Hallo, Jeg har sku været psykotisk før,
Dog tog jeg frivilligt til psykiatrisk afdeling, hvor de fandt en god pille til mig, som gør mig utrolig kvik, og lidt hyper i starten, fra når man får dem.
Pillerne kan jeg dog ikke mærke mere, selvom jeg får en god dosis på 30 mg. faktisk utrolig lille dosis.
Men det holder mig ihvertfald fra, at blive psykotisk, igen. Nul sindslidelser.

efter en god periode af 6 mdr. bedre og bedre for hver dag, der gik med pillerne, fra start af,
Og ja, massere af joints, lige fra, pille starten af, så de nærmest bekæmpede psykosen sammen,
En Joint til at få psykosen frem, fra underbevidstheden, og en pille til at ændre alt.
Hvis du har stoftrang, deler personalet, meget let en truxal til dig, og dine medmennesker, efter i har snakket med lægen, og fået recept på pillerne!
jeg kan ikke forestille mig at ryge tilbage, som jeg havde det før, efter en god periode af cannabis, og abilify, mixet sammen.
Jeg følte en psykose hver gang, jeg røg af pinden, var helt underligt. Uden angst og alt det der,
Bare en afslappet, følelse af at noget var galt.
Dagen, efter, Frisk som en havørn og rask af abilifyen som tog min sindslidelse væk.
En god periode af meget hash, også holdte jeg en lille pause fra det på 2 mdr, hvorefter, jeg var blevet så rask, at jeg ikke længere føler nogen som helst følelse af psykose,
Det var somom jeg blev vandt til at føle mig en smule afslappende psykose, på 1 time, hvorefter jeg jeg var udmattet, og træt. Dagen efter, en ny Abilify til det ene og andet ben.
Idag ryger jeg døgnet rundt, uden nogen som helst følelese af psykose, overhovedet,
Jeg er stille rolig grinere fyr, fra grønland, som har det skide godt nu.
Det helt vildt, Jeg ryger og tager mine sindslidende piller.
For pillerne skal redde mig fra psykose resten af mit liv, og jeg tror næppe jeg får endnu en psykose, da jeg har røget lidt over, 94 gram 80'er, på 2-3 uger, sammen med en kammerat, døgnet rundt, når jeg har lyst til nogle bong hoveder, ryger min ven en joint.
Og omvendt, næste runde.
Har aldrig haft det bedre. Plus jeg er LIGE begyndt at tage cola igen, sååå det også derfor jeg sidder og skriver så meget her, jeg er jo helt blæst, på 72 % rent cola.
købte 20 gram, her igår, og har præcist, 15, gram tilbage efter en helt nat med min kammerat. i min 113 kvm. lejlighed.
Men da Abilify er et meget kvikt stof, og cannabis, genneralt er lidt sløvende, Har jeg en ide om at, cannabissen, åbner for psykosen fra selveste underbevidstheden,
og mit Abilify kæmper imod sindslidelsen, som sidder fast i underbevidstheden, og bliver hivet ud af cannabissen, og frem i hjernen, hvor der sker handlinger.
Hvor Abilifyen allerede har kicket ind fra morgenstunden, og ready til at nedbryde psygisk lidelse.
Hvis min psykose skulle kravle frem, på nogen måde, som den faktisk aldrig har gjort efter jeg har fået mine anti psykotiske piller, Abilify, tager jeg da bare en pille Abilify, skal nok tage den anden ske i hånden, og nedbryde sindslidelsen, da Abilify, gør dig kvikkere, eftersom det gir dig en ny stof i hovedet, som gør at hjernen, arbejder på en non-psykotisk måde.
Jeg tog den risiko at blive psykotisk igen, efter jeg blev rask af abilify, ved at ryge noget god tjald,
Dog vidste jeg, at de havde mange slags anti psykotiske piller, som arbejder med at få det rigtige stof i hjernen og skabe en stabilitet i hjernen som gør at du ikke ryger ud på grænsen af psykose, igen, efter at have skabt en stabilitet, med det nye stof. i løbet af en periode af 2 mdr.-6 mdr.- blev jeg rask, og min hjerne tog imod stoffet som det var slik.
og bedre endnu i fremtiden,
Dog skal jeg tage Abilify resten af, livet - Hvis jeg stopper med dem derimod, !får jeg det skidt igen! lige meget hvor godt og rask og normalt jeg har det, mens jeg er på pillerne,
skal jeg helst ikke stoppe med at tage dem,
Altid en anden alternativ til at skifte til en anden slags pille, eller mindre dosis, som skulle gøre det samme.
men sunde er de ikke for kroppen, men ville hellere ofre min krop end mit sind. Da jeg får en meget lille dose, (Startede med 5 mg, pille om morgenen, !til hele dagen!) har jeg stort set INGEN bivirkninger. Dit sind skal vænne sig til pillen, stille og rolig, med en lille øget dosering, af en lidt større pille på 10 mg. osv. op til 30 mg. 2 x 15 mg, i løbet af nogle måneder. Beware, it's pretty powerfull,"
selv den lille 5 mg. Abilify anti psykotiske medicin, fik mig til at føle en meget hurtig følelse af kvalme, og brækkede mig, første dag jeg tog det, blev jeg nemt raskløs, og fes rundt, over det hele.
