Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 94 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel: FIGHTNIGHT
Insane psychedelia user!

Kokain ? Tsk tsk hvor plat !

Næh, freestyle på aMT og poppers, det ville være for griner [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 03 Marts 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Strøm og professoren styrede det hele det kan ikke diskuteres! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
det kan godt være at jøden hele tiden sagde: "ey yo man" men han var i det mindste skæv på hash.. pta var lam at se på uden at virke skæv... ægte rappere er skæve når de rapper.. efter min mening er det også vigtigere at få sagt nogle sjove ting som rammer personligt, men pta skabte sig bare.. han råber for meget og rapper for lidt... han har sikekrt nogle svedige rim, men kunne han så ikke tage at fyre dem af i stedet for at stå og se FOR blæst ud.... det var næsten pinligt... Per v er dk's største.. stadigvæk!! lær det!!

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> @MDMA; Er du noget i finalen? Hvis du skaffer mig et par backstage pas skal jeg med glæde heppe ekstra meget på dig *fedte fedte*

Hvis du er på kokain kan du vel blive disket for doping
<HR></BLOCKQUOTE>

Nej man kan ikk blive disket der står intet om det i reglerne.
Jeg skal til kvalifikations runde i odense den 11 April.
Går under navnet Dub-L-V.
ses vi derinde? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hold nu kæft med de flerstavelsesrim! Som om det skulle være en kvalitet i sig selv?
PTA er en wack rapper, sådan er det bare. Ligegyldigt hvor mange-stavelses rim han så end bruger, vil han altid være en LUUUUDER! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Helt sikkert strøm sku have vundet over PTA, hvad fanden lavedede dommerne imens????

Og fatter ikke folk er så vilde med professeren.... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Det som ikke var skrevet var stålet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er groupie!!! uddeler blowjobs for backstage pas [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Heh, det er sgu griner at sidde og læse sådan noget her, det er efterhånden en del år siden jeg hørte hiphop [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] MDM@, hvis jeg må anbefale den perfekte freestyle-kombo, drop det fjollede cola og tag i stedet syre, meth og hyppere, så skal du nok vinde [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg vil sabotere det hele ved at råbe 'I ER BØSSER ALLE TIL HOBE!' - ik' fordi det har noget med noget at gøre...

Medlem

Geografisk sted: Kbh
I kan regne med at jeg kommer, det var for grinern sidste år, en af mine venner var i finalen så jeg kom "VIP" gratis øl og joints der blev bare sendt rundt..! Og så var det nok det største danske hip-hop arangement jeg har været til..! For grinern at vade ind sammen med ham der skulle op og rappe, jeg var så fucking lam, at jeg ikke fattede at der sad en hel cirkus-bygning og gloede på os... ses derinde.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Drop benzoerne, bare LSD og meth!

På den kombo er jeg FOR VILD til freestyle - og jeg er ikke engang rapper! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@dankdawg: Vi ved allesammen at du er inkarneret hader af flerstavelsesrim, men i en battle handler det altså om at få sit lort til at lyde hårdt eller sjovt. Og dertil er flerstavelsesrim og metaforer nogle udemærkede hjælpemidler, hvorfor den med de hårdeste rim altid vil vinde. End of discussion...

-Psyko

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LSD så rimene bliver mystiske, meth så det går hurtigt, rohypnol så man ikke fatter at man lyder for blæst [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
180kr er sgu en del penge, men nu er billeterne købt.. *Glæder mig til at høre pro-freestyle-rap*
For første gang, faktisk.. Lykke til, Mdma [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Citat: MDM@:

ATT. Annette Hagerup.

Jeg retter min henvendelse til jer efter jeres annonce D. 14. Januar Anno 2002 Kl. 07:16.

Da i og jeres "Kollegaer" hos Urban. Begge udgiver Websitet Psychedelia.dk som en Narko-Logè udstiller i os som var vi slum.

I gør alt for at sælge jeres uinteressante blad, og grunden til det er uinteressant skyldes at jeres historier ikke er gennemarbejdet ordentligt.

