Takker for svaret til at starte med det er dejligt lige at finde ud af man faktisk ikke er den eneste har haft det på den måde.
Men jeg har haft røget en 2-3 år før det skete. Det var allerførste gang jeg fik det dårligt af at ryge, og kørte mig selv på skadestuen efter jeg begyndte at få hjertebanken og syntes min ene arm begyndte at sove, tænkte jeg shit. Lå til observation i et par timer og blev sendt hjem. Den efterfølgende måned prøve jeg at ryge et par gange fik det rigtig dårlig, hjertebanken og angst igen. Det skete et par gange, så var jeg i sommerhus og havde noget pot jeg selv havde dyrket, vi tog lidt andet en bare at ryge, der gik jeg pænt meget down og der stoppede det, så har jeg ikke røget siden. Men jeg har prøvet nogen rigtige underlige ting syntes jeg, og nogen af dem hænger stadig ved. Men rigtig meget af det er tilgengæld gået væk og det føles skønt!
Mine sværeste tider er efter byture nu, jeg har ingen problemer med noget når jeg er sammen med vennerne og drikker det er nok der jeg føler mig mest "normal" men efter dagen har jeg det som om jeg er "back" to the dark side d: Det er lidt weird, men det går vel over på et tidspunkt, det bliver stille og roligt bedre så ser tiden an. Men vejrtræknings problemer har jeg slet ikke rigtig noget med, det eneste er at jeg endag stod i badet og nærmest fik et "tryk" i brystet hvor jeg lige mistede pusten, det kommer stadig igen nogen gange om måneden det er sådan lidt nøjeren fordi det er rimelig ubehageligt. Men er også blevet tjekket en del hos min læge og har fået taget nogen EKG målinger og der er ingenting overhovedet!