer op! Der er nogle, der kun tester THC, som ikke koster mere end 3$. Det er ikke meget billigere, men når du ganger med 20 er det da lidt ;)
Ialt vil det, hvis jeg har regnet rigtigt, komme til at koste omkring 430 kr for 20 tests, men det er også inkl forsendelse ;)
Held og lykke, og du er meget velkommen til at pm'e med resultatet, når du engang er færdig!

Junior medlem

Kan se der er mange "Urban´s" omkring at snyde en urin prøve for Thc..

Her er et par tricks der ER afprøvet :

Masser af vand evt med citron i, indtil tisset er klart som vand. Man renser kroppen og minimerer affalds stofferne i urinen. (Virker hvis man har et "weekend" forbrug)

Sæbe i dilleren.. En lille bitte dråbe flydende håndsæbe (lugtfri/parfumefri helst) op i urin røret og man pisser den reneste urinprøve (Sæben gør at urintesten viser "Ren")

Har iøvrigt set folk drikke flydende sæbe og hørt dem fortælle om skummende urin + Enormt dårlige maver, Men det virker (bare ikke særligt sundt) :oops:

Medlem
Brugeravatar

Jeg ved at man ca. kan få dem til 1$ på ebay, hvis du køber 25-50 stks.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Man skal ABSOLUT IKKE drikke flydende sæbe, det er pissegiftigt at få i mavetarmkanalen...

Medlem

Geografisk sted: København
jeg har nu aldrig heller aldrig hørt noget så tåbeligt, nå men kreative mennesker skal man lede længe efter :D
Jeg har nu brugt citron på mange forskellige måder, og kun 1gang har den ikke vist noget, som jeg går ud af var en fejl på urinprøven.. Jeg stoler ikke på metoden udanset hvad, men fint hvis folk kan bruge den..

Netop, man kan jo ikke lige snyde sådan en drugwipe, og så er de lige så stabile + der intet ''blufærdigt i sådan en'' i forhold til en der skal lure når man står og pisser :)

Junior medlem

Geografisk sted: Somewhere between space and time
Det virker rent faktisk!
En jeg kender slap igennem en række urintest's lavet af min efterskole ved hjælp af autocitron!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]