Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 maj 2025 18:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 43  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Child of Aum skrev:
Jim Fear - Steroider kan bruges til andet end at bulke en masse på hurtigt - de kan også bruges til at man bedre holder på det man bygger op naturligt - hvilket Dianbol f.eks er udviklet til - at det så misbruges af diskopumpere i doser der er helt vanvittige - ja så det helt ude i skoven og langt væk fra hawaii. Hvis man holder sig til doserne så går det lidt hurtigere ja, men ikke voldsomt hurtigt - det kræver dog også man sætter sig ind i de psykologiske effekter inden man overhovedet overvejer steroider, ligeledes skal man gerne være færdig med at vokse naturligt - hvis man er for ung kan det ødelægge ens naturlige vækst og det ikke godt - så igen Harm Reduction - den psykologiske virkning sammen med den hurtigt voksende styrke kan få en til at gøre dumme ting hvis man ikke har det i baghovedet - overforbrug af roids kan sende en i bersærk eller roid-rage som det fint kaldes rundt omkring.
Der skal også mindst trænes i et år før roids overhovedet burde komme på tale - kosten skal være i orden - ellers er det lidt spild af penge i den sidste ende.

En downside man skal huske er at noget af det man har gainet vil forsvinde igen - sådan er det bare - nyd det mens det er der - og tag nogle billeder af dig selv inden roids og så tag nogle 3 uger efter du er stoppet med roids - det er den forskel man skal blive glad for. Man må heller ikke stoppe med at træne når man stopper med roids, man går ned i kg fordi der forsvinder noget af styrken - sådan er det - men hvis man stopper med at træne, så forsvinder alt det som ens kur har bygget op - og det kan nok godt give en nedtur eller starte en form for roid misbrug.

PLUR

Jeg ved godt at der er mere og mindre smarte måder at bruge steroider på. Jeg siger bare at især for begyndere er det tåbeligt at bruge penge på. Jeg vil gætte på at 90% af dem der bruger steroider i Danmark kunne have opnået det samme uden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Helt sikkert, alle de diskopumpere kunne bare tage at prøve og træne et år uden krudt og så gå op i det - det burde gerne give 10kg muskler til en begynder, eller det kan det gøre, hvis man gider knokle for det - derefter går det langsommere og langsommere og så er det krudt er godt... Krudt er også godt hvis man har tabt sig sygeligt meget, sygeligt hurtigt - så kan man ret hurtigt nå op på sin normalvægt;) Det smart.

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fitnessworld på vesterport. 3x om ugen, 10-20 min crosstrainer for kondition, så 20 minutters cirkel træning og en række vægte og maskiner (ben lunch, biceps curl, siddende bicepsvægt, hævninger i stålbarre, armbøjninger og long pulley de fleste dage).

Ikke det vilde, men synes ret hårdt fordi jeg lige er startet :)

Junior medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
bashher: vækst? hvilket hormon snakker du om?

Går ud fra der er snak om HGH : http://en.wikipedia.org/wiki/Growth_hormone

Child of Aum skrev:
Dianabol er bedre end test - ikke meget men lidt.

Det kommer jo helt an på hvordan man ser på det, som du skriver så indeholder dbol lidt mere end test pr miligram, så på den led ja..

Dianabol er dog rimelig hård ved leveren.

//www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=4653 skrev:
"Da Dianabol er I 7-alpha alky-lated sætter det leveren under seriøst stress. Ved brug af høje dose over længere tider er Dianabol direkte levergiftig. Selv en dose på 10 mg om dagen kan hæve levertallet."

Hvilket gør jeg personligt helst ville kører en ren test kur fremfor en ren dianabol kur, men det jo smag og behag :)

Medlem

præcis Human growth hormone,. helt klart det bedste og beholde masse på. plus det ikke fucker dig som dianaboler. De er så hårde ved din mave du tror det løgn. Så på den måde er test meget mere sundt for kroppen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Jeg har ikke helt nået mit mål med 50 kg bænkpres endnu, det er jeg ret træt af :(
Men 110 kg squat, 70 kg dødløft, så det går fremad i de fleste andre øvelser og kan nu klare 15 dips :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg går ikke så meget op i de kilo der, men bænker PT 65 kg - hvilket for en uges tid siden var mere end jeg vejede.. Så det går godt nok...

