Igen pointere jeg bare at 250watt HPS er RIGELIGT til eget forbrug.. så må det være op til trådopretter at beslutte om han vil dyrke til eget forbrug, eller til kommercielt brug.. Det ikk en diskution jeg er ude i, det er mere risikoen når/hvis man blir taget jeg hentyder til.
Det lidt nemmere at forklare at de 50-100g man har liggende og de 2-4 potter man har stående væk som eget forbrug, fremfor at have en halv lejlighed fyldt, vægte og diverse andre ting liggende.
Igen, det ikk en diskution jeg søger, gør bare lige status og vender tilbage til virkeligheden, og pointere at det ER (stadig desværre) ulovligt, og at man derfor skal tænke på risikoen også når man tager beslutningen om hvad man vil købe/er ude efter.
Det fint at der sidder folk derude og syntes at jo flere lumen/pærer/planter man kan have gang i jo bedre.. heldigvis er der da det.. ellers havde jeg ikke kunne købe det så let på næsten hvert gadehjørne jeg kommer på..

.. men det jo ikk ensbetydet med at man skal følge "flokken" ..
Personligt selv syntes jeg det spændende ved dyrkning er at man VED hvad man får, man VED at der ikk er noget lort i det man ryger, og man VED at det er frisk, og jeg ku blive ved med at nævne fordele.. og ja, det en fed hobby.. men det ikk fedt hvis en af psychedelias brugere bliver "lokket" ud i at drive et kommercielt grorum, når han egentligt henvendte sig for sin egen skyld.
Så igen siger jeg at det må være op til trådopretter at træffe sin beslutning, og så jeg da egentligt ligeglad med hvormeget i hakker og prøver at finde "fejl" i de ting jeg siger, når alt jeg egentligt var ude på var at oplyse personen om hvad han kunne NØJES med, og ikke hvad i ANBEFALER.. for jeg er da godt klar over at hvis man sidder på et forum og ligefrem ANBEFALER at folk køber en 400+ watt, så det jo ikk eget forbrug vi ude i.. og så står man ligepludselig i noget man ikke havde lyst til, fordi i sidder og sætter nøkker i hovedet på personen.. ..
hvis i har noget imod at man advarer om risikoen, så det sku da jer der er for dumme at høre på..