Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 mar 2010 02:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2010 21:37
Indlæg: 29
Geografisk sted: Grenå
Substans/er: LSD
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Ét LSD mærke (Rolling Stones)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Gennemtænkt med settings, men min mentale tilstand var lidt off. Jeg manglede respekt for midlet. Jeg var rimeligt sur den aften.

Triprapporten
Så kom trip rapport nummer to allerede, men sad lige og hyggede mig på psy.dk, og blev grebet af stemningen!

Nå men altså!

Lidt baggrundshistorie:
Jeg gik i 10. klasse på det tidspunkt, og min klasse havde udvekslingsstuderende på besøg, helt nede fra Holland. Der skulle være fest den aften, en velkomst fest til Hollænderne, og det var så en lørdag.
Jeg havde planlagt at tage LSD med min ven C, og det skulle så ske der. Det skal lige siges, det er påskeferien 2009, så det var varmt der!

Aftenen gik i gang med at jeg hentede "min hollænder" (sådan bliver han omtalt resten af rapporten), og lige efter det tog vi hjem til mig, friskede os op til fest og så afsted kort tid efter!
Vi ankom til festen, og jeg havde kun købt en flaske asti, fordi jeg skulle ikke være fuld. Den fik jeg drukket, og intet mere end det, og min ven C drak heller ikke andet end det.

Jeg syntes tiden gik alt for langsomt til at vi skulle hjem, klokken et, men det blev tid til at blive hentet! Jeg havde lovet min ven S, og hans hollænder, T, at de kunne sove hos mig. Så vi tog hjem til mig, S, T, C, min hollænder og jeg. Jeg havde en diskussion med min mor om et eller andet meget dumt, og det var grunden til jeg blev sur.
Men vi kom hjem til mig, og hvis i kan forestille jer en lille gård for enden af en landevej på en lille ø, så er det der jeg bor! Der er en campingvogn ude i vores gårdsplads, hvor trippet skulle foregå, med høj musik og fis og ballade!

Alle drengene satte sig derud, og C og jeg tog mærkerne med det samme, men der var jeg i godt humør, og rigtig frisk på strabadser! Vi sad og snakkede og "festede" med S, T og min hollænder i lidt tid, men så ville de sove. C og jeg var godt påvirkede da de forlod os, og vi gik i gang med at kravle, klatre og lege udenfor.
Inde i vores lade, som er en sidebygning til huset, så svingede C sig som en abekat, fra loftbjælke til loftbjælke.
Som I nok kan regne ud, så måtte det da gå galt, og C fik fat i en der knækkede, men han kom bare grinene ud fra larmen og sikkert også skaden.

Vi sad meget og snakkede om rigtig underlige ting, og havde også noget meget syret musik i gang. Jeg husker ikke meget fra det vi lavede derude i campingvognen, udover at vi hyggede os meget, og lavede mange sjove ting. C og jeg er barndomsvenner, helt tilbage fra 0. klasse, og vi har forstand på at det med at lege!
Dog kan jeg tydeligt huske at vi fik timerne til at gå hurtigt, fra klokken et eller to, da vi begyndte, til klokken syv om morgenen!

Nu holdte det vilde op, og jeg kom hen i det jeg vil kalde "aftertrippet". Jeg havde en meget let tilgang til alle de ting der skete. En slags "SHIT! Min kat blev lige kørt over! ... men jeg kan altid få en ny" agtig attitude.
C og jeg gik indenfor, og gav os til at vække de andre. Nu giver jeg en meget personlig information om mig selv, men jeg har en meget behåret røv, og den vækkede jeg S med, min klassekammerat. For at gøre rod på det, lavede C og jeg sort kaffe til hele banden, og det var sgu skide hyggeligt at lave.
En ting jeg husker RIGTIG tydeligt, var måden S han drak på. Han lignede lidt en "gammelfar" når han drak, og han slikkede lige på kanten af kruset inden han drak af det. Man skulle have været der, men hold kæft hvor var det sjovt!

Jeg tænkte også meget på, hvor mærkværdig min situation var lige der. Det sagde jeg også til de andre. "Prøv at tænk på... C og jeg er på syre, vi sidder med to hollændere, det er klokken L-O-R-T om morgenen, og vi hygger os med gammelfar (S) og hollænderne".

Fjernsynet blev tændt, og vi gav os til at se Go'mor'n Bavian. Det bliver I også nødt til at se, det er klokken 07 hver søndag! Men det blev der stillet om på, og sikke nogle underlige programmer. Vi så noget jeg slet ikke kunne finde hoved og hale i, og jeg ved ikke om det var på grund af LSD'en, eller om det bare var meget underligt?
Noget jeg har bidt mærke i, det er DinoKing! Det var en underlig storyline i det afsnit vi så, meget forvirrende.. men det er ligesom pokémon, bare med dinosaurusser. Når disse dino'er skulle påkaldes, blev der råbt "DINOKLASK!", og det er nok noget af det sjoveste jeg har været med til at høre og se! (det blev til en leg, hvor man klaskede hinanden på armen, og sagde dinoklask. Man måtte ikke give den tilbage, og man må kun slå på armen. FORBUDT i hovedet. Meget sjovt, med de hollændere ;))

Jeg husker en meget ubehagelig scene i trippet. Jeg sad og skulle tænde op for vores kakkelovn (bare sådan en almen én), og min far begyndte at tale til mig, og det var rigtig ubehageligt, fordi jeg troede han vidste jeg var på syre, og han begyndte at græde. Det ved jeg ikke om han gjorde, så ham ikke der, talte bare med ham. Men den fornemmelse var rigtig ubehagelig.

