Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 118 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Child of Aum skrev:
Arpheus har du nogensinde mødt en nordjysk heroin pusher? Jeg vil hellere have 10 hells angels og 10 bandidos rockere som naboer - det sundere..... De er nok de mest fucked up mennesker jeg har mødt - især hvis svinet f.eks selv tager af sin egen pose - så bliver de fandme rigtig sjove - nej de skal bare kvæstes og så skal alt deres lortegift ud af det her fuckin land - det vil altid være min mening om heroin - der er for mange facts ude i virkeligheden til at det kan være anderledes.

Det ikke brugerne jeg er efter, som jeg har på fornemmelsen folk tit tror det er - de bare ofrene og dem skal man ikke jagte...

PLUR

:offtopic:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Child of Aum skrev:
Og så burde junking være ret tabu herinde, eller i mildeste grad, shunnes så meget, at det bliver som det skal være - INGEN JUNKER SIT LORT..... det sjovt nok mest dem som slår folk ihjel - undskyld mig og det ikke for at hakke på nogen direkte - men jeg har efterhånden oplevet ret mange dø i miljøet og sjovt nok så er 80% af dem junkier af den ene, eller anden art... Det er desværre som jeg tit er blevet sablet ned for at sige.... Bunden..... eller enden.. det sidste skridt... kald det hvad i vil.... Men de fleste af dem som ender med nålen i kroppen, ender også med at dø af det..... Hvis man ser på statistikken her på psy.dk, er det også omkring de 80% af dødsfaldene der har været junkiedødsfald - hvis ikke af stoffet, så indirekte af følgevirkninger.... Alle de her oplevelser får mig bare til endnu mer at stå fast på det jeg er opdraget til.... junkie=døden...... sådan er det bare - desværre..... Hvis man på et tidspunkt føler at nålen er næste skridt, så sæt geværet for panden.... fordi at stikke sig selv med narko, er det længeste selvmord du kan foretage dig og det som skader din omverden allermest.... Dette er ikke sagt for at svine nogle af vores kære afdøde - det slet ikke sagt som noget følelsesmæssigt - det bare fakta.... bevist fakta.

PLUR

Det er blevet kommenteret før, men jeg vil også gerne lige sige noget:

Jeg er 99,99% sikker på, at hverken Psyko's, DaffyD's eller Zonkers dødsfald skyldtes IV'ing. Jeg tror heller ikke, at Dex' gjorde det (correct me if I'm wrong). Og Tjille døde slet ikke som følge af stoffer, og Minimal døde slet ikke af opioider.

... Så jeg vil meget gerne høre, hvem de "80%" af de døde på Psychedelia der junkede var?

Det farlige er stoffer, og specielt heroin - om man skyder, sniffer eller ryger det er sgu nogenlunde lige slemt.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Prometheus skrev:
Arpheus, MDMAInMedicine, gode indlæg. Vi har tænkt på noget i stil med en pressemeddelelse.

Ja, som Prometheus siger, så er vi igang med at snakke om en pressemeddelelse. Det tager dog desværre lidt tid, da vi først skal finde alle dem der vil være med og kan bidrage, og derefter skal finde en fælles strategi, finde et mødetidspunkt (eller tidspunkt for chat-konference) osv. osv..

Men jeg ved, at der allerede er blevet skrevet mindst 1 rigtig godt og velformuleret indlæg på Urban-bloggen - det kan findes hér: http://subjekt.urbanblog.dk/2010/03/03/ ... r-skaarup/.
Kommentarerne er også skarpe og gode!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Zarathustra skrev:
Men jeg ved, at der allerede er blevet skrevet mindst 1 rigtig godt og velformuleret indlæg på Urban-bloggen - det kan findes hér: http://subjekt.urbanblog.dk/2010/03/03/ ... r-skaarup/.
Kommentarerne er også skarpe og gode!

Rigtig godt blogindlæg... Det bliver åbenbart også bragt i Urban imorgen... :)

Junior medlem

Atna skrev:

Bare en skam hvis man så fra Urbans side bruger det som undskyldning for ikke at gøre noget ud af en evt. pressemeddelelse.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Billede

De ligner griser mere og mere, dem fra dansk folkeparti. Det er nok pga, dem gen mutation, der opstår når man spiser for meget af en bestemt fødevare, Man blir jo hvad man spiser som man siger

Men mest synd for at grisen synes jeg, at den er begyndt at ligne df´er

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
MDMAInMedicine skrev:
Atna skrev:

Bare en skam hvis man så fra Urbans side bruger det som undskyldning for ikke at gøre noget ud af en evt. pressemeddelelse.