Det rigtigt at Dbol er lidt hård ved leveren, men når du kører ren test - så du nød til at køre noget pct og det gør sgu ondt at skyde det lort - det ikke nødvendig med Dbol i små doser, det kan lukke en lidt ned, men som regel vender det tilbage til udgangspunktet... Dbol er ikke så slem, drik det vand der skal til og well, lad være med at drikke og tage narko i den periode du tager orale roids - udover anavar og primo.

PLUR

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
Ninjamel skrev:
Jeg har ikke helt nået mit mål med 50 kg bænkpres endnu, det er jeg ret træt af :(
Men 110 kg squat, 70 kg dødløft, så det går fremad i de fleste andre øvelser og kan nu klare 15 dips :mrgreen:

Du gør ret sikkert et eller andet forkert, hvis du squatter så meget mere end du dødløfter. Det vil være langt mere naturligt, hvis du dødløftede 110 kg og squttede 70 kg. Måske skal du tage et kig på din squatform, kommer du langt nok ned?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Well, jeg har ikke trænet dødløft så længe, men det går hurtigt fremad med den så en 5 kg i ugen eller sådan stiger jeg pt., og synes nu det ser ud til at de fleste kan squatte noget mere end de kan dødløfte :)

Junior medlem
Brugeravatar

basssher er der nogen bestemt grund til du vil kører test p, vil da mene test e er at fortrække som nybegynder da ikke skal skydes lige så ofte som p'en skal ?

Vil da også lige smide min løft op så :) ..

Dødløft 5 x 120 kg
Bænk 1 x 90 kg
Squat 10 x 90 kg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ninjamel > Som regel er dødløft det man kan tage mest i... Udført korrekt (med fuld ROM) burde de ligge på følgende måde: Dødløft > Squat > Bænkpres > Skulderpres.

Tias > Skynd dig at købe Starting Strength, det kan kun gå for langsomt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
jim fear skrev:
Har taget 15 kg på siden jeg startede for 4 måneder... Mine løft har også rykket sig et godt stykke;

Squat: 40 kg - 92.5 kg
Dødløft: 60 kg - 115 kg
Bænkpres: 30 kg - 52.5 kg
Skulderpres: 25 kg - 40 kg
Pendlay Rows: 30 kg - 50 kg

Jeg har trænet Starting Strength programmet siden jul cirka. Har spist omkring 4000 kcal om dagen.
Chinups og pullups er også steget med et par reps, og så har jeg jo taget den ekstra vægt på.

OH SNAP! vilde fremskridt på bare 4 måneder. jeg løfter ca. det samme på nuværende tidspunkt. jeg har aldrig taget mere end 5 kg på fra styrketræning (i alt), selvom jeg styrketrænede det meste af tiden fra jeg var 16-20. jeg har altid trænet til udmattelse 5-10 reps. jeg spiser måske ikke nok. hvor meget ville du skyde på du har taget på i ren muskel?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Halugenlampe - du skal ikke træne til udmattelse med 5-10 reps - husk at skift dit program engang imellem, dit nervesystem vænner sig til det efter 3 uger - det kan modvirkes lidt ved at skifte reps og kg på vægtene også - dette skal så bare gøres mere tit - jo mere du kan fucke dit nervesystem op til at tro det skal ændre sig hele tiden, jo mere tager du på - du nød til at snyde din krop;)

Det go fremskridt jim fear - men hvor meget af det er muskler? Jeg har taget 12 kg på i løbet af det sidste år - næsten ren muskel, det er jeg ret sikker på. Baseret på min fedtprocent knap og nap har rykket sig.
Dette er med en kur på 8 uger - 10mg Dbol om dagen, for at holde på alt det gainede og det virkede;)