Da klokken blev omkring tolv, tog vi ned og spiste på min mors restaurant, og havde det mega hyggeligt derinde. Vi var begyndt at kalde S for " Gammelfa' ", og det passede rigtig godt, fordi da han blev færdig med maden, sagde han: "Tror lige jeg skal strække ud!". Og hvor mange siger det efter et måltid... Det var hylende morsomt! Ikke et øje var tørt. (Meget pinligt at skraldgrine på en restaurant med folk i...)

- trippet er kommet til der hvor der er svage visuals (farver, mønstre), og massere af dårlig humor, og sådan stod det på indtil jeg sov!
Efter måltidet cyklede vi en tur ud på havnen, og snakkede en hel del der. Vi mødtes med nogle af pigerne fra klassen, og de havde også deres hollændere med. De skulle ud og bade, men det gad vi ikke. Gammelfa' og T tog hjem, og C, min hollænder og jeg kørte ind til der hvor C boede på cykel.
Selve cykelturen var ikke særlig hård, eller kedelig. Bare som man måske vil betragte en gå tur efter et lan-party. Forfriskende og nødvendigt.

C han tog hjem, og efter hvad han har sagt til mig, så sov han da han kom hjem. Men min hollænder og jeg, cyklede ned til et familie aktivitets, hvor vores klasse havde aftalt at mødes med hollændere som vedhæng. Jeg ankom sammen med en del fra klassen, og snakkede lidt med folk dernede, jeg hyggede mig bare faktisk.
Der var en hoppepude, som nogle af hollænderne og drengene fra klassen havde erobret, og jeg tænkte... DET SKAL JEG VÆRE MED TIL! Og op kom jeg, og jeg hoppede længe, nok længere end hvad jeg kunne, hvis jeg var ved normal tilstand (som også kunne mærkes dagen efter). DinoKlask legen kom på banen igen, og det skete så ved at lege tagfat deroppe.

Der skete ikke så meget dernede, udover vi spillede fodboldgolf og spiste. Ved fodboldgolf havde jeg det skide sjovt, med at snakke med min gode ven A, som har en rigtig god tilgang til LSD, og han har sagt han vil prøve det med mig engang, men det er en anden historie!
Ved spisningen fik jeg lidt paranoia på, fordi spisesalen var fyldt med forældre til klassekammeraterne, og jeg sad kun ved siden af A, som ikke snakkede meget til mig der, fordi hans mor var der, og de var i gang med at snakke.

Nu var aftenen kommet, og vi skulle til at hjem, fra en rigtig hyggelig dag dernede. Gammelfa', min hollænder og jeg, ville cykle hjem til vores ven, F, som boede 2-3 km fra mig, og 10 km fra der hvor vi befandt os. Det var egentligt ikke noget problem med afstanden, det var mere det, at det var blevet koldt, og jeg havde kun shorts og hættetrøje på.

Efter en meget kold tur hjem til F, fik vi endelig lov til at få varmen indenfor. Vi gav os til at spille Guitar Hero, og det var sgu egentligt meget sjovt, bortset fra at mine øjne var så trætte at jeg ikke kunne spille overhovedet, og for at blære mig lidt, så spiller jeg expert. Det gik ikke.

Aftenen gik med at sidde med nogle hollændere, Gammelfa' og F, ved bare at snakke, spille Guitar Hero og spille klaver. Det var rigtig fedt!

Jeg cyklede bare hjem, og kunne mærke hvor smadret jeg var, efter næsten at have været vågen i 2 døgn, og trippet i 24 timer. Så jeg var glad for en god varm seng, og sov behageligt til næste dag.


Undskyld den blev så lang, men der var meget at fortælle om synes jeg.
Men LSD kan virkelig anbefales, hvis du skal være sammen med hollændere, nære venner og det er forår! Men I kan nok godt prøve at tage det, hvis nogle af ovenstående ting, ikke er med ;-)

Håber det var guf.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2010 19:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2010 12:28
Indlæg: 3
Fin rapport, mange detaljer. Det lyder som om at du har haft det rigtig sjovt. Det havde jeg sgu også da jeg læste den, det med dinoklask var skide skægt :D Men jeg synes dog du mangler at beskrive dine visuals, tanker og følelser mere. Ville rigtig gerne hører mere om visuals især.. Ellers god rapport!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2010 23:34 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2010 21:37
Indlæg: 29
Geografisk sted: Grenå
Phenomena:
Mange tak skal du have, haha. Det var sgu også en meget filøjerlig dag! ;-)
Angående mine tanker og visuals.. så husker jeg dem virkelig svagt. Jeg lider af dårlig hukommelse! :-(
Tror også mest mit trip omhandlede nærværet med C, frem for visuals. Der stoppede jeg ikke op, og slappede af, ved at kigge og studere visuals, som er meget dårligt af mig. Men jeg var ret uerfaren der, og havde travlt med at "lege", så håber det bliver tilgivet :-P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2010 01:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2010 12:28
Indlæg: 3
Haha ja okay, det er der jo ikke noget at sige til.. :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team