Dog smilte jeg til mig selv før første gang i lang tid, i spejlet, for kunne straks mærke en følelse af power, over min egen hjerne. jeg kunne straks mærke en forskel, af glæde og spænding, Da jeg havde haft en meget slem periode med, Angstanfald, vrangsforestillinger, tanke mylder.
En ny pille til at redde min dag, fuldt ud, fra psykotisk til normal, på en helt anden, måde.
Men, tag det stille og roligt, pust ind og ud, og tag et skridt frem, i den psykiatriske verden, af piller og læger, samt andre patienter som har meget ligende symptomer.
"HJÆÆÆÆÆLP MIIIIIG" bliver der skreget, fra en af de andre patienter.
Hjæælp miiig.
Total syndt.
Men da jeg havde fået en psykisk lidelse af den slemme joint, (selvom jeg ryger joints idag uden problemer)
Prøvede jeg i min seng, da jeg skulle sove, havde jeg en masse tanker, stof trang, og ideer som var lidt langt væk, så som at "PRØVE på at hører stemmer for real,
da jeg syntes det var Mega interresant, hørte jeg en stemme, som ikke lige passede til nogen i huset hvor jeg boede i.
jeg kan specielt huske den, "Dame" stemme som sagde:"Kom her", med en meget svag stemme, kom det fra den blå luft?!
Uden pis, rejste alle mine hår på hovedet.
Også kom de bare desværre ikke mere.
Alle sådan nogle spørgsmål, kom til mit hovede,: "er jeg normal", "er der noget galt med mig?!" "Føler andre mennesker det samme som jeg gør".
Også begyndte jeg at interreserer mig meget for hjernen, altså:"Hvad Fuck sker der nu?!" og når jeg gjorde nogle underlige ting, fandt jeg ud af at jeg styrede mig selv, af angst handlinger,
som gav dybere mening, i sidste ende, meget udspekuleret, og indviklet, så indviklet, at man begynder at tænke enormt meget, på de mindste lorte detaljer.
i så små detaljer, at man nærmest bare husker alt, hvad man ligger mærke til.
Så som hvis man frygter noget, ondt, ligger man meget mærke til de onde nedturs tanker, husker dem, og glemmer dem ikke igen.
Da dette let kan udløse en kædereaktion, af triste tanker, som bare plager en, igen og igen,
Istedet for at gå ind til sine forældre eller bekændte, / Familie, og fortælle om sine tanker, da det giver et meget stort overblik over hvad det er man egentlig, er bange for, selvom det er så underligt fortalt, at det kun er selveste individet, som kan beskrive denne følelse, så godt som muligt, og derefter se sin egen frygt i øjnene med de sorteste, mest perfekte syn på virkeligheden, og realitetet.
Da man også skaber en realitet for hvad man egentlig er bange for, og frygter, er det egentlig små platte ting, som genere den psykotiske enormt meget, kan man godt gå hen og få en kortvarig/længere varig angstanfald, på i løbet af 3 min og op til 2+ timer
Da den psykotiske får det rigtige stof, i hjernen, som måske mangler, i en pille, efter at have en enorm, ændring i de kemiske stoffer i hjernen, efter en god tur stoffer, eller hash.'
Skabes der en stabilitet, af mange af hjernens stoffer.
Da angst stofferne dominerede hjernen, blev det let med en pille, måske lysantin, at få en stopper på angst anfaldene, og i det hele taget tage angst stoffet til ikke at dominere hjernen mere, i en god periode hvor der stille og roligt bliver skabt en behagelig balance af glæde og angst.
Da jeg har fået lysantin før, har jeg den erfaring, at livet bliver en smule kedeligere, end før, hvor der var mere spænding, og anspændthed.
Da den psykotiske, finder ud af hvad man føler, i forehold til kroppen/fysikken, og sindet, kan lægen fortælle hvad for en slags, pille man skal have, for at blive rask, i sindet igen.
Peace out, Windblows