Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 83 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hey ...

Jeg kører lige Zionboy's idé videre her, vi må lige have fundet ud af en metode, så TM ikke hænger på betaling af hosting på psychedelia.

For at lige køre det lidt igennem ... Vi behøver ikke nogen stor betaling fra brugerne - og vi slår også 2 fluer med ét smæk, lamme brugere gider ikke betale for at poste herinde, og vi får betalt hosting.

Vores webhotel er ret stort, da dette board fylder ret meget i tekster og billeder og hvad der ellers ligger på serveren. Hvis der er nogen der har et bedre forslag til et billigt hotel - som også vil have psychedelia ind (har spurgt ret mange steder og har fået blankt nej).

En bruger betaling på 25 kroner ville alle kunne klare, og vi ville få en hel del penge til psychedelia - men nu skal det jo ikke misforståes, for psychedelia skal ikke være en pengemaskine - ALLE pengene skal bruges på psychedelia og deres brugere.

Så det er ikke fordi vi admins bare vil tjene penge på noget, vi skal bare have det webhotel betalt - resten finder vi ud af hvad der skal laves. En quickpoll kunne komme op med hvad folk helst ville have de skulle bruges til etc.

Dedikeret medlem

Jeg er frisk, men hvor tit skulle den pågældende bruger så indbetale 25kr,- ? Og hvordan skulle betalingen foregå ?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg er også helt frisk, men dankort-betaling er et must...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De 25 kr. skulle vel gælde for et års medlemsskab - måske bliver der råd til at alle brugere kan få en psy.dk e-mail ?

Man kunne sætte en deadline på i første omgang 2 måneder - dvs. 1 maj. De brugere der ikke har betalt, bliver efter denne dato slettet.

Det letteste ville nok være hvis psy.dk fik sin egen bankkonti - så vi kunne overføre betalingen dertil. Med online bank er det nemt at se hvem der har betalt.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg er med på brugerbetalingen. og jeg syntes at 25 kr. er en fair pris - ikke fordi jeg ikke ville gi 50, men det er ikke nødvendigt.
jeg syntes ikke man skal kunne overføre pengene fra nettet, da det så ikke vil hindre dem vi vil til livs, at betale.... det tar jo kun 5 min. men en net-bank - Hvis man nu skulle ned i banken og overføre pengene, ville folk der egentlig ikke havde en interesse, glemme det, eller bare ikke gide..
Idéen med en deadline er god, og den 1. maj er vel et godt bud...!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja der bliver betalt pr. år for hosting, så pengene skulle komme ind hvert år - nu er jeg ikke lige sikker på hvornår regningen kommer ... TM ?

Det lyder jo til folk syntes om idéen, men quickpoll'en siger jo noget helt andet - jeg vil da gerne høre hvad alle de "nej" og "meget dårlig idé" folk har at sige [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] folkens ?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg kan da sagtens følge det med at vi skal alle være med til at betale for hosting osv, men hvorfor fanden skal der betales til en fest hvor der sikkert kun kommer 20-30 mennesker herinde fra, eller til en t-shirts som halvdelen alligevel ikke gider have? Det her er bare eksempler, men syns bare vi skulle sætte prisen ned så og lade det være kun ved hosting!

Dedikeret medlem

Jeg kan ikke helt huske hvornår det er regningen kommer.

Alcoholic> Du mener det skal være billigere end 25,- ??
25,- er jo ingenting, det er jo ikke mere end du bruger på den første bajer når du er ude og danse moderne på det lokale diskotek.

Dedikeret medlem

Ja, for hvad sku de resterende penge gå til? Der ville jo aldrig blive arrangeret en psy.dk fest... Ellers ku man bare sige 25 kr, og så gemme pengene til næste gang der kommer regning...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Ohøj!

Well, jeg syntes ikke om idéen i starten, men 25,- for et år lyder rimeligt for mig. Dankort er et must? Tjah, jeg har ikke dankort og ønsker ikke mine forældre blandet ind i mit forhold til dette site. Har i overvejet giro-indbetaling?

Kenneth.

Dedikeret medlem

Alcoholic> De skal gå til at os Admin kan lamme os, hvad ellers ??

Uanset hvad de resterende penge skal gå til, så synes jeg nu ikke at 25,- er noget at tude over.

Insane psychedelia user!

@Kenn_aab: Meningen med betaling er netop at få ryddet op i sitet, så seriøse mennesker (der ikke poster ruab links i hver eneste post) kan diskutere fornuftig brug af stoffer. Fornuftige mennesker som er nok udviklede til at kunne bruge stoffer på sikker vis.

[ 09 Marts 2003: Besked ændret af: TruckerMuffin ]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
...så seriøse mennesker (der ikke poster ruab links i hver eneste post) kan diskutere fornuftig brug af stoffer...

Såvidt som jeg har set har Den kære "Kenn" da kun postet ruab i "fuck-forummet", og helt ærligt - det kan jeg sgu ikke se noget galt i. Du har måske selv dankort, Jensus?
Jeg har ihvertfald ikke, men jeg vil gerne betale 25 - 100kr for at kunne poste. Bare man kan betale med giro/visa electron. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Sålænge betalingssystemet er overskueligt og tilgængeligt for folk som undertegnede - der hverken har homebanking eller dankort - så er jeg frisk på ideen. Det ville også være rart at slippe af med nogle af de fuckheads herinde fra...De kunne så evt. få et gæsteforum, hvor de kunne stille deres tåbelige spørgsmål. Og prisen? den er helt fair, tilgængæld synes jeg så at det skal drøftes nøje mellem admins'ne inden en ny admin eller moderator træder til. Desuden skal der i det hele taget være mere kommunikation imellem den ledende del af psychedelia. Så må I gerne lamme jer for resten af pengene, drenge [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Mvh. Psyko

Dedikeret medlem

TM>>> Ja self er prisen da ok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Whinede heller ik...

[ 09 Marts 2003: Besked ændret af: TruckerMuffin ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
TM> Det der grænser godt nok til at være ligesom de der aviser, der bliver kontrolleret af staten!!

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg syntes faktisk ikke det er noget, brugerne på psy.dk skal bestemme, for så bliver det aldrig til noget - der vil altid være en der brokker sig, bare for at være på tværs... bare det bliver lagt til rette, så man har mulighed for at indbetale ved giro, eller bare ved at gå ned i banken og sige: 25kr til psy.dk´s konto - kommentar: TTs kontigent

Alko: og hvorfor betvivler du at der bliver arrangeret noget, når de har en konto, med penge på, til formålet...?

Dedikeret medlem

KeNN> Hvad mener du med det ??

Jeg retter og sletter hvad jeg har lyst til.

Dette Topic skal ikke ødelægges af jeres diskutioner om hvor gamle og kloge I er.

Dedikeret medlem

Fordi det er svært at finde en dato, og vi kan jo ik skrive det offentligt da der nok ville blive en del narko til festen jo... Jeg forslog det i en post for nogle måneder siden, men politiet ville jo nok kommme og lave en razzia så...

Dedikeret medlem

Jeg synes også fest er en dårlig ide.

Hvis der skulle laves et fælles arrangement, kunne det være et foredrag af en eller andet art.

Men nu skal der jo først penge i kassen, før det kan betale sig at diskutere dette.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 83 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]