Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Staden er holdt op med at sælge svampe for, så vidt vides, evigt...

Jeg snakkede med en del af dem derinde og de sagde det var blevet besluttet på et eller andet møde for en uge siden...

Kæmpe trist

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg hørte det også i dag - det er fandeme bittert! Og fuck jer der siger, at de ikke opbevarede dem ordentligt, at de ikke vidste nok om dem osv. osv. - for mit vedkommende var Staden det eneste alternativt til selv at dyrke dem.

Det er i sandhed en sorgens dag for alle psykonauter og folk med interesse for den dybere, spirituelle og twistede side af virkeligheden.

Medlem

Geografisk sted: Vejle
Nedtursfed! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Åhnej... nå, så er det vist tid til good ol' LSD! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
hvis efterspoørgslen er der skal udbudet også nok være der - bare rolig.

på den måde bliver konkurrencen også øget nu da forholdende bliver lige mellemforhandlerne. desuden gavner det os alle sammen at så meget salg så muligt bliver solgt i undergrunden(på gaden eller hvad i nu kalder det) da produktionsmetoder(denne gælder naturligvis kun svampe) samt distribution bliver udviklet i takt med tilførelsen af resourcer.

i skal have altmulig hel og lykke med i fremtiden at skaffe svampe på et mere frit markedet hvor alle er underlagt samme omstændigheder [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] og håber selfølgelig ikke at udgifter/problemer bliver alt for storer i forbindelse med omstruktureringen af markedet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Ja, forestil jer et liv uden svampe, hvor er det frygteligt [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] (*sarkasme*)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
jg er lige kommet hjem derude fra, og jeg købte da shroomz! Der er en derude der trodser forbuddet og sælger amazoner til 70kr!

Medlem

Jensus

du skal da ikke definere andres værdier. hvis de føler at svampe er essentielt for dem skal de da have lov til det. hvorfor skal det overhovedet diskuteres...? det her er ikke nogen domstol så hvorfor forholde sig til folks værdier?

DN @ kix.dk
ikke for nåd men [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Insane psychedelia user!

@DN @ KIX.DK: Jeg skriver hvad jeg vil, jeg er mod [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ej, jeg synes bare at det er grimt at få sådan et tudeflip over det, det er bare svampe, ikke et familiemedlem der er dødt eller sådan noget.

Jeg synes at det på grænsen til narkomani hvis man ikke kan undvære svampe. Jeg tænkte da også sikke noget møg da de blev ulovlige, og ærgede mig over det, men jeg blev enig med mig selv om at det er bare svampe, hvis man ikke kan få dem, så er det bare synd, og mere er der ikke at gøre ved det, jeg blev også enig med mig selv om at jeg kan sagtens leve et liv uden svampe uden at det generer mig.

Som Dex også siger, så er der mange andre stoffer som er ligeså "gode".

Det hjælper også lidt på hykleriet med "No hard drugs", jeg godt at mange nok ikke vil kalde svampe for hard drugs, men det er sgu stærk psychedelia, og det kræver altså lige en "brugsanvisning", det er ikke bare noget man springer ud i IMHO.

[ 06 April 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

In our memories
Brugeravatar

Og nu havde jeg lige fået smag for hawaiisvampe. :-(

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Og nu havde jeg lige fået smag for hawaiisvampe. :-(<HR></BLOCKQUOTE>

Så er det måske meget heldigt de er stoppet med sælge dem.

Selvfølgelig er det surt de er stoppet med sælge svampe på staden. Samtidig vil det nok sætte svampe-forbruget ned blandt helt unge. Min erfaring er at langt flere helt unge københavner-drenge har prøvet svampe, end f.eks. jyske unge. Hvorfor mon ??.. det er jo nok staden og den nemme tilgængelighed, der er skyld i det. Så lidt positivt er det da at de stopper salget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jensus: Jeg har sagt det flere gange - bland dig for fanden uden om andres liv!

[ 06 April 2003: Besked ændret af: KeNN_aaB ]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af KeNN_aaB:
Jensus: Jeg har sagt det flere gange - bland dig for fanden uden om andres liv!

