Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 05:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg har lige fundet et par gamle briller af den slags hvor der er et hologram af et par freaky grønne øjne i! Har ikke trippet med dem endnu, har kun brugt dem mens vi røg den brede og der var de alt for griner!!
Ellers kan jeg også anbefale et spejl! Noget vildt er at stå og lave ansigter i spejlet, lige til at få monstergriner på af, men det skal lige siges at det ikke er alle der kan lide det! Det kan godt være ret skræmmende når ansigtet i spejlet vender siden til og man selv står og kigger direkte ind i spejlet!!

Og så sæføli dillerknasten, det er altid rart at nulre lidt når man er blæst! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Vejle
Mig og nogle kammerater fandt en gang nogle solarie-briller og tog dem på da vi havde spist svampe, det var ret sjovt. Men også lidt skummelt, da man ikke kan se ud af dem... [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
lego!!! det er fedt... og min globus.. en gammel karl fra før verden gik af lave... den er spas.. og sne (den slags der kommer ned fra himlen -ggg-) og en legetøjsdav jeg engang fik af en af mine venner.. den kunne save i alt undtagen min dør... hahaha.. legetøj er sjovt at trippe med... og counter-strike.. også en griner når man er lame.. og pixi-bøger.. og trivial pursuit kort.. det er gode, og man føler sig temmelig "einstein" når man svarer rigtigt.. tjeck det ud...

Junior medlem

Geografisk sted: KBH.
Jeg bruger normalt naturen, så får man også et "årstids-trip" [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det er skidesjovt at lave noget der passer til situationen, men en ting jeg plejer at medbringe er nok min Chillum, man ved aldrig hvornår den bliver ens bedste ven...

Medlem

Geografisk sted: Danmark
kommer lidt an på typen, men jeg ender tit med at side og stene winamp visualisations på min storskærm,, hvis man ligger lige nede for vægen/læredet og der op på den kan man VIRKELIGT komme ud og flyve...

solariebriller-> [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man kan også bruge en kæleburger...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg plejer heller ikke have nogle faste trip ting, dem finder man undervejs på trippet. Men slik plejer jeg dog for det meste at have en del af når jeg tripper. Grunden er at det hjælper lidt på smagen hvis man æder svampene med en gang søde sager.

ken ishii--> Hvordan laver man den der lattergaskran?

Medlem
Brugeravatar

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Fårevejle
Finder ALTID en 50 øre og smutter den mellem mine fingre så den bliver helt blank og skinner! Mine venner syntes det er ret underholdende og kan godt gøre det med et par stykker på en nat [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
det fedeste når man tripper er at sidde og glo ind i et akvarie, jeg har en ven som har et med hvide sten og UV-lys og en masse små fisk i

[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

næh nej...
En Yoyo er fandme sagen!
Den er for seriøs trippet at lege med...
total lækker ting

Medlem

Jeg havde engang en kasse som min kammerat skulle have smidt ud. I den lå en pose med samme omkreds som mit hoved, så jeg kunne lige presse den ned til ørene. De to ting var jeg meget glad for...men så var der en der rev min kasse i 6 stykker og kastede dem i forskellige retninger. Så råbte jeg "Neeeeej" på sådan en fjoget måde, og løb ud mod allesammen. Kunne ikke bestemme mig for hvilken jeg skulle tage først, så jeg rendte rundt mellem allesammen og tog mig til hovedet og sagde: "Nej, nej, nej"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Årrhhhhhhhhh jeg MÅ bare have svampe snart igen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Roskilde
D mest psychedeliske grineren r klart sæbebobler -de ser så syge ud og man ka battle mod hinanden! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]