Nu tror jeg at de bringer det i deres blog del af avisen (den er bagest i avisen) og ikke som en artikkel. Men jeg tror/håber ikke at det ene udelukker det andet.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jo flere medier det kommer ud til, des bedre er det selvfølgelig. Og så skal det selvfølgelig helst ske mens sagen er så aktuel som overhovedet muligt. Så skulle det nok være muligt at fange mediernes interesse.

Most of the physical world is unseen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Måske det kunne være med til at skubbe stenen over på vores side af vægtklodsen, eller et stykke af vejen.

Deres "krig" har jo kun ført med sig at flere og flere bruger stoffer

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Er der nogen der har læst blog indlægget i urban i dag?

Medlem

Dagens papiravis kan også læses online:

http://www.e-pages.dk/urban/44/

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Der er et rigtigt godt indlæg på side 41, der kommer ind på flere vigtige områder. DF har skudt sig selv i sænk. Er de fortalere for ytringsfrihed eller ej? Tilsyneladende kun når ytringerne ikke falder dem selv for brystet. Også godt, at Psychedelias formål bliver formuleret klart, blandt andet som et sted, hvor skadevirkninger forsøges reduceret.

Most of the physical world is unseen.

Medlem
Brugeravatar

Super fedt at se at Urban ikke har valgt at bortredigere de mest essentielle ting i blogindlægget. Super fedt skrevet, credz til den yderst velskrivende person bag værket :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvor er det NICE mand!!!!! Alt for fedt - glæder mig til at se hvad DF nu vil gøre - de jo nød til at komme med et modspil og de har jo ikke intelligens til at fremsige noget der ikke øjeblikkeligt vil blive kastet tilbage i hovedet på dem.

DET ER SÅ NICE

1000xPLUR til subjekt og et par stykker til jer andre..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
DF er da bedøvende ligeglade med saglig kritik, fordi deres målgruppe er det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Prøv at slå op på side 6. Bertel Haarder forbyder "Spice" a.k.a. 10 syntetiske cannabinioder.

Citat:
... sætte ind med et forbud mod ti syntetiske cannabinioder der alle udgør samme risiko som cannabis

Det er så dumt som vådt bølgepap. Det er jo så sørgeligt at se. Alkohol er lovligt, så giv mig for fanden ret til at drikke GHB, det giver samme effekt og siden alkohol ikke er ulovligt, så må det jo betyde at man godt kan bruge den effekt som rusmiddel. Det jeg lige har skrevet lyder jo som fuldkommen hul i hovedet, men det gør deres forbudspolitik FANDME OGSÅ!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Deres målgruppe er vel ikke ligeglade med ytringsfriheden?

Det jo helt klart der det vildeste angreb er - at en dansk politiker vil pille ved ytringsfriheden.

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
I rest my case - så bliv dog ved med at junke heroin - det dør man jo ikke af... det kan vi jo se... sjovt nok har jeg aldrig kendt en som er død pga freebase....

PLUR

Det har jeg til gengæld. Blot fordi chancen for OD er mindre ved freebase betyder det altså ikke at det ikke kan lade sig gøre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jamen tias - bare fordi du har kendt en betyder ikke jeg har kendt en.

Det var mere for at sætte det i relief til at jeg kendte en del der havde stået af på heroin og andre opiater IV.

PLUR

Junior medlem

rootmood skrev:
Alkohol er lovligt, så giv mig for fanden ret til at drikke GHB

Det har man lov til, hvis man har fået det på recept
http://www.medicin.dk/(q4jwl355hj4mfgvypi15b045)/Show.aspx?olddocid=frameset&docid=praeparat_info&id=3831&name=Xyrem
og mere om "natriumoxybat" her:
http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/druginfo/meds/a605032.html
Medline plus skrev:
Sodium oxybate is another name for GHB, a substance that is often illegally sold and abused, especially by young adults in social settings such as nightclubs. Sodium oxybate may be harmful when taken by people other than the person for whom it was prescribed. Do not sell or give your sodium oxybate to anyone else; selling or sharing it is against the law. Store sodium oxybate in a safe place, such as a locked cabinet or box, so that no one else can take it accidentally or on purpose. Keep track of how much liquid is left in your bottle so you will know if any is missing.

På siden beskrives iøvrigt hvordan GHB doseres når det leveres som medicin. Se, sådan sku' man ha' det :rocking:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 118 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]