I den angivne Artikel anklager i Psychedelia.dk for at være en Narko Logè for unge stofmisbrugere, hvor vi på sitet udveksler adresser og bytter Narkotika med hinanden.

Det kan jeg så reinformere jer om at det ikke er tilfældet med vores website, men derimod at skabe større sikkerhed for unge der benytter sig af rusmidler.

Vores Website beskæftiger sig derimod med det der kaldes for H.R (Red. Harm Reduction), Hvor vi går ind for skadereducering.

Så ideèn med Psychedelia.dk er simpelthen at vi ved Danmark har et problem med stoffer og at det ikke kan stoppes.

Derimod kan vi gå hen og give hinanden råd til hvordan man passer bedst på sig selv under, og efter et trip og hvad der gøres i tilfælde af de såkaldte "Bad Trips".Jeg selv

MÐM@ fra Psychedelia.dk har tidligere været ude i et misbrug af diverse rusmidler og er rent faktisk kommet ud af mit misbrug med stoffer.

Dette skyldes at jeg var meget tæt på en psykose og havde angstandfald, og ikke vidste hvad jeg skulle gøre.

I min angst for dette skrev jeg et indlæg på Psychedelia.dk hvor jeg blev rådet til at holde en pause fra stofferne for ellers ville det gå galt.

Oveni det at de anbefalede mig en pause, var der ekstremt mange der gav gode råd såvel tilbød mig at besøge/inviterede mig over for at snakke og få lidt styr på det hele.

Jeg benytter stadig Psychedelia dagligt og benytter mig af at vidergive råd til andre så de slipper for ubehagelige oplevelser jeg selv har været igennem.

Gode Råd Er Dyre? i skriver i jeres Artikel at det er et Professionelt site men hvad i ikke tænker på er at det er en free service der blir udbudt med hjælp og gode råd.

Henrik Rindom mener at forsøg med stoffer / hjemmelavede eller købte kan være dødelige jeg vil kalde det uvidenhed fra hans side.

Det er eksperimenter fra nogen af Psychedelia.dk`s brugere og formålet er at skaffe så rent narkotika som muligt og ikke at lave dødelige bomber.

Jeg vil slutte denne e-mail af med et citat fra en meget klog person fra Psychedelia.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>
Information wants to be known
<HR></BLOCKQUOTE>

Dette er hvad jeg har i sinde at sende til BT.
Er det okay med jer herinde ville poste det før det er sendt!
Begrundelsen er deres artikler om psychedelia der os blev beskæftiget i topicet BT.

---------------------------------------------

- hvorfra jeg fremhæver følgende:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>
MÐM@ fra Psychedelia.dk har tidligere været ude i et misbrug af diverse rusmidler og er rent faktisk kommet ud af mit misbrug med stoffer.<HR></BLOCKQUOTE>

- Nå, hvordan går det med at være clean?

[ 19 April 2003: Besked ændret af: Skat ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvad helvede har det med hip-hop at gøre?

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Du skal lige læse den igennem en halv snes gange mere og rette den til så du ikke skifter person når du citere..
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
MÐM@ fra Psychedelia.dk har tidligere været ude i et misbrug af diverse rusmidler og er rent faktisk kommet ud af (SIT) misbrug med stoffer.

Dette vil blive opfattet forkert:
Det er eksperimenter fra nogen af Psychedelia.dk`s brugere og formålet er at skaffe så rent narkotika som muligt og ikke at lave dødelige bomber.

OSV.
No bad feelings bare læs og ret.

Dedikeret medlem

Ja sikkert, men hvad fanden har det at gøre med Fightnight ?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Aner det ikke, men det her er åbenbart fuck-forummet ? Anywz, så er det på lørdag det går løs :-)

-Psyko

Insane psychedelia user!

MDM@ til fightnight
En vaskeægte bitchfight
kællingen tror han er slem
men kommer tudende hjem...

TAG DEN! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Tidligere holdmedlem

jensus...vi ved at du har mensus
du bløder i dit skød
inden længe er du død

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 94 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]