Det hele starte om fredagen hvor jeg og nogle kammerater sugede lidt lattergas og lidt keta, jeg hold meget igen med ketaen ja jeg havde taget methylone tideligere på aften også skulle jeg hente min kæreste klokken 03:00.
Nå får hentet kæresten også bare hjem i seng den nat sover jeg ca 5 timer, næste morgen er jeg okay frisk så tager hjem til en buddy og chiller indtil klokken 18:00 hvor vi skal til svende gilde. Jeg har 1,2g methylone 0,5g cola med så der blev taget lidt hen af hele natten, første indtagelse var max 19:30 og sidste var omkring 05:00, efter festen slutter kl 09:00 tager vi ned til en kammerat for ingen af os kan sove og er utrolig rastløse en af vores kammerater er også helt væk så vi skulle blive ved ham.
Festen dernede sluttede 19:30 og ingen af os som havde taget det har haft sovet den nat, alle utrolige rastløse.
Men jeg får mig kæmpet gennem natten i det resultat jeg intet får sovet også i min dumhed tager jeg i skole, det var dog en kort sucess var der 2timer så var jeg væk igen, tænkte det var en god ide at få lidt søvn og bruge resten af mandagen på at falde i søvn men det var umuligt var alt for rastløs og have virkelig svedeture. Så blev det tirsdag stadig med ingen søvn, tog i skole og blev rigtig utilpas svedte vildt meget og var fuldstændig blank forstod ikke af hvad nogle sagde, så valgte at tage på sygehuset og se om de kunne hjælpe mig, men de var ikke til en skid hjælp, det eneste jeg fik af vide var at jeg burde få noget søvn også finde noget andet at lave i weekenderne, JA TILLYKKE, mit problem er jo at jeg ikke kan sove og tog hjem igen, så heldigvis havde en bekendt nogle valium jeg kunne købe, tog 15mg og sov rigtig godt indtil næste morgen onsdag, svedeturene forsvandt, men er stadig total blank, svært ved at formulere mig, skrive rigtigt, og i det heletaget koncentrere mig, kom dog igennem dagen uden den mindste indlæring. onsdag aften tog jeg 5mg valium til at sove på, og fik også en god nat søvn, desværre kan jeg stadig ikke koncentrere mig formulere mig og er utrolig tåget. Det eneste jeg har spist i den tid var to rundstykker imorges
Der vil nok komme en lille tilføjelse senere