Child of Aum skrev:
Og så burde junking være ret tabu herinde, eller i mildeste grad, shunnes så meget, at det bliver som det skal være - INGEN JUNKER SIT LORT..... det sjovt nok mest dem som slår folk ihjel - undskyld mig og det ikke for at hakke på nogen direkte - men jeg har efterhånden oplevet ret mange dø i miljøet og sjovt nok så er 80% af dem junkier af den ene, eller anden art... Det er desværre som jeg tit er blevet sablet ned for at sige.... Bunden..... eller enden.. det sidste skridt... kald det hvad i vil.... Men de fleste af dem som ender med nålen i kroppen, ender også med at dø af det..... Hvis man ser på statistikken her på psy.dk, er det også omkring de 80% af dødsfaldene der har været junkiedødsfald - hvis ikke af stoffet, så indirekte af følgevirkninger.... Alle de her oplevelser får mig bare til endnu mer at stå fast på det jeg er opdraget til.... junkie=døden...... sådan er det bare - desværre..... Hvis man på et tidspunkt føler at nålen er næste skridt, så sæt geværet for panden.... fordi at stikke sig selv med narko, er det længeste selvmord du kan foretage dig og det som skader din omverden allermest.... Dette er ikke sagt for at svine nogle af vores kære afdøde - det slet ikke sagt som noget følelsesmæssigt - det bare fakta.... bevist fakta.
PLUR
Det er blevet kommenteret før, men jeg vil også gerne lige sige noget:
Jeg er 99,99% sikker på, at hverken Psyko's, DaffyD's eller Zonkers dødsfald skyldtes IV'ing. Jeg tror heller ikke, at Dex' gjorde det (correct me if I'm wrong). Og Tjille døde slet ikke som følge af stoffer, og Minimal døde slet ikke af opioider.
... Så jeg vil meget gerne høre, hvem de "80%" af de døde på Psychedelia der junkede var?
Det farlige er
stoffer, og specielt heroin - om man skyder, sniffer eller ryger det er sgu nogenlunde lige slemt.