Jeg har skrvet en rapport som jeg gerne ville have ind under rapporter, men den er åbenbart blevet dømt uvæsentlig....eller noget [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Jeg kan ikke helt se hvorfor en triprapport SKAL indeholde indtagelse af stoffer? Det handler vel bare om at man har haft en oplevelse ud over det sædvanlige...
Nå, men her er den altså:
Jeg syntes lige at jeg ville smide en rapport over en meget speciel og yderst ubehaggelig oplevelse jeg har haft... det startede en mandag da jeg var i byen med en af mine venner for at købe lidt ind af alskens ting og sager. På vejen hjem følte jeg mig underligt tilpas og havde koldsved. Vi sad i bilen og snakkede om hvad vi skulle lave senere og om vi eventuelt skulle ryge noget salvia. Nå men jeg kom hjem og min ubehag var kun blevet værre, så jeg bestemte mig for at ligge mig i seng og afbestille min aftale senere. Eftermiddag blev til aften og jeg blev godt stiv i ledende og begyndte at få kraftig hoste og en styg kvalme... Det var på dette tidspunkt at man hørte de første meldinger om "Sars" i Kina, og den blev betegnet som dræbervirussen og så videre. det sjove ved det var at jeg opfyldte ALLE symptomerne [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Nå jeg lagde mig i seng og lagde mig til at sove... det er her at filmen begyndte at knække. Jeg havde ikke spist noget hele dagen udover morgenmad på grund af den heftige kvalme, så jeg var nok også dehydreret og havde ikke fået nok at spise (det skal lige siges at jeg normalt ikke kan undværre mad i mere end 4 timer uden at få det skidt) Nå men jeg faldt i søvn, men vågende nogle timer efter, ved at nogle snakkede til mig. Jeg satte mig op og stemmerne forsvandt og rummet var mørkt og tomt? Jeg kunne mærke at min krop virkeligt ikke havde det godt, og bestemte mig for at tage min temperatur (i munden( [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]) Jeg vaklede ned i stuen og fandt et termometer frem og stak det i kæften. 41 viste det, jeg blev lidt små urolig, men Jeg var underligt tåget i ægget så jeg lagde mig bare tilbage i sengen og prøvede at falde i søvn.. Stemmerne begyndte at hviske til mig igen, de snakkede underligt utydeligt og jeg kunne kun uddrage få ord, men noget med min fremtid. Jeg faldt i søvn igen men vågnede igen ved at der sad en person i min stol og snakkede til mig. jeg kunne kun ane konturen da der var fuldstændigt mørkt i lokalet, men jeg sad ihvertfald og snakkede med skikkelsen i hvad der virkede som flere år og en evighed. jeg følte det ikke mærkeligt på tidspunktet at der sad en person i min stol og snakkede med mig, selvom jeg var alene. de næste 3 døgn flyder bare ud i en tåge af mærkelige drømme og svedeture, toiletbesøg og indtagelse af væsker... En 3 dages tid efter begyndte jeg så småt at blive mere klar i hovedet, stadig med sygdom, men ikke så meget mindfuck! Det var nok en af de mest ubehagelige oplevelser i mit liv, og jeg ved ikke hvad jeg har lavet i de 3 døgn udover af mit hjem lignede en slagmark da jeg kom til mig selv! .... Ganske ubehaggeligt! Jeg fik ringet til lægevagten og han gav mig noget penecelin hvilke hjalp kraftigt på sygdommen og iløbet af 2 uger var jeg på benene igen. Jeg ved godt dette ikke har noget med stoffer at gøre, men oplevelsen havde da bestemt en Discosiativ og hallucinogen side....
Det skal lige tilføjes at jeg ikke tog permanente skader........ næsten ( [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img])
|