[ 06 April 2003: Besked ændret af: KeNN_aaB ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Jensus har ikke svinet nogle til, blot kommet med sin mening omkring det.

Så tag du lige en slapper makker.. jensus er i sin fulde ret til udtrykke hans mening. Det har intet at gøre med blande sig i andre liv.

Og lige en sidste ting.. hvad skulle den kommentar komme for ??... Hvad med at bidrage med noget mere fornuftigt til dette topic i stedet for sådan en rådden kommentar.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TruckerMuffin:
Så er det måske meget heldigt de er stoppet med sælge dem.

Selvfølgelig er det surt de er stoppet med sælge svampe på staden. Samtidig vil det nok sætte svampe-forbruget ned blandt helt unge. Min erfaring er at langt flere helt unge københavner-drenge har prøvet svampe, end f.eks. jyske unge. Hvorfor mon ??.. det er jo nok staden og den nemme tilgængelighed, der er skyld i det. Så lidt positivt er det da at de stopper salget.
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, det vil sætte svampe-forbruget ned, men når man ikke længere kan få svampe, må man jo tage noget andet, som er farligere.

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Ja, det vil sætte svampe-forbruget ned, men når man ikke længere kan få svampe, må man jo tage noget andet, som er farligere.<HR></BLOCKQUOTE>

Det tror jeg nu ikke.

De stoffer som du kalde "farligere" er alligevel så nemme at få fat på, at det næppe vil gøre den store forskel.

Men hvilke stoffer er det du hentyder til, som farligere ??.. svampe er måske helt ufarlige, og et godt alternativ til alkohol for folkeskole-drenge ?

Insane psychedelia user!

Ja, det vil sætte svampe-forbruget ned, men når man ikke længere kan få svampe, må man jo tage noget andet, som er farligere.<HR></BLOCKQUOTE>

Som ecstasy for eksempel ? Eller tænker du på opiater ? Medicin ?

Du tar jo alt lortet alligevel!!!

Når et stof er lettilgængeligt så forsvinder noget af frygten for det, nu får folk noget respekt igen.

At sælge svampe ved siden af hash, er som at sælge vodka ved siden af saftevand!

Medlem

@trold
øh...jeg kan ikk li se hvad du mener med det indlæg der. kan du ikk li skrive hvad det er du mener ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

@~Jensus~
fair nok. synes bare det er ok at de udtrykke lidt irritation/sorg over at staden er stopet med at forhandle svampe. de har ikk sagt noget om at de ikk længere gider at leve...

@TruckerMuffin
du påstår vel ikk at han ikke angriber dem? hans indlæg er da ikk andet end en nedladen hån mod dem der kunne lide at købe svampe på staden. du er sikkert ligeglad men jeg er selv pisse irriteret over at høre folk som jensus der bare er lidt bedre og som lige arrogant skal kommentere folks livstil. det er da noget pis at sige at man så bare går over til syre. det kunne være at nogle deres tager deres forbrug seriøst og ligger meget i svampe trips.

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af DN @ kix.dk:

@TruckerMuffin
du påstår vel ikk at han ikke angriber dem? hans indlæg er da ikk andet end en nedladen hån mod dem der kunne lide at købe svampe på staden. du er sikkert ligeglad men jeg er selv pisse irriteret over at høre folk som jensus der bare er lidt bedre og som lige arrogant skal kommentere folks livstil. det er da noget pis at sige at man så bare går over til syre. det kunne være at nogle deres tager deres forbrug seriøst og ligger meget i svampe trips.
<HR></BLOCKQUOTE>

Nej, jeg påstår ikke jensus angriber nogle. Han udtrykker bare sin mening.

Dem som tager det lige mere seriøst, skal nok også finde et andet sted at få deres svampe.

som tm siger det har en positive virke på at de helt ugen .blive hold fra dem .og det er godt.svampe er sku for vilt for et 15 sind .lige meget hvor hardcore de er .og dem der virkelig vil have må jo igang med at dyrke .vis de er så klare.det regne jeg selv med af gøre en dag....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]