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ærlig talt ingen ide om det, det er sgu svært at give et bud på... Kan mærke at der er kommet lidt fedt på min mave/hofter, men ikke noget man lægger mærke til (var temmelig tynd før). Måske halvdelen er muskelmasse og resten er glycogen/vand/fedt? Mine lår er vokset helt vildt af squats, har været nødt til at købe nye bukser da jeg ikke kan passe nogen af de gamle længere. Min overkrop haltede lidt bagefter i starten, men er ved at komme godt med nu, hvilket tydeligt ses på især min ryg og mine arme, så skal også snart ud og have nye t-shirts. Folk der ikke har set mig i et par måneder plejer at lægge mærke til det med det samme.

Halugenlampe > Jeg har drukket 2 liter sødmælk om dagen de sidste par måneder, det er pænt effektivt hvis man har svært ved at indtage nok kcal ellers.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jim fear skrev:
Halugenlampe > Jeg har drukket 2 liter sødmælk om dagen de sidste par måneder, det er pænt effektivt hvis man har svært ved at indtage nok kcal ellers.

Er det ikke lidt overkill at pumpe sig med 2 liter sødmælk om dagen? Selvfølgelig skal man have ulækkert mange kalorier, specielt hvis man har et højt stofskifte - men hvorfor lige sødmælk, og ting der består af meget animalsk fedt? Du drikker vil heller ikke fløde for at gaine? :/

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
puha bwadr... sødmælk, og så 2(!) liter af det. jeg har aldrig gjort noget seriøst ud af at spise ekstra når jeg træner, og i øjeblikket er jeg inde i en ret øko-hippie vegetar tofu-wok periode, så forventer ikke de store gains. men lidt ekstra muskeldefinition, styrke og velvære er fint for mig8)

vejer pt. 73 kg fordelt på mine 1,82 meter. ikke just noget muskelmonster.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Shambhala skrev:
jim fear skrev:

Er det ikke lidt overkill at pumpe sig med 2 liter sødmælk om dagen? Selvfølgelig skal man have ulækkert mange kalorier, specielt hvis man har et højt stofskifte - men hvorfor lige sødmælk, og ting der består af meget animalsk fedt? Du drikker vil heller ikke fløde for at gaine? :/

Jeg drak fløde i starten, men det er svært at få ned i større mængder, og så er der ingen protein i... Jeg tror ikke på at animalsk fedt er skadeligt, men det er en diskussion af nærmest religiøs karakter som der ikke er nogen grund til at tage her. Du kan læse et studie her: http://www.ajcn.org/cgi/content/abstrac ... 09.27725v1

Jeg har selvfølgelig ikke tænkt mig at køre den stil resten af mit liv, kun indtil jeg har nået en rimelig kropsvægt. Faktisk er der mange der drikker 4 liter om dagen for at gaine (google "gomad" = gallon of milk a day).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er med Jim Fear her - når jeg gainer så står den også på 2 liter sød om dagen + det løse til shakes.... andet godt trick til sin shake er oliven olie.... Det så dejlig sund fedt..

Nåeh ja - måler pt 1.64 og vejer 69kg...

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Jeg er med Jim Fear her - når jeg gainer så står den også på 2 liter sød om dagen + det løse til shakes.... andet godt trick til sin shake er oliven olie.... Det så dejlig sund fedt..

Nåeh ja - måler pt 1.64 og vejer 69kg...

PLUR

Har bare hørt at det skulle være mindre optimalt med animalsk fedt, så undrede mig lidt. Plejer selv at drikke omkring 1L mælk om dagen, men det er godt nok letmælk.

1.64 og kropsvægt på 69 kilo lyder sgu meget fornuftigt, hvis du samtidig er cut :o er selv 1.70 og vejer 70/71

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ikke helt cut - har stadigvæk lidt fedt - men det meste er synligt - døjer dog med maven, men jeg er 29 og rigtige mænd har lidt dunk..... ;) Selvom jeg sgu godt gad have et vaskebræt ha ha

PLUR

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 43  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]